K
knaller
Guest
*Ziet dat Hobbymaniac behoorlijk aan het uitbreiden is.........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Android zuigt ook enorm. Het succes van Open Source is tevens de ondergang. Je moet Apple nageven dat ze hun zaakjes met de AppStore goed op orde hebben. De Andoid Market wordt overspoeld met nutteloze (pr0ngrafische) bende. Daarbij komt dat Android 1.6 software niet op 1.5 werkt, 1.7 niet op 1.6 en 1.5, 2.0 niet op alle 1.x versies en 2.1 software ook voor geen meter werkt met 2.0. Zo "downward compatible" is Android dus.zou voor de androide gaan.. Als ik het alleen maar om van die klote sync utility van windows af te zijn.. pc stond regelmatig still alleen maar op dit process...
Toegegeven, de interface van de iPhone is superdoordacht (hoewel er in iOS4 wel weer wat rarigheden zitten die ze beter niet hadden kunnen doen). Ook de nauwkeurigheid van het aanraakscherm is enorm. Tot op heden nog geen apparaat meegemaakt dat zo nauwkeurig is.Ik weet het niet ik ben vooralsnog erg gecharmeerd van de intuitieve input die dit apparaat gebruikt en zit er op de bank erg van te genieten
Baal als ik de iPhone in handen heb van dat kleine scherm :rolling:
zelf ben ik overgestapt naar de bekende nokia n900 mooi toestel nog geen vastlopersApple neemt het niet zo nauw met kwaliteit sinds ze van God los zijn. Waar de MacBook Pro en iPhone 3G en 3Gs nog netjes waren, lijkt het nu alleen maar om kwantiteit voor kwaliteit te gaan. Jammer dus, nu niet veel beter dan de grote massa en daarin is een enorm aanbod. Nu de iPhone 4 voor mij zo goed als afgedaan heeft (collega had er één geïmporteerd maar die is alweer retour omdat er ook een knopje niet werkte en er zitten er niet veel op :?). Ook de problemen met de antenne zijn best ernstig en inderdaad zoals beschreven (als je met de muis van je hand tegen de rand zit bij normaal bellen). En geen normale webbrowser met Flash ondersteuning waardoor een hoop sites niet te openen zijn. Ik ga nu vergelijken tussen de Samsung Galaxy S (met Android OS) en de HTC HD2 (Windows Mobile 6.5 Pro).
Ook hier nog nooit vastlopers gehad met de N900. Inmiddels al een half jaar in gebruik.
wat een ouwelullen draadje hier zeg
goed ,dan doe ik mee .
ik heb ook nog geen vastloper gehad met mijn nokia E 90 .
jongens ,wat een wind zeg , toch blij dat ik ben gaan doorwerken , want het bleef uiteindelijk droog , dus nog genoeg kunnen doen .
vntm en gegroet
Let op, hij is gesneden inclusief de lengte van de roeren. Op de tekening (PDF) staan de roeren, die moet je er dus af snijden en van 6mm Depron maken. En nee, een 8" prop is veeeeel te groot voor een mini swift. Gewoon een 7035DD'tje.Vanavond even ons andere draadje kijken hoe dat nu zit met de maat van de roeren.
Als ik het zo grofweg bekijk,past er nooit een 8x4 propje tussen ?
Yep, heb ik er ook op staan. Je weet hoe die gilt.Dus:7035 icm een zwarte 1400KV volstaat op de mini ? ;-)
Doen we dat,ik heb het set upje liggen![]()
Als je die er al op krijgt en blijft zitten, kan het wel. Maar het motortje vindt het niet zo fijn. Gewoon een dun DD-propje werkt het beste.Zou een 6x4 apc ook voldoende wezen ?
hey hier een heftig filmpje van zaterdag
how low can jou go???
[URL="- Jet over Pampa 2010, almost crash from Ali his jet driven (very) lowflying display[/URL]
Met alle respect, het zal vast een hele goede vlieger zijn. Maar wat een risico neemt hij hier zeg! 8O
Zie hoe het toestel zich draait richting het publiek / de pits. Had er een roer failure geweest, was dit fataal afgelopen.. Onverantwoord gevlogen!
hey hier een heftig filmpje van zaterdag
how low can jou go???
GWXUP1FHufs[/media] - Jet over Pampa 2010, almost crash from Ali his jet driven (very) lowflying display