Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@junkie: Viel spass. Tuurlijk wordt het beter. Vervelende van Nederland is dat het weer zo onvoorspelbaar is. :( Daardoor moet je én zomer- en én winterkleding meenemen. :? ;)

@BYM: Komende week samen een paar verschillende geocaches doen? Jij je eerste caches en ik mijn 100e: :banana:

Ziezo.. Even boodschapjes doen, de EZ* inladen in de auto en straks op Ede even laten zien wat er allemaal mogelijk is met een EZ* :)

Daarna even Ede zelf in, happie eten en dan vanavond naar de bioscoop.

*zucht* wou dat Nickos terug was van vakantie.. even lekker raggen met de savage :)

Met z'n drieën natuurlijk ;)
No way, jij moet nu gewoon weer werken (weekend thuis heb ik uit betrouwbare bron vernomen ;) en doordeweeks voor je werkgever :(). :p ;)

als we een modelbouw GPS maken kunnen we gewoon over GayOkatsing blijven praten ?

Mini gps data logger te koop! - Spy Web Shop
Tjas, zulke shopjes weten de prijzen wel. Beetje vlot zoeken op eBay en je vindt loggers met sms-feedback (handig als high-tech maispieper voor geacachers 8) of anders wat struinen om eBay naar GPS Loggers. Mere keuze voor aanmerkelijk minder geld. :yes:

Ja, een zeilbootje vind ik ook nog wel leuk. :yes: Toch een heel aparte tak van sport waar wat extra inzicht voor nodig is. Ik kijk regelmatig naar bijvoorbeeld een Micro Magic (wedstrijduitvoering). Ach, misschien.... :? ;)

Wedstrijden ga ik niet doen, maar lijkt me wel kicken om een hele middag naar je bewegende zeil te kunnen turen in Uitgeest bv, en dan nog een halve accu over te hebben ofzo :mrgreen:

GIJPPUUHHHHH :p

Wedstrijden ga ik niet doen, maar lijkt me wel kicken om een hele middag naar je bewegende zeil te kunnen turen in Uitgeest bv, en dan nog een halve accu over te hebben ofzo :mrgreen:

GIJPPUUHHHHH :p
Precies, de speelvijver in Uitgeest (Zwaansmeer) is uitstekend. Mocht het mis gaan dan is het niet dieper dan 1,5 meter. :D

@PH-ILS: Kijk, Bord E6.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back