Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
.Sleur, je kan een baja niet 2 weken of langer wegzetten ,dan doen ze het niet meer ,heb ik al 2x gezien :shock:Uitgestorven hier.... :?
Ga ik even gezellig een bakkie doen in Heemskerkerstadwijk, kun je daar ook al niet meer ongemerkt komen omdat er weer zo'n HoogTij-er zit (President of the WOTC). 8OTijdens de koffieklets nog even een extra LiPo voor de EZ besteld zodat we kunnen doorvliegen als er een keer wat meer wind staat, kan de andere accu weer even opladen.
Vanavond maar eens de Bajaarde en Ravage onder handen nemen voor resp. een nieuwe carburateur en een eenrichtingslagertje.Kan ik ze morgenavond even testen en dan opbergen tot de 14e. 8O
![]()
.precies, maar dat geld alleen voor rc spul op wielen :lol:, de ez ,hoef je thuis alleen in zijn standaard te zettenJa, iedereen moet wel zorgen dat al het RC spul gereed is en wordt meegenomen. Gegarandeerd dat je na de dag weer een hoop in de reparatie hebt![]()
.Sleur, je kan een baja niet 2 weken of langer wegzetten ,dan doen ze het niet meer ,heb ik al 2x gezien :shock:![]()
Uitgestorven hier.... :?
e.Kan ik ze morgenavond even testen en dan opbergen tot de 14e. 8O
![]()
Die van mij deed het gewoon hoor
xcannetje is een feit, met dank aan Dr Dre![]()
Ja maar jij hebt natuurlijk wel een heel goed cylindersetje op je Baja zitten he Fritsie![]()
![]()
Ja, iedereen moet wel zorgen dat al het RC spul gereed is en wordt meegenomen. Gegarandeerd dat je na de dag weer een hoop in de reparatie hebt![]()
Dus.... Vliegen met een vliegtuig is echt zo low-cost als het maar kan. Ik ben nu bijna toe aan een nieuwe rol tape. Maar dat komt vooral van het camera-plakken..precies, maar dat geld alleen voor rc spul op wielen :lol:, de ez ,hoef je thuis alleen in zijn standaard te zetten. ps heb je al 2 servo's voor me gereserveerd
![]()
![]()
Echt wel. Ik doe geen zand in mijn cilinder en mijn motorblok is in top conditie. Voordat ik de laatste keer gereden heb zijn alle lagers en pakkingen nog vervangen dus daar hoef ík mij geen zorgen over te maken. :nooo:.Sleur, je kan een baja niet 2 weken of langer wegzetten ,dan doen ze het niet meer ,heb ik al 2x gezien :shock:![]()
Alles is al eens uitvoerig getest. Dus dat hoeft niet meer. Als het start en rijdt, weet ik voldoende.Dan hoop ik maar dat ze die test van jou doorstaan Sleur,
over het algemeen overleven de meeste producten die jij " test "
het niet langer dan een paar minuten :rolling:
" test" = Duurzaamheidsproef a'la Sleurhutje.
Nee, Duitsland heeft vandaag een vakantiedag. :? Ik wacht met smart op mijn lijm, was er ook nog niet. :cry: Ik wil de tweede EZ helemaal mooi maken voor foto-shoots en de camera degelijk inbouwen (waarschijnlijk op z'n kop zodat ik makkelijk het SD-kaartje kan wisselen 8O).hallo allemaal zijn de ez`s al binnengekomen bij rc speedworld????
xcannetje is een feit, met dank aan Dr Dre![]()
Nee, Duitsland heeft vandaag een vakantiedag.
(waarschijnlijk op z'n kop zodat ik makkelijk het SD-kaartje kan wisselen 8O).
Gek op hobby's wil niet weten hoe je slaapkamer er uit zietzo maar ff de knutsel hoek opruimen 8-O
![]()