Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je weet wat ik overdag doe he![]()
of je gelijk hebt ? ja ,en nee
gaat slaapje doen ,en morgen nog een paar uurtjes werken ,en dan verkanzie , dus nog een heleboel regelen en zaterdag weg .
waar ging jij heen burp ? hollandia ?
Smogsels maar weer. Zo even al die stinkbende en zandzooi uit de auto laden.
@PH-ILS: Gaan we gewoon een terrasje pikken in Enkhuizen? Dat met die website wordt niet veel meer.:?
-edit-
Nou, via wat omwegen heb ik een PQ met een straal van 20km vanaf de A7. Dat is van Enkhuizen tot Heerhugowaard/Wieringerwerf tot half Purmerleuter. Moet lukken. Nu nog hopen dat de GPX ook echt gemaild wordt. :?
Is die up-to-date dan. Want er zijn wat uitgeschakelde in de omgeving waar we heen willen. Niets is zo frustrerend als je helemaal lek zoeken naar een cache die even in onderhoud is. :? En een nieuwe GPX genereren lijkt nu dus niet te lukken, de server mailt niet. :evil:ik heb er nog 1 van 500 in noordholland. hebbe ?
Hahaha, ik ook. 8) Kennelijk heeft de servert een probleem met de datum. Net was het nog geen 00:00 en nu wel (ondanks het feit dat ik gezegd heb donderdag en vrijdag te genereren). Ikke dus ook hebbûh.@ Sleur: de mijne heb ik net binnengekregen van geocaching![]()
Is die up-to-date dan. Want er zijn wat uitgeschakelde in de omgeving waar we heen willen. Niets is zo frustrerend als je helemaal lek zoeken naar een cache die even in onderhoud is. :? En een nieuwe GPX genereren lijkt nu dus niet te lukken, de server mailt niet. :evil:
Okidoki, 10:30 bij mij thuis. Voor de GPX, zie PB.Moeders de vrouw moet eerst zo nog op kennismaking van de gastouderverblijf. Femke gaat daar binnenkort naartoe omdat vrouwtje nu officieel werk heeft9.30 uur moet ze er zijn, met een uurtje is ze wel klaar denk ik. Zal ik daarna naar jou toekomen?
p.s. kun je jou GPX-file ergens zetten, dan hebben we dezelfde. Ik heb alleen 300 caches rond Hoorn.
Okidoki, 10:30 bij mij thuis. Voor de GPX, zie PB.
*ontbijten gaat*
Kan dat gya-o-kets geneuzel niet op een forum aldaar, of pb of msn
Wij houden niet van klei-oh-vletsen
@Junkie.
Zeker GEEN hoge laadstroom op je zenderingang zetten.
Maximaal 400mah,anders heb je kans op beschadiging van de zender ;-)
Zal tussen 10.30 en 11.00 uur worden... tenzij Ruben mee mag, dan kan ik meteen weg
Gaat GPX in de GPS zetten