Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben met veel dingen het eerste, meestal ook met bekeuringen, rode kaarten, crashes, mijn wekker geloof ik ook.

Eerste met een turbine vlieger en de eerste die hem... nou goed, dat verhaal kennen we al (maar je was er wel de eerste mee) 8O;)

Dan kun je maar beter KIA rijden :yes: dan heb je tenminste niet de volle pot betaald voor zo'n aziatisch hok :rolling:

***ziet Junkie's Ovlov binnenkort nog meer in waarde dalen :wink:***
Huh ? Waar gaat dit nu weer allemaal over ?

Binnenkort alle luxe eruit , ik word gek van al die kosten per maand , gaat nergens meer over .
Volvo eruit ,en een nemo erin , lekker lage kosten en laag verbruik
Hobby op slot , heb genoeg zooi waar ik nog jaren mee door kan , geen tijd en zin meer om te knutselen .

Voor de rest gaat alles goed ;-)

Ziet er goed uit Nick :yes:

Ik hoop niet dat je de eerste op de club wordt die met een schaalheli crasht :( of nog erger... dat hij tegen je aan vliegt 8O.

@ Junkie: zie het bericht van Sleur over de Ovlov

Laatst bewerkt:
Ja onze amsterdamse vriend heeft ook een ongelukje gehad met zijn 450:

wondheli1.jpg

En in het kader van de voetbal heb onze grote vriend Phil de foto iets aangepast:

beesieinjepoot.jpg

Ziet er goed uit, als hij maar niet eindigd tot hetgeen je in letters aan de bovenkant hebt geplakt :)

Toch altijd verbazingwekkend hoe weinig bloed er uit een toch redelijke wond komt. snij je je aan een simpel papiertje ben je een halve liter bloed kwijt.... Is allemaal simpel te verklaren maar blijft toch raar.

Wedstrijd was zeker wel spannend, lekker in de stad gekeken met vrouw, zoon en wat vrienden. Erg druk en ook gezellig.

Ziet er wederom goed uit Nick :yes: :thumbsup: :worship: Alleen zou ik de letters PH-ILS gebruiken :p

Mooie tafel ook, kun je lekker met nog eens 7 man aan BBQ'en... wanneer kunnen we komen? :rolling: ;)

Zo moet ie worden dus
PHULP005.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er wederom goed uit Nick :yes: :thumbsup: :worship: Alleen zou ik de letters PH-ILS gebruiken :p

Mooie tafel ook, kun je lekker met nog eens 7 man aan BBQ'en... wanneer kunnen we komen? :rolling: ;)

Wilde eigenlijk ook PH-ILS gebruiken maar dat was een beschermde naam hoorde ik...

En je kan er ook nog op dansen/feesten, alround tafel duzz :yes:

Oja, heb allen dat rode traumacentrum text groter gemaakt, misschien niet helemaal schaal maar dat is ie toch niet ...... Maar ik kom ver geloof ik.
Nu de heli er nog in :)

Laatst bewerkt:
@ Junkie: zie het bericht van Sleur over de Ovlov

het interesseert me geen ene reet , maar ik snap dat hij dat wel leuk vind .

sinds mijn pa kanker heeft is de waarde van het leven meer waard dan al die materialistische shit , en of telkens weer een nieuwe vliegert ,of weer een betere duurdere auto , ik kap ermee , ik wil naar een kleinere zuinige auto op de zaak , de rc rommel heb ik genoeg , hoef alleen af en toe wat brandstof te hebben en klaar ,overbodige luxe hoeft ook niet meer , junkie wil lekker sparen ;)

het liefst verkoop ik ook mijn huis en het tonnetje overwaarde lekker op zak en een klein kuthuisje huren , en lekker rustig an doen :p

ben het zat ,maar verder alles goed 8O

Does make sense:
...is de waarde van het leven meer waard dan al die materialistische shit , en of telkens weer een nieuwe vliegert ,of weer een betere duurdere auto

Doesn't make sense:
junkie wil lekker sparen ;)

Geld sparen is dus een materialistische activiteit. En wat heb je er aan als je rijk sterft? Leuk voor het nageslacht maar zelf heb je geen ene ruk aan je centen gehad. Sterker nog, met de inflatie, huidige spaarrentes en wanprestaties van banken wordt het eerder minder waard dan meer. Je geld verdampt dus terwijl je er niets mee doet. :? :teacher:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back