Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Besluit genomen wat betreft de 600. het gaat een 10S set up worden:D De scorpion 740kv. is morgen binnen, zo ook de regelaar van 100ampere. (met dank aan Sleur voor de regelaar) De accu's zijn onderweg vanuit DE. Komende weer lekker knallen dus.:rolling:

zo , weer even een paar lipo's geleegd met de clik , 1x een slordige haastige landing gemaakt omdat burp belde :mad: , maar ik heb 1 6s lipo gekocht , dus ff knallen met de diablotin
de lipo kost mij 10 E , aangezien ik na voetbal even een berehap met patat heb gehaald en 50E uit den gokkast trok , inzet was 10 euro ,dus lipo kost dan nog 10 E :p

hier nog een filmpje van nauerna en het nieuwe vliegveld [media=youtube]TlveGOpeIHE[/media]
vntm ,en neemt een frisse douche

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziezo, heerlijk rustig gevlogen vandaag @ACH veld. Had Junk wel verwacht eigenlijk... Bedoel. Loopt ie zo te miepen dat ie vrijdag's niet met een
brandstof brommer mag vliegen, wat doet ie, gaat ie elders vliegen met een
electro vlieger... 8O

Wel Erik3D gezien en Satstok..

De Sukhoi is stuk mee terug naar huis.. :( Nuja, stuk.. Landingsgestel is eronder vandaan geslagen,
doordat aan het eind van het veld de scheuren in de grond zitten... :mad::mad:

Even wat te doen weer van de week. Ook direct even lid worden bij een cluppie in de buurt (besloten tijdens de vakantie om de ACH maar eens de rug toe te keren).. :rolling:

De Flutjet is toegevoegd aan het arsenaal op zolder inmiddels. De EZ* moet eerdaags maar eens vervangen worden ofzo..
De Cularis zwever is saaaaaaaaaaaaaaaaaaai (dus gaat waarschijnlijk weer in de verkoop)
De Sukhoi vliegt superrrrrr

Affijn, weer even voldoende gevlogen voor de komende tijd.. :)

Nu even hetzelfde doen wat Junk net deed.. douchen.. jummie!

Ziezo, heerlijk rustig gevlogen vandaag @ACH veld. Had Junk wel verwacht eigenlijk... Bedoel. Loopt ie zo te miepen dat ie vrijdag's niet met een
brandstof brommer mag vliegen, wat doet ie, gaat ie elders vliegen met een
electro vlieger... 8O!

tja ,je hebt gelijk ;)
het kwam ,omdat ik via sms wist dat siggy op nauerna stond , ik dacht ,ach ,ik ga daar ff een flycam movie maken , was heels niet van plan om de diabloyin los te laten .
maar het gras was net gemaaid door de gemeente ,dus was goed te doen , voortaan op vrijdag daar lekker brandstof vliegen ,mits ik tijd heb ;)

morgen weet ik nog niet of ik naar het veld ga, moet nog ff de stad in , lipo oppikken bij burp , daarna zie ik wel .

Net even de Minimach voorzien van de ledjes... hij is klaar voor morgen :yes:

Mits het droog is, buiten wordt ff een emmer leeggegooid :hammer:

DSC00845.jpg

DSC00844.jpg

DSC00843.jpg

Jajaja morgen lekker nachtvliegen @ das fms feld :yes:
Ik heb in ieder geval twee accutjes bij me die ik daar ga ledigen :yes:
Misschien ff lader mee voor een setje extra, zie wel ff :)

Kampioenen !!!!

Iedereen een gezellig avondje gehad ? ;-)

Wij in iedere geval wel.

Als het morgen butweer wordt ga ik maar eens een begin aan de Calmato maken :-)

Voor nu,weltrustuhhh ;-)

Zo leuk dagje gehad met Patries. Lekker gezwommen enzo. Na het avond eten even lekker wezen vliegen op het veld. Bym van de partij en Erik 3d. Patries was supporter:) En Erik had zowaar ook een lekkere chick bij zich:o

Filmpje volgt straks.

Sleur bedankt voor het filmpje man :D Voortaan mag Phil het filmen:)
Ja Sleur, komop met dat filmpje :hammer:
Je hebt er gewoon geen zin in zeker?
Uh, ik ga niet bij 28°C binnen een filmpje zitten rotzooien. En op mijn notebook staat die software niet dus op kantoor ook kansloos (Windows MovieMaker ondersteunt het formaat van de Bloggie niet :?).

Maar hij is onderweg hoor. :bye: Ongeknipt, gewoon *hopla* alles achter elkaar geplakt en gaan. :p

mogge

vandaag een rommel dagje , even naar de stad om wat voor maris haar vergaardag te scoren , even langs burpie voor een 6s , en voor de rest bijkomen van de werkweek , gewrichten in mijn poot overbelast :(
ik denk dat ik maar es een uitkering ga aanvragen , vind werken heels niet leuk meer .
vandaag niet vliegen denk ik , morgen maris jarig ,dus ook niet vliegen .

tot volgend weekend dan maar :-? :bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back