Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist even lekker samen meg Silly een stukje langs de Zaan gefietst :-)

Prima bevallen

zei ik toch ,fietsen is heerlijk , maakt je kop leeg ,en is goed voor onze goddelijke lijven 8O :cool:

net even deans op de 6s gesoldeersold , dus klaar voor de diablotin ,ik ben erg benieuwd naar de power die hij gaat leveren :p

zal v/d week of volgend weekend wel worden de power maiden

Mooi te combineren met je KDS Fly-Mentor. 8)

Die KDS is mijn

panic-button.jpg

Gorby breng hem dan ook naar een echte heli kenner :) ;) ik kom bij je langs van de week en we gaan hem samen doen.

ik denk headampners mischien.of er is iets goed mis waardoor hij steeds bladspoor krijgt.

Gorby nog iets waar je naar moet kijken is of de servo's geen statische lectriciteit krijgen. Die gaan als een malle op en neer als je dat gebeurd. 1 van de ze 2 dingen is de oorzaak;)

Gorby nog iets waar je naar moet kijken is of de servo's geen statische lectriciteit krijgen. Die gaan als een malle op en neer als je dat gebeurd. 1 van de ze 2 dingen is de oorzaak;)
Kan nie kijken nie hij staat bij jasper, was vorige week in staat om hen helemaal kort en klein te slaan.

wat schiet je daar nou mee op ? als na het nakijken bij jasper hij nog niet goed is. dan blijf je kalm en licht je mij in. Dan komt alles goed.

Nee, statische elektrocutie is het niet. Je ziet één pootje van de skids heel erg gaan trillen (links voor). Bij statische ontlading is het trillen niet zo constant en minimaal maar wel consequent.

Ik moet het zien dan weet ik het wel.....

Edit: Schroef anders je skid is vast;)

Leg is uit dan waarom kunnen 500 skids onder een 450 trillingen veroorzaken? En waarom komen ze opeens opzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back