Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
hornbach.jpg

Daar hebben ze vast ook stekkers :rolling:

Ben lekker in de opruim mood.. Zojuist mijn FC16 zender te koop aangeboden (welliswaar omgebouwd naar 2.4Ghz)

Zwever staat te koop..

Denk nog hardnekkig na om de Yak54 van Greatplanes (van Thierry geweest) weg te doen.. Het is te groot en heb er te veel van staan..

Beetje inkrimpen kan geen kwaad.. :rolling:

- edit -
Ook gelijk maar mijn oude F14 zender tekoop gezet. Wilde hem eigenlijk gaan gebruiken voor FPV vliegen,
maar zie dat binnen nu en korte tijd nog niet gebeuren.

Laatst bewerkt:
@SAVAGE: Ik overweeg het... ;) Zie pm.

En ehm Sleur? Ik doe niet alles weg.. Ben geen junk.. ;)

50 voor een kale funjet en 150 voor een kale sukhoi?

En ehm Sleur? Ik doe niet alles weg.. Ben geen junk.. ;)

50 voor een kale funjet en 150 voor een kale sukhoi?
Gewoon, ARtF zoals ze nu zijn. :yes: ;) Hoeft geen accu bij. :nooo: :p

Even vooruitlopend op het winterseizoen 2010/2011. Suggesties voor een nieuwe bitterballenwintercompetitie? Ik wel, gewoon even helemaal anders dan al het andere maar wel RC. 8O Place your bets. :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
Joehoe... binnenkort dus ook een 600 in huis.... uhhh in de tent :banana: ;)
Mozeskriebel, jij hebt alles ook zo door. :? :( Neem je zelf de LEDs mee om erop te plakken. Gaan we lekker nachtvliegen daar. :yes:

Oh, en uh... Dinsdagavond ben ik niet op de club. We zijn uitgenodigd voor een BBQ met voetjeballen.

Smorgens everybody,

Gisteren ff lekker op het veld vertoefd,

Het was toch tijd om de Raptor 50 maar eens de lucht in te helpen.
Na een eerste tankje rijk pruttelen, de 2e tank iets meer met hogere toeren, en de 3e tank beginnen met hoeveren... :yes:

4e tankje kwam de heli al direct met rug vlucht spins, loops en rollend voorbij zetten 8O

Tot zo ver doet ie het dus goed, mega power in dat OS Hyper blok :banana:

Nu eerst maar weer wat fuel scoren, alles was opgevlogen.:(

Na een eerste tankje rijk pruttelen, de 2e tank iets meer met hogere toeren, en de 3e tank beginnen met hoeveren... :yes:

4e tankje kwam de heli al direct met rug vlucht spins, loops en rollend voorbij zetten 8O
Foto's/filmpjes of het is niet gebeurd. :teacher:

Verder ook goeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeiemorgen. Lekker weer een aantal dagen in geconditioneerde ruimtes vertoefen. Niets mis met een duf kantoorbaantje als het buiten 24°C met een relatieve vochtigheid van 78% is. :thumbsup:

Smorgens everybody,

Gisteren ff lekker op het veld vertoefd,

Tot zo ver doet ie het dus goed, mega power in dat OS Hyper blok :banana:

Nu eerst maar weer wat fuel scoren, alles was opgevlogen.:(

Was dat Ruud zijn heli ???

mijn 10S 600 gaat het winnen ;)

Mwhaa, ze zullen elkaar niet veel ontlopen, nu gevlogen op 1500 toeren op de kop, en heel even op 1700, dan speert ie als een gek ervandoor...

nog even het blok verder laten inlopen, dan zou de head speed nog iets verder opgevoerd kunen worden.

moet wel zeggen dat ik veel problemen heb gehoord by head speeds boven de 1800 :(

ook 600mm lees ik ....
Dan zou je 2100 rpm max moeten hebben/ mogen hebben. Als je problemen met trillingen gaat krijgen boven de 1800 dan zijn je dampners te zacht. Gewoon hardere dampners nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back