Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
jullie hebben zeker niets anders te doen met dit mooie weer :rolling:
*gaat reuzeninsecten afmaken 8O*
Precies, het laatste wat je zei klopt ook, je was er niet bij. Dat is een goede constatering.
Ik zie andere meteen lopen gooien met ontzeggingen
Overigens, dat zegt niets..
Je kan iemand ook de toegang tot het modelvliegveld / club ontzeggen (indien dit is opgenomen in de statuten van de club). Heb ze even niet voor de hand, dus kan het niet opzoeken..
Zoals ik al zei is het bij hem structureel negeren, niet een eenmalig incident. Als je vaker op het veld komt, weet je dat het zo is en dat er keer op keer wat van gezegd wordt. Zelfs bij bestuursleden is het aangegeven maar dat wordt dan afgedaan met: "Zeg er dan even wat van tegen die persoon". Gedaan, genegeerd dus nu wachten op een ernstiger incident? 8OPrecies, het laatste wat je zei klopt ook, je was er niet bij. Dat is een goede constatering.
Ik zie andere meteen lopen gooien met ontzeggingen terwijl ze er niet bij waren. Hij vloog op het hek af omdat de storing er was, niet omdat hij gevaarlijk deed. Zijn zender leek mij ook niet van top kwaliteit maar of dat de oorzaak is kan je zo niet vaststellen.
Uiteraard staan de andere punten ook maar je kunt niet zomaar roepen dat iemand ontzegging toegezegd krijgt op basis van aannames. Zo ken ik dan nog wel een hoop mensen die aan de kriteria voldoen ivm punt 2 en 3.
Lange teentjes?
Ik maak er een zooitje van![]()
Als je 2 5S. lipo's in serie zet tellen de Mah's dan ook op?
Pssssjt, daar gaat *plop* numero weet-ik-het. Zoooooo vervelend op zo'n kindervriendelijke camping.
*languit liggen blijft* :sleepy: