Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach man, zeur niet. Even in anderhalf uur rij je op en neer van je vakantie bestemming, naar Heemskerk..

Hup, ophalen die zooi.:rolling:

precies , zonder vliegers niet naar de campifs , vorige keer goed bevallen , en dan praat je over een paar lipo's per avond , dus het valt mee ;)

. Het is jouw schuld dat ik niets te vliegen heb meegenomen.

*uit verveling nog maar eens plopt* :celebrate:

als ik je buurman was ,hadden we lekker gevlogen sleurlief , er zijn in de avond altijd van die momenten dat dat mogelijk is zonder dat de vrouwtjes gaan zeuren ;)

maris vind het ook leuk ,vooral de filmpjes die ze thuis terug ziet van de camping .

Jeetje,wat is het rustig hier.
Het lijkt wel komkommertijd ;-)

*pakt z'n disc en loopt even het veld in om te fladderen :-)

net op het plein met de aito gevlogen ,heerlijke vlieger:p
zo floor naar bed dirigeren , daarna nog een paar lipo's knallen met de clik vanuit vliegveld de tuin ;)

Jeetje,wat is het rustig hier.
Het lijkt wel komkommertijd ;-)

*pakt z'n disc en loopt even het veld in om te fladderen :-)

Ik zit me weer eens op te vreten teeeeeeeeering copter maar weer eens gepakt motor gechekt ,prima,nieuwe hoofdas erin kop uitmekaar gehad carbon blades erop en hooveren maar, echt super strak.:yes::banana:
Eeertse accu was leeg hup de volgende erop en je raad het al zeker,rammelt dat pestpleuris touwtiefus tering ding weer zowat uitmekaar,dus bij deze ,te koop twee keer copterx se plus diverse spare parts en drie maal 3s 2250.

@ Sleur: en dan zeker weer 1.000.000 kinderen om ons heen als we staan te vliegen :hammer: ;)

P.S. hoe is het met dat tekenkind van je? Alles weer onder controle :D

Eeertse accu was leeg hup de volgende erop en je raad het al zeker,rammelt dat pestpleuris touwtiefus tering ding weer zowat uitmekaar,dus bij deze ,te koop twee keer copterx se plus diverse spare parts en drie maal 3s 2250.

leuk speelgoed he corb :nooo: weg met die onbetrouwbare zooi , en ik zou zeggen heli's eruit en de somethin extra van jasper erin , daar zal je veel plezier aan beleven , lekker prophangen enz . ;)

doe nou maar wat ik zeg !! 8O ;)

phills ; tja kinderen , dat is de eerste keer , daarna zijn ze gewend dat er steeds een vlieger rondvliegt ,en kijken ze er niet meer naar om ;)

@ Gorby: verstandige keuze :yes:

@ Junkie: vorig jaar stonden die koters er iedere keer, dus daarom had ik geen viegert mee :nooo:

Geen nood JUNKIE, ik maak een afspraak met Gorb. en zorg dat de heli in orde is. Dus zijn heli is echt nog niet exit. Hij zag het gewoon even niet meer zitten.....

Mensen die stoppen met heli-vliegen zijn meestal slappe zakken zoals PHIL en JUNKIE. Ze kunnen er geen vat op krijgen dus stoppen ze er maar mee. ;););)

niks gelukkig phil....als je ervoor gaat dan red je alles. Zo heb ik nog veel meer kwaliteiten hoor. Als jij denkt dat dit het enigei s dat ik in mijn leven gedaan heb dan zit je er ver naast;)

Mensen die stoppen met heli-vliegen zijn meestal slappe zakken zoals PHIL en JUNKIE. Ze kunnen er geen vat op krijgen dus stoppen ze er maar mee. ;););)

je bedoeld lui en moe ;)
ik heb nog steeds een heli , die is uiteraard stuk :rolleyes: , maar heb geen zin in dat gepiel , misschien ooit nog eens , dan wel brandstof ;)

@ Gorby: verstandige keuze :yes:

@ Junkie: vorig jaar stonden die koters er iedere keer, dus daarom had ik geen viegert mee :nooo:

Dat is toch leuk voor die kinderen Phil.
Wat maakt het nou uit dat ze erbij staan te kijken ?

Toen ik hier zojuist in het veld stond te fladderen stonden er ook 5 jochies bij te kijken :-)

Over een paar jaar praten ze over "vroeger",en ben jij in dat verhaal die toffe buurman die met leuke vliegtuigjes rond vloog ;-)

*regelt alvast een inschrijf formuliertje voor Phil ;-) :-)

whahahaha,
ouwe zemelaar :-) ;-)

niks gelukkig phil....als je ervoor gaat dan red je alles. Zo heb ik nog veel meer kwaliteiten hoor. Als jij denkt dat dit het enigei s dat ik in mijn leven gedaan heb dan zit je er ver naast;)

Goed in relluhhhhh ben je ook :mrgreen: Dat is het dan wel zo'n beetje ;)

Dat is toch leuk voor die kinderen Phil.
Wat maakt het nou uit dat ze erbij staan te kijken ?

Toen ik hier zojuist in het veld stond te fladderen stonden er ook 5 jochies bij te kijken :-)

Over een paar jaar praten ze over "vroeger",en ben jij in dat verhaal die toffe buurman die met leuke vliegtuigjes rond vloog ;-)

*regelt alvast een inschrijf formuliertje voor Phil ;-) :-)

whahahaha,
ouwe zemelaar :-) ;-)

Verschil is zo'n 45 kinderen :wink: straks komt pappa naar je toe als je ze aangevlogen hebt :rolling:

Over dat inschrijfformulier... samen op een kamertje Siggy? Mag jij de gordijnen ophangen :rolling:

Stelletje ouwe wijven zijn jullie, zal ik alvast voor iedereen een plekje reserveren in het bejaardentehuis... kunnen jullie daar verder rellen :yes:

Gezellig, indoorvliegen in de eetzaal en hooveren boven de soep ;)

Waarschijnlijk wel een extra rekening voor de gebruikte stroom voor laders.

Moet je hem nou horen he, hij is ook een keer niet aanwezig op de club en veld. Meteen voelt hij zich beter dan ons. Slappe !!!

Zo, me weer ff ingelezen, lekker gekwek hier...:yes:

Caravan staat waterpas, tent eraan geritst en 1e fles wijn is een feit!

Ik zou zo zeggen, tabee, holadiee, proost!

Grtz from the nickos Familie :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back