Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Whahaha je had bij mij toch wel een probleem gehad als je om de haverklap met zo'n peep boven m'n hoofd aan het spelen was, ik denk dat ik op een gegeven moment mijn werphengel was gaan testen ...![]()
Lifeliner 1 - PH-EMS - Standplaats VU Medisch Centrum Amsterdam - ANWB Medical Air Assistance BVJe maakt me erg nieuwschierig wat je er voor terug krijgt
Het wordt een exacte kopie van deze PH-ULP > anwb dus....
vrouw belde dat ze met haar moeder in het ziekenhuis zat vanwege dat haar moeder ingezakt was. Voor de zekerheid wat controles uitgevoerd en een nachtje blijven maar het lijkt niets ernstigs (gevalletje vermoeidheid en warm weer). :?![]()
Goedemoggel vanaf Schiphol, Rise and Shine![]()
Goedemoggel vanaf Schiphol, Rise and Shine![]()
Ook een goedemorgen gewenst vanaf la balkonia ;-)
Siggy gaat zometeen,geloof het of niet,naar IKEA
Is voorlopig eventjes het laatste offer wat ik breng hoor ;-)
Goooooeeehhhhhhhhdemorgen
Wat staat er op het menu vandaag?
Ik heb vandaag een vrijgezelligfeesje, waarbij de bruidegom nog van niks weet uiteraard, mijn zus d'r vriend wordt getrakteerd op een middagje bij een bierbrouwerij, aansluitend met (hoe kan het anders) bierproeven en een heeerlijke maaltijd.
Ik hoop dat ze spa rood hebben:rolling:
Ook een goedemorgen gewenst vanaf la balkonia ;-)
Siggy gaat zometeen,geloof het of niet,naar IKEA
Is voorlopig eventjes het laatste offer wat ik breng hoor ;-)
siggy niet vliegen![]()
ach ,ik ook niet , zoals burp al zei , met mooi weer ga je niet vliegen
behalve als ;
je vrijgezel bent
een slechte relatie hebt
een zonnesteek wilt oplopen
tussen enge mannen wilt staan 8O
vandaag lekker het strand opzoeken
groetjes junk
Jasper, zou je de programmeerkaart van Sleur bij mij willen inleveren AUB? Dan heb ik een copterniks motortje voor je![]()
tot nu toe alleen nog oe's en aaa's en oooh kijk ,een vliegtuig
Goooooeeehhhhhhhhdemorgen
Wat staat er op het menu vandaag?
Ik heb vandaag een vrijgezelligfeesje, waarbij de bruidegom nog van niks weet uiteraard, mijn zus d'r vriend wordt getrakteerd op een middagje bij een bierbrouwerij, aansluitend met (hoe kan het anders) bierproeven en een heeerlijke maaltijd.
Ik hoop dat ze spa rood hebben:rolling:
Dat is goed. Hoe laat ben je wakker ?????
Kom ik hem even brengen.
GrTz Jasper
Zoals gewoonlijk, tussen 12.00 en 14.00 uur. :rolling:
hahahahah LOL![]()
ik zeg , jij niet vliegen, wij niet vliegen
wij zijn solidair
volgend weekend ga ik wel weer een dagje reserveren , 1x in de 2 weken is prima , dan blijft het vliegen ook leuk .
elke keer met die zooi slepen komt mijn neus uit 8O![]()