Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik lees ; het word erg rustig op da field

hey kevertje ; ouwe spieker , wanneer kom je weer eens langs ?
en wanneer eens vliegen ? we hebben een nieuwe lichting nodig ,de oude garde is vlieg gaar :rolling:

Ik heb vandaag een vrijgezelligfeesje, waarbij de bruidegom nog van niks weet uiteraard, mijn zus d'r vriend wordt getrakteerd op een middagje bij een bierbrouwerij, aansluitend met (hoe kan het anders) bierproeven en een heeerlijke maaltijd.

Ik hoop dat ze spa rood hebben :rolleyes::rolling:
Ik wil me wel opofferen als "pinch hitter" anders. Speel jij de BOB, proef ik jouw biertjes. :yes: :celebrate:

ach ,ik ook niet , zoals burp al zei , met mooi weer ga je niet vliegen ;)

behalve als ;

je vrijgezel bent
een slechte relatie hebt
een zonnesteek wilt oplopen
tussen enge mannen wilt staan 8O

vandaag lekker het strand opzoeken ;)
Nee, op het strand is het gezellig. Allemaal kuddedieren die bij mooi weer zich te pletter liggen te vervelen in de zon onder het mom van lekker bruinen. :hammer: Met allemaal enge figuren (m/v) die uitgezakt zijn. Wat wel interessant is zorgt voor een slechte relatie omdat je er teveel naar kijkt. Als het echt warm is loop je net zo makkelijk een zonnesteek op. :? ;)

Ik zie wel hoe het vandaag gaat, alles lijkt met de schoonmoeder goed te zijn. Planning was gewoon te gaan doen en laten wat ik wilde. Vrouwtje was vrijdag te zuipen vanwege de voetballen dus dat wordt door de ander op een andere dag gecompenseerd, rekening houdend met de hobby. 8) Gewoon goed geregeld. :thumbsup:

Springt onder de douche en gaat zo richting de IKEA voor wat keukendecoratie :-)

Vanmiddag wat platen uitzoeken voor op de bruiloft van mijn broertje.
Morgenochtend om 9.15 uur tekent hij zijn vonnis :-)

Ik wil me wel opofferen als "pinch hitter" anders. Speel jij de BOB, proef ik jouw biertjes. :yes: :celebrate:

Nee, op het strand is het gezellig. Allemaal kuddedieren die bij mooi weer zich te pletter liggen te vervelen in de zon onder het mom van lekker bruinen. :hammer: Met allemaal enge figuren (m/v) die uitgezakt zijn. Wat wel interessant is zorgt voor een slechte relatie omdat je er teveel naar kijkt. Als het echt warm is loop je net zo makkelijk een zonnesteek op. :? ;)

Ik zie wel hoe het vandaag gaat, alles lijkt met de schoonmoeder goed te zijn. Planning was gewoon te gaan doen en laten wat ik wilde. Vrouwtje was vrijdag te zuipen vanwege de voetballen dus dat wordt door de ander op een andere dag gecompenseerd, rekening houdend met de hobby. 8) Gewoon goed geregeld. :thumbsup:

ach , zo is er bij alles wat ;)

wij vermaken ons wel , en als ons iets niet bevalt ,zijn we zo wieder vertrokken :p

veel plezier op het veld .......in je uppie ;)

Goedensmorgens!

Vandaag eens wat klusjes in en om het huis doen wat ik al een poosje terug
beloofd had te doen.. :cool:

Springt onder de douche en gaat zo richting de IKEA voor wat keukendecoratie :-)

Je weet toch wel dat het Zondag is vandaag he? Niet de aller beste dag om
naar de IKEA te gaan... 8O

veel plezier op het veld .......in je uppie ;)
Niet ons veld, dat van de FMS. :yes: Even kingsize vliegers kijken. Er waren al twee van die enorme lellen (spanwijdte ver boven de 2 meter) in de bomen verdwenen doordat de piloten moeite hadden met inschatten van de afstand. Eigenlijk onverantwoord om dan te gaan vliegen met zo'n monster, maar goed... :?

En met de kids naar de mini-golf, altijd goed. 8)

*ondertussen snurkt Knaller lekker door*

dat had ik gisteren al aangegeven weet je nog :rolling:

zo ,alle strand spulletjes in da volvo , de clik ligt er bovenop , bij niet teveel wind maak ik wel even een mooi filmpje van hoe druk het op het strand is :p

*laad snel zijn zender en wat lipo's *

Over vliegers dit:
elke keer met die zooi slepen komt mijn neus uit 8O ;)

En dan dit:
zo ,alle strand spulletjes in da volvo , de clik ligt er bovenop , bij niet teveel wind maak ik wel even een mooi filmpje van hoe druk het op het strand is :p
Ik durf te wedden dat je met al die strandspullen in de volov vaker hebt moeten lopen dan met het inladen van je vliegers. En op het strand moet alles eruit, op het veld kun je wat je niet gebruikt in de auto laten, die 2x 30 meter lopen is te overzien. :lol: Dus ik weet niet wat nu beter is, alles naar het veld of naar het strand zeulen. :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back