Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
WTF!! Oom agent die zegt dat het niet meer mag?

Ik zeg verhuizen naar HT2. Wat een droplullen zeg. Wij reden er al toen hij nog in de verrekijker van zijn pa zat. Hij wilde zijn maat natuurlijk ongestoord een beurt geven maar werd sjaggie toen hij zag dat jullie er waren :)

WTF!! Oom agent die zegt dat het niet meer mag?

Ik zeg verhuizen naar HT2. Wat een droplullen zeg. Wij reden er al toen hij nog in de verrekijker van zijn pa zat. Hij wilde zijn maat natuurlijk ongestoord een beurt geven maar werd sjaggie toen hij zag dat jullie er waren :)

het mag wel , maar het kan 200 kosten ,en zij mogen dat bonnetje geven ;)

joh , van ht1 is niets meer over , de mooie uitgeholde baan is vlak en begroeid , de mooie springheuvel is nog maar 1,m ipv 6 m

ik denk dat het crossbaantje naast het veld een goed alternatief is , ook lekker in de buurt als je ook nog even wilt vliegen
ik hoop die beheerder eens een keer te spreken ,zodat ik wat kan afspreken met hem , maar dat 06nr op dat bordje deugt niet helaas :(

Zo te zien was het erg gezellig dus.. ;)

@Siggery: Weet je het wel zeker? Een brandstof stinkert kopen? Is een Sebart Sukhoi V2 niet wat voor jou? :rolleyes:

ff gekeken waarom mijn savage opeens geen goede ontvangst meer had , bleek idd aan de 5cellen nimh's te liggen , echt overleden , ander packje geprobeerd ,ook overleden ,dit alles gisteren opgeladen .

zijn nog de cellen uit de tamtech periode intellect vpower 1400 mah , erg oud dus

na de vakantie maar nieuwe cellen kopen , en ook gelijk maar een baja ss kopen ,waarom niet ;) , heb ik weer wat te sleutelen 8O

de sav nog even ontzand , was snel gebeurd , nu alles in standby modus voor de verkanzione , behalve de clik en de ez , want die gaan lekker me in da tent , ik heb niet voor niets zo'n grote tent gekocht :cool:

*gaat niets doen *

Nuja, ik zit ook nog steeds te twijfelen over een Baja hoor.... Ik vind het alleen erg vervelend dat ze nog best prijzig zijn in
de aanschaf. Ze zullen het vast waard zijn (2e hands), maar een Marder is veel minder duur.. (gaat het vast uiteindelijk meer kosten, maar dat gaat de Baja ook als ik er een neem ;)). Ik wil hem uiteindelijk toch gaan verchromen.. 8O:rolling:

Hmm, iemand nog interesse in een Yamaha Neos scooter? :rolling:

Misschien moet ik dat ding anders maar op MP tekoop of sterker nog.. te ruil aanbieden ofzo :)

Nuja, ik zit ook nog steeds te twijfelen over een Baja hoor.... Ik vind het alleen erg vervelend dat ze nog best prijzig zijn in
de aanschaf. Ze zullen het vast waard zijn (2e hands), maar een Marder is veel minder duur.. (gaat het vast uiteindelijk meer kosten, maar dat gaat de Baja ook als ik er een neem ;)). Ik wil hem uiteindelijk toch gaan verchromen.. 8O:rolling:

Hmm, iemand nog interesse in een Yamaha Neos scooter? :rolling:

Misschien moet ik dat ding anders maar op MP tekoop of sterker nog.. te ruil aanbieden ofzo :)

we kopen na de vakantie gewoon samen 2 nieuwe zelfbouw kit's , kunnen we een nette prijd bedingen ,ik weet nog wel een adresje die ze verkoopt .;)

vraagje ; als ik mijn zender wil opladen via mijn gewone lader , hoeveel Amp stel ik dan in ?
normaal laad ik hem via een druppellader .

ik wil niet dat mijn zender gaat roken , dat doe ik zelf al ;)

@Junkie:

1) Is dat zo goedkoper dan, een bouwpakket.
2) Ik laad mijn accu altijd op 100mah gedurende de hele avond en een ochtend en kan dan 's middags de hele middag vliegen.
Soms, als ik het niet vertrouw (omdat mijn accu erg leeg is), dan laad ik hem op 500mah en de volgende ochtend nog even op 100mah bij.
Je kan het heel simpel uitrekenen.

Een accu van 1800 mah, mag geladen worden 18 uur lang op 100mah. Dan zou ie vol moeten zijn.

Soms gooi ik hem ook wel aan mijn snellader. Af en toe ook wel eens lekker om de accu op zijn donder te geven.

@Filmpje: Waar zijn die juuten nou? Heeft niet iemand die even op de camera gezet ofzo? :lol:

@Junkie:

1) Is dat zo goedkoper dan, een bouwpakket.
2) Ik laad mijn accu altijd op 100mah gedurende de hele avond en een ochtend en kan dan 's middags de hele middag vliegen.
Soms, als ik het niet vertrouw (omdat mijn accu erg leeg is), dan laad ik hem op 500mah en de volgende ochtend nog even op 100mah bij.
Je kan het heel simpel uitrekenen.

Een accu van 1800 mah, mag geladen worden 18 uur lang op 100mah. Dan zou ie vol moeten zijn.

Soms gooi ik hem ook wel aan mijn snellader. Af en toe ook wel eens lekker om de accu op zijn donder te geven.

@Filmpje: Waar zijn die juuten nou? Heeft niet iemand die even op de camera gezet ofzo? :lol:

oke , dan kan het gewoon via de zender opgeladen worden .

ach een nieuwe baja kost zo'n 800E meen ik , misschien als we 2 nemen , 750 pst
het leuke vind ik ook het bouwen , en dan is hij gewoon nieuw
nadeel is dat je nog best wel wat moet upgraden ,dat kost ook weer geld
dus dan is een gebruikte baja met de upgrades voor 650 weer wijzer .

neen ,geen filmpje van da cops , ik was al blij dat hij mijn biertje bij de achterklep niet zag ;)

[URL="
[youtube]6O3c9jea6FU[/URL][/youtube]

Laatst bewerkt door een moderator:
die kennen we nu wel knaller .

weet iemand het 06 nr van onze sjourd ? gaarne via pb ,ik mot gewoon mijn baja terug ..

Laatst bewerkt:
Koop nou geen Baja man. Een Savage is leuk maar weer een Baja?? :nooo:

Na een paar keer heb je het weer gezien en staat hij weer in de weg. Gewoon af en toe met de Sav klooien.

Frank, gefeliciteerd man!! Niet veel mensen hebben een HT brevet, je moet van heel goede huize komen om die te krijgen :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back