Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Whahaha je had bij mij toch wel een probleem gehad als je om de haverklap met zo'n peep boven m'n hoofd aan het spelen was, ik denk dat ik op een gegeven moment mijn werphengel was gaan testen ... :mrgreen:

Whahaha je had bij mij toch wel een probleem gehad als je om de haverklap met zo'n peep boven m'n hoofd aan het spelen was, ik denk dat ik op een gegeven moment mijn werphengel was gaan testen ... :mrgreen:

tot nu toe alleen nog oe's en aaa's en oooh kijk ,een vliegtuig , maar ze kennen me ,en ze hebben veeeeel liever dit dan mijn savage op het plein en door de straat , dat geeft geen piep ,maar alsof er een crossmotor rond rijd :p ;)

*gaat in mand *

Je maakt me erg nieuwschierig wat je er voor terug krijgt :yes:

Het wordt een exacte kopie van deze PH-ULP > anwb dus....
Lifeliner 1 - PH-EMS - Standplaats VU Medisch Centrum Amsterdam - ANWB Medical Air Assistance BV
Lifeliner 2 - PH-ULP - standplaats Rotterdam Airport - ANWB Medical Air Assistance BV
Lifeliner 3 - PH-ELP - Standplaats Volkel Airport (Nijmegen) - ANWB Medical Air Assistance BV
Lifeliner 4 - D-HSAN - Universitair Medisch Centrum Groningen - ADAC (was voorheen de PH-SHF)

Reserve toestellen: PH-MAA en PH-HVB - ANWB Medical Air Assistance BV

Ook met nachtlichtjes (of retro stippen door de flitser van de camera)
lifeliner3%20nijmegen-volkel.jpg

Net nog even bij de FMS geweest. Was ernstig rustig. Maar Erik en ik hebben toch nog wat van onze reputatie als ACH waargemaakt. Erik's heks deed het geweldig, weinig bekijks want er was maar 20 man die voornamelijk in de vreettent zaten. :? Nijssie kwam nog even supporteren. Wat rondgeknald met de MiniStift. Toen het donker werd met de MiniNacht gevlogen. Ook Fabian en Thierry waren were present met hun Swift's en die gele Piper Cub was er ook weer. Ook nog een ander pipevliegertje met witte en blauwe strepen. 8) Nadeel was dat je compleet opgevreten werd door de muggen. :evil:

Vroegtijdig naar huis omdat vrouw belde dat ze met haar moeder in het ziekenhuis zat vanwege dat haar moeder ingezakt was. Voor de zekerheid wat controles uitgevoerd en een nachtje blijven maar het lijkt niets ernstigs (gevalletje vermoeidheid en warm weer). :? :(

Jasper, zou je de programmeerkaart van Sleur bij mij willen inleveren AUB? Dan heb ik een copterniks motortje voor je :)

vrouw belde dat ze met haar moeder in het ziekenhuis zat vanwege dat haar moeder ingezakt was. Voor de zekerheid wat controles uitgevoerd en een nachtje blijven maar het lijkt niets ernstigs (gevalletje vermoeidheid en warm weer). :? :(

Beterschap SLeur :(

Goedemoggel vanaf Schiphol, Rise and Shine :)

Goooooeeehhhhhhhhdemorgen :)
Wat staat er op het menu vandaag?

Ik heb vandaag een vrijgezelligfeesje, waarbij de bruidegom nog van niks weet uiteraard, mijn zus d'r vriend wordt getrakteerd op een middagje bij een bierbrouwerij, aansluitend met (hoe kan het anders) bierproeven en een heeerlijke maaltijd.

Ik hoop dat ze spa rood hebben :rolleyes::rolling:

Ik heb vandaag een vrijgezelligfeesje, waarbij de bruidegom nog van niks weet uiteraard, mijn zus d'r vriend wordt getrakteerd op een middagje bij een bierbrouwerij, aansluitend met (hoe kan het anders) bierproeven en een heeerlijke maaltijd.

Have Fun vandaag, mooi weer voor heel veel BIER :yes: :banana:

Ook een goedemorgen gewenst vanaf la balkonia ;-)

Siggy gaat zometeen,geloof het of niet,naar IKEA :-)

Is voorlopig eventjes het laatste offer wat ik breng hoor ;-)

siggy niet vliegen :confused: ;)

ach ,ik ook niet , zoals burp al zei , met mooi weer ga je niet vliegen ;)

behalve als ;

je vrijgezel bent
een slechte relatie hebt
een zonnesteek wilt oplopen
tussen enge mannen wilt staan 8O

vandaag lekker het strand opzoeken ;)

groetjes junk

siggy niet vliegen :confused: ;)

ach ,ik ook niet , zoals burp al zei , met mooi weer ga je niet vliegen ;)

behalve als ;

je vrijgezel bent
een slechte relatie hebt
een zonnesteek wilt oplopen
tussen enge mannen wilt staan 8O

vandaag lekker het strand opzoeken ;)

groetjes junk

hahahahah LOL :yes:

tot nu toe alleen nog oe's en aaa's en oooh kijk ,een vliegtuig

Het is natuurlijk ook een übermooie Clik :yes:

@ Sleur: Sterkte met je schoonmoeder

Vandaag ook een gezinsdag voor mee... geen Ikea :nooo: Even lekker een stukkie toeren in de nieuwe waggel. Zo maar even kijken wat er te doen is in het land/belgië/duitsland :wink:

Heb vandaag een bruiloft in A'dam-Noord. Dat verzin je toch niet op zo'n mooie dag als vandaag. Nou ja, dan maar weer strak in 't pak.

Geen vliegen dus vandaag.

GrTz Jasper

Knaller, ben je al wakkerrrrrrrrrrr. :lol:

ik zeg , jij niet vliegen, wij niet vliegen ;)
wij zijn solidair :p

volgend weekend ga ik wel weer een dagje reserveren , 1x in de 2 weken is prima , dan blijft het vliegen ook leuk .
elke keer met die zooi slepen komt mijn neus uit 8O ;)

1x in de twee weken ? Last van een zonnestreek ofzo ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back