Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Had ook wel even kunnen komen vliegen.. nu achteraf.. :(

Morgen ga ik even gastvliegen bij een club in Ede. Als het bevalt, dan ben ik binnenkort ook lid van die club ;) Ietsjes dichterbij huis..

tip ;

neem je ez mee naar ede en ga daar inverted laag gek doen en rondjes vliegen op dat veld 8O moet je ze dan zien kijken :rolling:

je bent te laat , er was afgelopen donderdag een kleine crash&bash herhaling /stuiptrek , was erg gezellig , maar wel de laatste keer op het oude ht terrein :(

de volgende keer krijgen we een bonnetje van 200E de man , dus dat tikt aan .;)

maar ik (we) willen zeker weer ff rijden ,maar moeten een andere locatie zoeken , wellicht het baantje naast het vlieg veld .

eerst moet ik nog even op varkansie ,daarna sluit ik mij aan bij het rij/vlieg geweld

vele savage's staan weer gereed :D
Nou ik lees het nog wel voor zondag,heb net een verse bestelling gedaan bij onze vriend in de steeds.Kan ik de Savage weer oplappen,zal je het adres even pben

Dat moeten we zeker gaan doen, en ik kom nog ff een keer langs bij jou voor een snelle todoairbrushrommelmaarwatraakcursus

Kan nie wachten nie.

Zo ff een uurtje aan de klotecopter gerommeld en zowaar,ik heeft zomaar drie accu's leeg lope legge hoveren:yes:;yes::yes: zonder dat dat kolereding uitmekaar rammelt.:banana:Zit nog wel een fibratie in maar volgens mij alleen in de skids is niet zo erg dat er niet mee gevliegt kan worden,ik is blij als een klein kind in de snoepwinkel.

Kan nie wachten nie.

Zo ff een uurtje aan de klotecopter gerommeld en zowaar,ik heeft zomaar drie accu's leeg lope legge hoveren:yes:;yes::yes: zonder dat dat kolereding uitmekaar rammelt.:banana:Zit nog wel een fibratie in maar volgens mij alleen in de skids is niet zo erg dat er niet mee gevliegt kan worden,ik is blij als een klein kind in de snoepwinkel.

Wat was nou de uiteindelijke oorzaak van de vibraties Gorby :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back