Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
mogge ..

toch een kater in alle opzichten :(

ook weer werken :(

want het weekend is voorbij :(

gelukkig wel een wat beter weerbeeld , mag van mij zo blijven :p

Ziezo.. Mooi weer, mooi begin van de dag (hoe die eindigen gaat, zien we wel weer).

Siggery: Beetje bijgekomen van gisteravond? Wel toch?

Nu weer fijn aan het werk.. :(

@BYM: als je de zender hebben wilt, wel op blijven letten he ;)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo goedemorgen allemaal,

De komende 3 weken lekker op het duffe kantoor.
Effe geen buitendienst dus. Dat is best jammer met dat mooie weer.

Iedereen weer een beetje bijgekomen na de nederlaag van gisteren. :D

Gelukkig staat iedereen weer met beide beentjes op de grond. Alleen morgen nog een plukje mongolen die naar A'dam gaan voor een feesie en dan rust in de tent. :rolling:

Telefoon staat momenteel ook stil........... ...................

GrTz Jasper

*zojuist voor de GPS een nieuwe Pocket Query gemaakt, omgeving GC11QQ2*
Zo nog even de GPS houder van de fiets afhalen want fietsen huren doen we daar wel :yes:, ik heb namelijk geen zin om al die fietsen mee te sjouwen.
Straks de vouwwagen inladen en voorbereidingen treffen voor de rit naar het Garderenmeer :wink: (maar dat is morgen pas)

Zo nog even de GPS houder van de fiets afhalen want fietsen huren doen we daar wel :yes:, ik heb namelijk geen zin om al die fietsen mee te sjouwen.
Straks de vouwwagen inladen en voorbereidingen treffen voor de rit naar het Garderenmeer :wink: (maar dat is morgen pas)
Check de buienradar even phil komt weer een zooitje schijtweer aan 8O,zou vandaag even een plafond spuiten in de latex.Vrijdag gerepareerd maar door die hoos buien hadden ze lekkage gehad en hadden ze een litertje of 30 hemelwater over de vloer toen ze thuis kwamen.Vandaag genoodzaakt vrij,morgen nog een dag en dan ook langzaam de vouwwagen inpakken :D

Goedemorgen,

Nickos ook weer boven water, welliswaar in diepe diepe rouw.
de Baco klotst nog na, zo ook de kater van de gele kaarten en laatste minuten van het voetbal....

@Burp: Ik was net nog bij je om de hoek bij de scouting. Apen hadden daar een weekendje kamp met een bekende judoka. ;) Ik heb nog getoeterd. :bye:

Als je even had gestopt had je ook nog wat overheerlijk vlees kunnen proeven van de BBQ en een pintje uit de tap kunnen nuttigen ;)

@Sleur: Deze mag toch wel? ;)

Huh, sinds wanneer bepaald sleur dit ipv Robert? :confused:

Een lekkere meid is toch ook een mooi model?

Voetballen is weer afgelopen. Ik ben niet echt een liefhebber maar als je dan in de finale staat wil ik toch graag even kijken. Winnen is dan het mooiste. Je kunt het negeren maar het is er toch. Beter er mee leren omgaan dan halstarrig er tegen aan blijven schoppen :teacher:

Beter dan al dat gezwets hier (en dat zijn de afgelopen paar pagina's echt) kun je beter wat nuttigs doen, zoals vandaag lekker vrij zijn. Even de heli weer laten vliegen :yes:

@Burp,

Doe het snel (heli-vliegen) heb je gezien wat voor weer eraan komt...
onweer_739293c.jpg

Laatst bewerkt:
Been there, done that... :p Er zijn weinig caches daar die ik nog niet gedaan heb afgelopen jaar. ;) Nou ja, in ieder geval zwerft daar straks één travel bug rond op een auto. :? :lol:

Als je even had gestopt had je ook nog wat overheerlijk vlees kunnen proeven van de BBQ en een pintje uit de tap kunnen nuttigen ;)
We zouden daar BBQ-en maar de kids waren compleet afgemat. Eén zat te knikkebollen en de andere verselijk chagerijnig en kon amper op de beentjes blijven staan. Dus maar gelijk richting huis gegaan en de BQB gemist. :( (wel sociaal weer van mij :thumbsup:)

heb je gezien wat voor weer eraan komt...
Ja, hel en verdoemenins. De wereld vergaat straks. De meeuwen cirkelden net als zaterdag weer braaf in grote getalen rond maar beginnen nu een veilig heenkomen op de grond te zoeken. Wees gewaarschuwd. :teacher:

@BYM: als je de zender hebben wilt, wel op blijven letten he ;)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Ik twijfel steeds minder ....
Dit omdat ik toch voor een nieuwe zender wil gaan.

Lijkt het te mooi om waar te zijn, dan is het waarschijnlijk ook te mooi om waar te zijn....

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo hier in Wormer begint het nu met regenen. En ook af en toe een rommeltje. Hoor net van een collega dat het om 17:00 weer droog is.
Scheelt weer, want dan zijn we klaar met werken.

:onweer::onweer::onweer::onweer::onweer::onweer::onweer::onweer::onweer::onweer::onweer::onweer::onweer::onweer::onweer:

GrTz Jasper

Wat zeur je nou Jasper.. :lol: Je zegt net zelf dat je de hele dag op kantoor zit..
Mooi toch, dat het goed weer wordt als je weer naar huis gaat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back