Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zet je ook je wekker zodat je op tijd op het veld bent vanavond.Wel ff accu's in orde brengen voor vanavond, wil die mooie lampies van jou zien blijven zweven Phil![]()
Ik heb ook Junkyeritus, ben ook gaar. Veel te warm in huis
Moet nog maar zien of ik vanavond ga.
@Junkie:
Gefeliciteerd met je vrouwtje![]()
Zet je ook je wekker zodat je op tijd op het veld bent vanavond.![]()
Ik heb ook junkieritus. Heb de upload gestopt, veel te warm voor. Lekker benauwd dus accu's laden is kansloos. Boodschappen kan vanavond wel. Ik ga weer slapen. :sleepy:
Straks komt er ook nog iemand de Regenboog ophalen. Even zijn hagelnieuwe DX6i instellen en misschien even invliegen op het veld. Weer een gelukkige beginner in het modelbouwvliegen erbij.![]()
Nee, vanavond als het donker is bij de FMS. Dan is het weer extra gezellig.Moggel iedereen, vanmiddag maar eens vliegen als t droog blijft....
Nee, vanavond als het donker is bij de FMS. Dan is het weer extra gezellig.8)
Pfff, met die grote afvoergoten in het gras, is het water zo verdwenen. :rolling:Nee, Gaat nu naar het veld met Bryan. Hij gaat weer aan de kabel.
Effe lessen dus. Hopelijk is het veld al weer een beetje droog.
Zit te denken om ook te gaan vliegen, alleen weet niet welke kist.
Nou dan ga te toch... niemand houd je tegen hoor![]()
Pfff, met die grote afvoergoten in het gras, is het water zo verdwenen. :rolling:
Burp? 8O Is ook geen weer om te tannussen. :nooo: Wel mooi (zo'n heli dat isEr vloog hier zojuist een mooie schaalheli voor mijn flat.
Er was er weer eentje bij de tannusbaan vlak gegaan.
Hartklappertje denk ik:zie je wel dat sporten ongezond is bij deze temperaturen![]()
Burp? 8O Is ook geen weer om te tannussen. :nooo: Wel mooi (zo'n heli dat is)
![]()