K
knaller
Guest
Ach weet je. FUCk it...........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
*met vulvazela naar het werk gaat, even lekker toeteren*
Check de buienradar even phil komt weer een zooitje schijtweer aan 8O,zou vandaag even een plafond spuiten in de latex.Vrijdag gerepareerd maar door die hoos buien hadden ze lekkage gehad en hadden ze een litertje of 30 hemelwater over de vloer toen ze thuis kwamen.Vandaag genoodzaakt vrij,morgen nog een dag en dan ook langzaam de vouwwagen inpakken*zojuist voor de GPS een nieuwe Pocket Query gemaakt, omgeving GC11QQ2*
Zo nog even de GPS houder van de fiets afhalen want fietsen huren doen we daar wel, ik heb namelijk geen zin om al die fietsen mee te sjouwen.
Straks de vouwwagen inladen en voorbereidingen treffen voor de rit naar het Garderenmeer :wink: (maar dat is morgen pas)
@Burp: Ik was net nog bij je om de hoek bij de scouting. Apen hadden daar een weekendje kamp met een bekende judoka.Ik heb nog getoeterd.
![]()
@Sleur: Deze mag toch wel?![]()
Been there, done that...*zojuist voor de GPS een nieuwe Pocket Query gemaakt, omgeving GC11QQ2*
We zouden daar BBQ-en maar de kids waren compleet afgemat. Eén zat te knikkebollen en de andere verselijk chagerijnig en kon amper op de beentjes blijven staan. Dus maar gelijk richting huis gegaan en de BQB gemist.Als je even had gestopt had je ook nog wat overheerlijk vlees kunnen proeven van de BBQ en een pintje uit de tap kunnen nuttigen![]()
Ja, hel en verdoemenins. De wereld vergaat straks. De meeuwen cirkelden net als zaterdag weer braaf in grote getalen rond maar beginnen nu een veilig heenkomen op de grond te zoeken. Wees gewaarschuwd. :teacher:heb je gezien wat voor weer eraan komt...
Wat zeur je nou Jasper.. :lol: Je zegt net zelf dat je de hele dag op kantoor zit..
Mooi toch, dat het goed weer wordt als je weer naar huis gaat?