Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
goedenmorgen fruitjes,

Voor degene die gaan gay-coachen, have fun
Degene die op vakantie gaan, goede vakantie
Degene die niets gaan doen > doe eens wat nuttigs

Voor mij nog 1 week varkansie, zometeen mijn nieuwe Iphone ophalen, eerst nog ff lekker in het zonnetje bakken voor nieuwe suriname-look.

ciao, ciao

1-1 ;)

Ziet dat Siggy in nauerna is, gaat ook even heen.

*Gaat niet nie-no-kletsen*

Zie je zo Burp ;-)

Zojuist de miniswift gevlogen.

Met 3S 610 erg staartlastig,vliegt als een krant.

Met een 3S 750 gaat het een stuk beter.

Denk toch dat hij iets te zwaar gebouwd is,hij zweeft niet lekker en je moet er flink de gang in blijven houden :-(

Valt mij een beetje tegen :-)

*depdart pakt ;-)

Nog een paar uurtjes en dan ...VAKANTIE..:banana::zon:

GrTz Jasper

IK OOK , ik geniet al een uur van de varkkanzie , volvo even door de wasstraat gehaald , de thule bagage koffer op het dak vastgezet , nogmaals dank lieve sleur :worship: toch lekker die extra ruimte !
zo nog ff de auto uitzuigen , en dan ff niets doen ;)

waar gaat de reis naartoe JUNKIE?

naar fucking holland ;)

2 uurtjes rijden naar zeeland ,om vervolgens te camperen aldaar

schijnt mooi te zijn daar ,dus ga ook wat culturen .

morgen vertrekken we om 12;00u , dus 2 weekjes op de campif en ik plak er nog een weekje thuis zijn aan vast , om lekker veel te vliegen op dinsdag en donderdag en het weekend :p

maar ik blijf wel actief op het forum , want intermobielen kan gewoon omdat ik in nederland ben , in buitenland kunnen die kosten oplopen ;)

groetjes

En weer thuis vanuit Nauerna. Lekker gevlogen met de 450. Eerste flips (voor en achterover, rols (links en rechts en inverted vliegen is een feit :banana: :banana:

Daarna ook nog met de 500 even gevlogen. Foutje door hem niet in idle up te zetten en na wat pompen zakte het toerental toch zover in dat hij niet meer omhoog wilde. Ik zag het wat te laat en hop, naar beneden.

Gelukkig nog de tegenwoordigheid bij geest om pitch down te geven en het laatste stuk zo goed mogelijk opgevangen. Aleen skid gebroken, geen probleem dus.

Zo,na thuiskomst eerst even een paar broodjes gegeten.
Was best hongerig geworden :-)

Was een leuke show Burp,heb weer van je genoten maatje ;-)
Inderdaad jammer van die duimerror met de 500,de schade valt gelukkig erg mee :-)

Miniswiffie vliegt best agressief he Burp ?
Een lekker bijtertje is het :-)
Icm die harde wind kwam hij toch best vooruit.

Blijf hem gewoon lekker met die 750 bommen vliegen ;-)

Weten jullie dat ? Is Satstok al op vakantie ?

barra8_vkmag_com_800.jpg

Best lekker zo'n dagje Hoorn e.o. Alleen jammer dat terrasjes op de route schaars waren. Maar toch gevonden. Eetse. :bye:

*cache count op 16 zet en minimaalvoor de 25 gaat* 8O

Verwachten natuurlijk wel wat EZ vlieg filmpjes !

uiteraard maak ik filmpjes ,de ez neem ik mee voor op het strand ,en zowel filmpjes maken .

de clik neem ik mee voor op de camping , ook daar ga ik filmpjes mee maken .

ik vraag mij alleen af hoe ik mijn sleutelhanger camera oplaad zonder laptop , want die gaat niet mee .
of blijft dat lipootje lang zijn stroom behouden ?

ach , misschien is er wel iemand met een laptop en internet verbinding op de camping , dan kan ik ook gelijk filmpjes plaatsen op het forum ;)

uiteraard maak ik filmpjes ,de ez neem ik mee voor op het strand ,en zowel filmpjes maken .

de clik neem ik mee voor op de camping , ook daar ga ik filmpjes mee maken .

ik vraag mij alleen af hoe ik mijn sleutelhanger camera oplaad zonder laptop , want die gaat niet mee .
of blijft dat lipootje lang zijn stroom behouden ?

ach , misschien is er wel iemand met een laptop en internet verbinding op de camping , dan kan ik ook gelijk filmpjes plaatsen op het forum ;)

Heb je niet een usb lader ?
voor diverse telefoons heb je al een usb lader ! met een kabeltje lukt dat wel.
De batt houdt het inderdaad best wel lang uit hoor minstends 60 min

Heb je niet een usb lader ?
voor diverse telefoons heb je al een usb lader ! met een kabeltje lukt dat wel.
De batt houdt het inderdaad best wel lang uit hoor minstends 60 min

neen ,die heb ik nog niet , maar gaat goedkomen ;)

zooo, auto gereed ,weer nice and clean :p

al mijn rc spul ook gereed , twijvelt of de savage mee moet 8O
meeste werk is nog alles opladen , nimh's ,lipo's, zender , camera's .
maar goed ,dat kan ook rustig op de campiff , je moet toch de tijd een beetje doden ;)

net mijn ballen nog even geschoren ,was ook hard nodig , meteen de oksels en het borsthaar getrimd ,dus kom ik weer netjes over mocht ik nog een ander vrouwtje tegen het lijf lopen op de camping 8O :p

vntm

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back