Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
WTF!! Oom agent die zegt dat het niet meer mag?
Ik zeg verhuizen naar HT2. Wat een droplullen zeg. Wij reden er al toen hij nog in de verrekijker van zijn pa zat. Hij wilde zijn maat natuurlijk ongestoord een beurt geven maar werd sjaggie toen hij zag dat jullie er waren![]()
Zo te zien was het erg gezellig dus..
@Siggery: Weet je het wel zeker? Een brandstof stinkert kopen? Is een Sebart Sukhoi V2 niet wat voor jou?![]()
Nuja, ik zit ook nog steeds te twijfelen over een Baja hoor.... Ik vind het alleen erg vervelend dat ze nog best prijzig zijn in
de aanschaf. Ze zullen het vast waard zijn (2e hands), maar een Marder is veel minder duur.. (gaat het vast uiteindelijk meer kosten, maar dat gaat de Baja ook als ik er een neem). Ik wil hem uiteindelijk toch gaan verchromen.. 8O:rolling:
Hmm, iemand nog interesse in een Yamaha Neos scooter? :rolling:
Misschien moet ik dat ding anders maar op MP tekoop of sterker nog.. te ruil aanbieden ofzo![]()
@Junkie:
1) Is dat zo goedkoper dan, een bouwpakket.
2) Ik laad mijn accu altijd op 100mah gedurende de hele avond en een ochtend en kan dan 's middags de hele middag vliegen.
Soms, als ik het niet vertrouw (omdat mijn accu erg leeg is), dan laad ik hem op 500mah en de volgende ochtend nog even op 100mah bij.
Je kan het heel simpel uitrekenen.
Een accu van 1800 mah, mag geladen worden 18 uur lang op 100mah. Dan zou ie vol moeten zijn.
Soms gooi ik hem ook wel aan mijn snellader. Af en toe ook wel eens lekker om de accu op zijn donder te geven.
@Filmpje: Waar zijn die juuten nou? Heeft niet iemand die even op de camera gezet ofzo? :lol: