Dan ben je de eerste op de club met een 450 schaalheliMaar ja je was ook de eerste op de club met een heli dus dat past wel bij je
![]()
Ben met veel dingen het eerste, meestal ook met bekeuringen, rode kaarten, crashes, mijn wekker geloof ik ook.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan ben je de eerste op de club met een 450 schaalheliMaar ja je was ook de eerste op de club met een heli dus dat past wel bij je
![]()
Ben met veel dingen het eerste, meestal ook met bekeuringen, rode kaarten, crashes, mijn wekker geloof ik ook.
Huh ? Waar gaat dit nu weer allemaal over ?Dan kun je maar beter KIA rijdendan heb je tenminste niet de volle pot betaald voor zo'n aziatisch hok :rolling:
***ziet Junkie's Ovlov binnenkort nog meer in waarde dalen :wink:***
Ja onze amsterdamse vriend heeft ook een ongelukje gehad met zijn 450:
![]()
En in het kader van de voetbal heb onze grote vriend Phil de foto iets aangepast:
![]()
Ziet er wederom goed uit Nick![]()
![]()
Alleen zou ik de letters PH-ILS gebruiken
Mooie tafel ook, kun je lekker met nog eens 7 man aan BBQ'en... wanneer kunnen we komen? :rolling:![]()
Alleen met nachtvliegen niet. BYM is meestal de laatste en jij bent er nooit.Ben met veel dingen het eerste, meestal ook met bekeuringen, rode kaarten, crashes, mijn wekker geloof ik ook.
Hey junkie, je bent twee maanden te vroeg. :?Hobby op slot , heb genoeg zooi waar ik nog jaren mee door kan , geen tijd en zin meer om te knutselen .
@ Junkie: zie het bericht van Sleur over de Ovlov
ben het zat ,maar verder alles goed 8O
...is de waarde van het leven meer waard dan al die materialistische shit , en of telkens weer een nieuwe vliegert ,of weer een betere duurdere auto
junkie wil lekker sparen![]()