Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Frash is ook een optie, al dan niet met een jailbreak?
Heb me er verder nog niet op ingelezen, gewoon meegegaan met de hype :)

Ik weet het niet ik ben vooralsnog erg gecharmeerd van de intuitieve input die dit apparaat gebruikt en zit er op de bank erg van te genieten :yes:
Baal als ik de iPhone in handen heb van dat kleine scherm :rolling:

zou voor de androide gaan.. Als ik het alleen maar om van die klote sync utility van windows af te zijn.. pc stond regelmatig still alleen maar op dit process...
Android zuigt ook enorm. Het succes van Open Source is tevens de ondergang. Je moet Apple nageven dat ze hun zaakjes met de AppStore goed op orde hebben. De Andoid Market wordt overspoeld met nutteloze (pr0ngrafische) bende. Daarbij komt dat Android 1.6 software niet op 1.5 werkt, 1.7 niet op 1.6 en 1.5, 2.0 niet op alle 1.x versies en 2.1 software ook voor geen meter werkt met 2.0. Zo "downward compatible" is Android dus. :hammer: Daarbij komt dat mijn Archos (1.7) om de haverklap meldt dat één of andere blahblah.google.com resource is gecrasht en dat het soms 2 minuten duurt voordat een toepassing weer reageert als je meerdere dingen snel tegelijk doet. Nee, Android heeft ook flink wat minpunten. Met Windows Mobile eigenlijk weinig problemen gehad, syncen doe je gewoon via WiFi. Alleen vroege modellen HTC die ineens gloeiend heet werden en stopten maar dat is niet meer.

Ook originele ontwikkeltools voor Windows Mobile 6 en hoger zijn gratis en niet afhankelijk van allerlei happy-de-peppie compilers die elk hun tekortkoming blijken te hebben (lang leve Open Source) of waarvoor je een Apple PC moet hebben en moet betalen voor het uitbrengen van je eigen software.

Ik weet het niet ik ben vooralsnog erg gecharmeerd van de intuitieve input die dit apparaat gebruikt en zit er op de bank erg van te genieten :yes:
Baal als ik de iPhone in handen heb van dat kleine scherm :rolling:
Toegegeven, de interface van de iPhone is superdoordacht (hoewel er in iOS4 wel weer wat rarigheden zitten die ze beter niet hadden kunnen doen). Ook de nauwkeurigheid van het aanraakscherm is enorm. Tot op heden nog geen apparaat meegemaakt dat zo nauwkeurig is.

Apple neemt het niet zo nauw met kwaliteit sinds ze van God los zijn. Waar de MacBook Pro en iPhone 3G en 3Gs nog netjes waren, lijkt het nu alleen maar om kwantiteit voor kwaliteit te gaan. Jammer dus, nu niet veel beter dan de grote massa en daarin is een enorm aanbod. Nu de iPhone 4 voor mij zo goed als afgedaan heeft (collega had er één geïmporteerd maar die is alweer retour omdat er ook een knopje niet werkte en er zitten er niet veel op :?). Ook de problemen met de antenne zijn best ernstig en inderdaad zoals beschreven (als je met de muis van je hand tegen de rand zit bij normaal bellen). En geen normale webbrowser met Flash ondersteuning waardoor een hoop sites niet te openen zijn. Ik ga nu vergelijken tussen de Samsung Galaxy S (met Android OS :() en de HTC HD2 (Windows Mobile 6.5 Pro).
zelf ben ik overgestapt naar de bekende nokia n900 mooi toestel nog geen vastlopers

zelf heb ik al anderhalf jaar een samsung i900 omnia. aantal vastlopers is op één hand te tellen. alles werkt ook gewoon. volgende wordt zeker weer een samsung :yes:

wat een ouwelullen draadje hier zeg :)

goed ,dan doe ik mee .

ik heb ook nog geen vastloper gehad met mijn nokia E 90 .

jongens ,wat een wind zeg , toch blij dat ik ben gaan doorwerken , want het bleef uiteindelijk droog , dus nog genoeg kunnen doen .

vntm en gegroet

wat een ouwelullen draadje hier zeg :)

goed ,dan doe ik mee .

ik heb ook nog geen vastloper gehad met mijn nokia E 90 .

jongens ,wat een wind zeg , toch blij dat ik ben gaan doorwerken , want het bleef uiteindelijk droog , dus nog genoeg kunnen doen .

vntm en gegroet

Whaha,ik heb ook nog nooit een vastloper gehad met mijn KS 50 ;-)

Vanmiddag de miniswift in elkaar geplakt en het piepschuim gelamineerd :-)

Zit er wel gelikt uit,al zeg ik het zelf :-)

En het voorkomt natuurlijk het breken van het bouwmarktschuim.

Vanavond even ons andere draadje kijken hoe dat nu zit met de maat van de roeren.

Als ik het zo grofweg bekijk,past er nooit een 8x4 propje tussen ?

Vanavond even ons andere draadje kijken hoe dat nu zit met de maat van de roeren.

Als ik het zo grofweg bekijk,past er nooit een 8x4 propje tussen ?
Let op, hij is gesneden inclusief de lengte van de roeren. Op de tekening (PDF) staan de roeren, die moet je er dus af snijden en van 6mm Depron maken. En nee, een 8" prop is veeeeel te groot voor een mini swift. Gewoon een 7035DD'tje. :yes:

@telefoon: Nokia's zijn prima alleen is het aanbod aan programma's en ontwikkeltools 3x ruk. Nokia wil zelf vaginatie aanbieden en laat dus geen derden toe zonder licenties te betalen. Zuigt! Ook het aanbod van andere toepassingen is heel beperkt. Logisch dus als je er niets op installeert dat er ook niets crasht. Maar bellen doet een Nokia dan weer wel altijd. Daarvoor heb ik al een 2730 Classic. 8)

Ik heb de roeren inderdaad apart gesneden Sleur :-)

Ook deze zijn voorzien van een laminaatlaag ;-)

Dus:7035 icm een zwarte 1400KV volstaat op de mini ? ;-)

Doen we dat,ik heb het set upje liggen :-)

Thnx. buddy ;-)

hey hier een heftig filmpje van zaterdag
how low can jou go???
[URL="
- Jet over Pampa 2010, almost crash from Ali his jet driven (very) lowflying display[/URL]

Met alle respect, het zal vast een hele goede vlieger zijn. Maar wat een risico neemt hij hier zeg! 8O

Zie hoe het toestel zich draait richting het publiek / de pits. Had er een roer failure geweest, was dit fataal afgelopen.. Onverantwoord gevlogen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Met alle respect, het zal vast een hele goede vlieger zijn. Maar wat een risico neemt hij hier zeg! 8O

Zie hoe het toestel zich draait richting het publiek / de pits. Had er een roer failure geweest, was dit fataal afgelopen.. Onverantwoord gevlogen!

oei oei oei , dat ging maar net goed idd , die had net zo goed het publiek in kunnen schieten !!
ben blij dat wij hekken op het veld hebben ;)

het is idd gevaarlijjk
en dit is voor zn top piloot ook onverantwoordelijk gedrag
maar ja je kan het wel: als iedereen gaat zeggen how low can jou go
nou kan je vertellen lager gaat niet
hij was overgens op een leegstuk neer gegaan als hij het niet redden achter de pits
maar je heb gelijk het had heel fout kunnen aflopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back