marcelsiggery
Forum veteraan
Ach, vandaag ziet de wereld er weer anders uit. In ieder geval minder oranje.
Vlagguh te koop!
Je kunt ze beter bewaren,op het moment slechte handel vrees ik ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach, vandaag ziet de wereld er weer anders uit. In ieder geval minder oranje.
Vlagguh te koop!
Geeft niet hoor lieverd. Hebben we allemaal wel eens na een drukke dag.:celebrate:
Even ter kalmering dan maar, een Blogje op de Viva site? :rolling: Of toch maar een abootje en mee discussiëren?
slijmtrut
Dat ik om 21:30 naar huis ging, ben ik er gewoon langs gereden en was er niets aan de hand. Stond een man of 10 buiten en verder niet. Zou wel kunstig zijn als ze binnen een uur een filmploeg op locatie zouden hebben en heftoge rellûh zouden zijn. Dat terwijl vrouw dus veel later gewoon nog langs gefiets was. De Plesmanweg was dan wel afgezet omdat ze wat enthousiast waren. Maar vrouwlief is daar nog even gestopt om wat bekenden te babbelen. Ook via SMS nog gevraagd hoe en wat. Niets te bespeuren van rellûh. Alleen voorzorgsmaatregelen.Sleur het spaanse centrum was inderdaad afgezet, en ook op hart van nederland vanavond![]()
Raar, in de herhaling niets van terug te zien. :?ik heb niets gezegd van relluh....... Alleen dat het op hart van nederland was.
Slaap lekker schat. Dat je maar lekker mag dromen over poepstampen![]()
Gewoon dreigen met neerschieten. Alleen moet je het wel goed doen, anders gaat-ie weer om 01:55u lopen SMS-en (rond die tijd slapen normale mensen gewoon).Ga niet te ver kleine rat.
Weet je grenzen he,ook op een forum.
Ga niet te ver kleine rat.
Weet je grenzen he,ook op een forum.
Gewoon dreigen met neerschieten. Alleen moet je het wel goed doen, anders gaat-ie weer om 01:55u lopen SMS-en (rond die tijd slapen normale mensen gewoon).
Hey, voor jou een vraag waar ik ben, voor mij een weet. Ik heb al gedaan waar jij van mag dromen.Dan zou ik maar eens wat vroeger naar bed gaan, als je tot de groep normale mensen wil behoren![]()
Sorry man, Slaap lekker en droom over een mooie schonevrouw.