PH-ILS
Forum veteraan
Je moet gaan oppassen jij... straks ff een berichtje naar de mod, kun je een weekje op het strafbankje

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Viespeuk ben je ook he![]()
Je moet gaan oppassen jij... straks ff een berichtje naar de mod, kun je een weekje op het strafbankje![]()
Ik ben niet op de club. Tegen die tijd volgevreten en gegoten. BBQ en pintjes 95% pret, de rest 5%.Wordt er nog op de club gekeken morgen? Zo ja, dan moet er ff een beamert geregeld worden.
Als er niet wordt gekeken blijf ik thuis![]()
Begint er op te lijken Nick![]()
Ja Burp, had je moeten weten. Zelfs ik wist dat![]()
![]()
Nope, vraagstelling was dermate dat mijn antwoord ook goed was. Vroeg niet meer dan dat. Met de 401 kun je gewoon vliegen zij het dat het een stuk lastiger is.![]()
![]()
Ja dûh, zonder 401 kun je ook vliegen.Nope, vraagstelling was dermate dat mijn antwoord ook goed was. Vroeg niet meer dan dat. Met de 401 kun je gewoon vliegen zij het dat het een stuk lastiger is.![]()
![]()
*druk verder knutselt aan zijn Sumo 3D*c:
Mwja, zoiets maar dan de F3Axis versie met schuine rolroeren en ander hoogte- en richtingsroer om nog sneller te kunnen rollen en hoeken. 8O En dat in een formaatje van 60cm spanwijdte gemaakt van 6mm Depron. Is een experimentje dus en geen standaard. Kutje-klus om te snijden dus dit wordt het enige model.dit ? http://static.rcgroups.com/forums/attachments/4/2/1/1/4/a1514600-152-Picture 002.jpg
geinig compact dingetje , maak gelijk ff 2 ,mag je die vleugel dinges houden .
idd leuk voor op de campif ipv een disc![]()
Mwja, zoiets maar dan de F3Axis versie met schuine rolroeren en ander hoogte- en richtingsroer om nog sneller te kunnen rollen en hoeken. 8O En dat in een formaatje van 60cm spanwijdte gemaakt van 6mm Depron. Is een experimentje dus en geen standaard. Kutje-klus om te snijden dus dit wordt het enige model.![]()
*foto's volgen nog*
Geen probleem dat de waarde gezakt is. Geef ik er wel 125 eypo voor.Sorry Sleur, de sukhoi is niet meer te koop. Heb zojuist het landingsgestel
gemaakt en netjes alles weer herstelt. Jammer alleen dat de Sukhoi nu in waarde gezakt is![]()
Affirmative.@sleur, had jij niet al eerder dit kissie gemaakt?
Affirmative.Ooit dat ik begin met indoor vliegen heb ik deze ook gemaakt. Alleen was die te groot uitgevallen en dus te zwaar en mijn (indoor)vliegervaring was nihil dus het ding was gedoemd te sneuvelen na de eerste vlucht.
Vliegen zal dus nu veel beter lukken gezien de ervaringen met extreme vliegers als een korte Disc met 3S en een GeeBee Racer. 8) Ik hoop dat mijn LEDjes op tijd uit HK komen anders geen nachtvliegen op de campif. :evil:
Picca van toen (toen had ik wel POR :?)
![]()
<lui varkenmode>Ik heb nog losse ledjes liggen, die jij ooit voor iedereen ingekocht had, dus die kan je ten allen tijden komen halen mocht je bestelling niet op tijd binnen komen.....