Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, iedereen moet wel zorgen dat al het RC spul gereed is en wordt meegenomen. Gegarandeerd dat je na de dag weer een hoop in de reparatie hebt :mrgreen:

Uitgestorven hier.... :?

Ga ik even gezellig een bakkie doen in Heemskerkerstadwijk, kun je daar ook al niet meer ongemerkt komen omdat er weer zo'n HoogTij-er zit (President of the WOTC). 8O ;) Tijdens de koffieklets nog even een extra LiPo voor de EZ besteld zodat we kunnen doorvliegen als er een keer wat meer wind staat, kan de andere accu weer even opladen.

Vanavond maar eens de Bajaarde en Ravage onder handen nemen voor resp. een nieuwe carburateur en een eenrichtingslagertje. :yes: Kan ik ze morgenavond even testen en dan opbergen tot de 14e. 8O :mrgreen:
.Sleur, je kan een baja niet 2 weken of langer wegzetten ,dan doen ze het niet meer ,heb ik al 2x gezien :shock::rolleyes:

Ja, iedereen moet wel zorgen dat al het RC spul gereed is en wordt meegenomen. Gegarandeerd dat je na de dag weer een hoop in de reparatie hebt :mrgreen:
.precies, maar dat geld alleen voor rc spul op wielen :lol:, de ez ,hoef je thuis alleen in zijn standaard te zetten ;). ps heb je al 2 servo's voor me gereserveerd :confused: ;)

Uitgestorven hier.... :?

e. :yes: Kan ik ze morgenavond even testen en dan opbergen tot de 14e. 8O :mrgreen:

Dan hoop ik maar dat ze die test van jou doorstaan Sleur,
over het algemeen overleven de meeste producten die jij " test "
het niet langer dan een paar minuten :rolling: ;)

" test" = Duurzaamheidsproef a'la Sleurhutje.

Die van mij deed het gewoon hoor ;)

xcannetje is een feit, met dank aan Dr Dre :thumbsup::banana:

Ja maar jij hebt natuurlijk wel een heel goed cylindersetje op je Baja zitten he Fritsie :D ;)

Laatst bewerkt:
.precies, maar dat geld alleen voor rc spul op wielen :lol:, de ez ,hoef je thuis alleen in zijn standaard te zetten ;). ps heb je al 2 servo's voor me gereserveerd :confused: ;)
Dus.... Vliegen met een vliegtuig is echt zo low-cost als het maar kan. Ik ben nu bijna toe aan een nieuwe rol tape. Maar dat komt vooral van het camera-plakken. ;)

.Sleur, je kan een baja niet 2 weken of langer wegzetten ,dan doen ze het niet meer ,heb ik al 2x gezien :shock::rolleyes:
Echt wel. Ik doe geen zand in mijn cilinder en mijn motorblok is in top conditie. Voordat ik de laatste keer gereden heb zijn alle lagers en pakkingen nog vervangen dus daar hoef ík mij geen zorgen over te maken. :nooo: ;)

Je weet toch: Rijden kan ik niet, maar spullen heb ik wel. ;)

Dan hoop ik maar dat ze die test van jou doorstaan Sleur,
over het algemeen overleven de meeste producten die jij " test "
het niet langer dan een paar minuten :rolling: ;)

" test" = Duurzaamheidsproef a'la Sleurhutje.
Alles is al eens uitvoerig getest. Dus dat hoeft niet meer. Als het start en rijdt, weet ik voldoende. ;) Er is een verschil tussen testen als in "duurzaamheids- en degelijkheidstest" (zoals ik "normaal" rij) en een test om te kijken of alles loopt zoals ik het wens te hebben. :D

De baja doet het weer :D de bobine was doorgesleten , toch is het dan raar dat ie af en toe een sputtertje gaf , maar goed ik had nog een nieuwe liggen , dus die errop gezet en klaar is kobus :p

Als ik morgen een beetje op tijd ben , kan ik mooi morgen avond naar zaandam , toch ook nog maar een keer naar dat vliegen kijken :rolleyes:

hallo allemaal zijn de ez`s al binnengekomen bij rc speedworld????
Nee, Duitsland heeft vandaag een vakantiedag. :? Ik wacht met smart op mijn lijm, was er ook nog niet. :cry: Ik wil de tweede EZ helemaal mooi maken voor foto-shoots en de camera degelijk inbouwen (waarschijnlijk op z'n kop zodat ik makkelijk het SD-kaartje kan wisselen 8O).

weer even een nieuwe camera opstelling met zijn houder in elkaar geknutseld.
de camera klemt nu in zijn houder,en moet hem alleen nog borgen met de welbekende tape.

zo maar ff de knutsel hoek opruimen 8-O :oops:

Sleur ; welke prop moet ik hebben voor wat meer trekkracht ? ,zonder dat ik mijn regelaar moet om solderen .

IMG_1098.jpg

IMG_1097.jpg

IMG_1099.jpg

Kobus ; toen ik de foto maakte moest ik aan je denken en wist dat je dit zou zeggen :D;)

Het knutselt idd erg lekker ,maar ik zal er ook een keer van af moeten :(
Is de elektronische sigaret niets voor je :confused: Bym beviel het wel geloof ik ?

kevertje ; baja staat gewoon rtr ,hooguit ff het luchtfilter reinigen ,en accu laden .

sleur; ik denk dat je weinig sd kaartjes hoeft te wisselen als je 8 gig aan boord hebt :lol:

Net nog even gevlogen op HT. De WD zit weer in elkaar en vliegt weer als vanouds :yes: :thumbsup:, echter stond er zo weinig wind (eigenlijk geen wind) dat ik mijn WD met moeite weer de lucht in kon krijgen bij de start, eigenlijk net iets te weinig vermogen. Zijn er nog andere motortjes die gewoon op een NiMh draaien? Ik heb er nu een Graupner 400 7,2v erin zitten, deze draait op 8,4 volt. Misschien dat er een net iets sterker motortje is ;) want zonder wind is eigenlijk geen vliegen (opstijgen) met de WD :rolleyes: Toch maar zo langzamerhand wat geld opzij zetten voor een EZ :yes: :D

Een ander vraagje, ik had een reactie gegeven op een SPCM ontvanger, is dit een verbetering t.o.v. PPM of is dit alleen maar nodig bij heli's?

Wordt er zaterdagavond nog gevlogen/gereden/geouweneeld/gefilmd/gefotografeerd :p?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back