Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb denk ik junkyeritus ...
Zware poten, en moet tuindingen doen ....

Wel ff accu's in orde brengen voor vanavond, wil die mooie lampies van jou zien blijven zweven Phil :p

Wel ff accu's in orde brengen voor vanavond, wil die mooie lampies van jou zien blijven zweven Phil :p
Zet je ook je wekker zodat je op tijd op het veld bent vanavond. :mrgreen: ;)

Ik heb ook junkieritus. Heb de upload gestopt, veel te warm voor. Lekker benauwd dus accu's laden is kansloos. Boodschappen kan vanavond wel. Ik ga weer slapen. :sleepy:

Straks komt er ook nog iemand de Regenboog ophalen. Even zijn hagelnieuwe DX6i instellen en misschien even invliegen op het veld. Weer een gelukkige beginner in het modelbouwvliegen erbij. :thumbsup:

Ik heb ook Junkyeritus, ben ook gaar. Veel te warm in huis :(
Moet nog maar zien of ik vanavond ga.

@Junkie:

Gefeliciteerd met je vrouwtje :thumbsup:

thanx

Zet je ook je wekker zodat je op tijd op het veld bent vanavond. :mrgreen: ;)

Ik heb ook junkieritus. Heb de upload gestopt, veel te warm voor. Lekker benauwd dus accu's laden is kansloos. Boodschappen kan vanavond wel. Ik ga weer slapen. :sleepy:

Straks komt er ook nog iemand de Regenboog ophalen. Even zijn hagelnieuwe DX6i instellen en misschien even invliegen op het veld. Weer een gelukkige beginner in het modelbouwvliegen erbij. :thumbsup:

ha, iedereen heeft gelukkig last van junkeritus :p , het is idd wat benauwd , de enige plek die koel is ,is mijn woonkamer ,wellicht komt dat door de betonnen vloer ,maar het is daar altijd goed vertoeven bij warm weer .

de buitjes zullen wel meevallen denk ? , misschien alleen vanavond :rolleyes: ;)

straks ff lekker rondje op mijn motor doen , parkeert ook lekker makkelijk in de stad .

burp ; ben jij al wakker ?

Nee, Gaat nu naar het veld met Bryan. Hij gaat weer aan de kabel.
Effe lessen dus. Hopelijk is het veld al weer een beetje droog.
Pfff, met die grote afvoergoten in het gras, is het water zo verdwenen. :rolling:

Upload heeft nog 2 uur en 19 minuten nodig. 8O Gaat lekker vlot bij JijBuis. :nooo:

Zit te denken om ook te gaan vliegen, alleen weet niet welke kist.

ff kijken op buienradar voor het weer voor de rest op de dag

Zo, de Regenboog heeft een nieuwe eigenaar. Zoals een echte modelbouwenthousiast betaamd natuurlijk even voor deze kersverse piloot zijn hagelnieuwe Spektrum DX6i geprogrammeerd, ontvanger ingebouwd en alles getrimd/afgesteld. Helaas vliegen ze bij Aeroclub Kennemerland vooral Mode 1 dus even naar het veld was er niet bij om de laatste trims te doen. :( Maar bij het lesvliegen bij zijn club gaat dat zeker goed komen. :yes:

Er vloog hier zojuist een mooie schaalheli voor mijn flat.

Er was er weer eentje bij de tannusbaan vlak gegaan.
Hartklappertje denk ik:zie je wel dat sporten ongezond is bij deze temperaturen :-)

Er vloog hier zojuist een mooie schaalheli voor mijn flat.

Er was er weer eentje bij de tannusbaan vlak gegaan.
Hartklappertje denk ik:zie je wel dat sporten ongezond is bij deze temperaturen :-)
Burp? 8O Is ook geen weer om te tannussen. :nooo: Wel mooi (zo'n heli dat is ;))

ambu03.jpg

Burp? 8O Is ook geen weer om te tannussen. :nooo: Wel mooi (zo'n heli dat is ;))

ambu03.jpg

Was net ff bij burp op de pleur , was gezelli ,dikke lipo opgehaald .
Burp gaat niet tannussun ,maar lekker met het bootje weg ;-)

Ik zit lekker op terras ,met bier in den hand ,live bandje speelt leuke muziek op de dam .
* besteld zijn 2e pint terwijl hij naar zijn motor kijkt *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back