Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zoooo, en gezeteld op den campifff !
Onze plek is een tikkie klein ,of onze tent iets te groot ;-) maar prima camping met alle voorzieningen zoals zwembad /bar/snackbar /supermarkt/restaurant /speeltuinen ect .
Het is hier wel gewoon droog ,en het weer vanaf maandag schijnt goed te worden ,duss we zien het allemaal wel .
Zit nu voor de tent met een kouwe ,en dat bevalt me prima !
Tot hoors lieve vrienden ;-)

Laatst bewerkt:
Bootjes!!??:shock:, we zijn toch geen kinderen meer :rolling::rolling:
Volgens die agent wel. :yes: :? En wees nu eerlijk, een beetje man speelt niet meer met kleine autootjes, bootjes, vliegtuigjes, helikoptertjes of whatever. ;)

Alle spulletjes ingepakt, sleurhut klaar?
Nope, wacht even. Moet nog plassen.... :mrgreen: :oops:

Daar zitten tenminste geen trekstarters op.;)
Sterker nog, geen motor, geen dikke LiPo's, geen moeilijke ontvangers, ze storten niet neer, er breken geen assen, zonder gevaarlijke propellors en tandwielen, ze stinken niet. Enige is dat ze wel eens omvallen, bij voorkeur midden op het water of bij lekkage de neiging krijgen onder het wateroppervlak te gaan (maar daar heeft BYMsel meer ervaring mee).

Zo, weer terug van een uurtje vliegen in Ede. Is mij erg goed bevallen

Mooi en groot veld
Flink eind waar je heen mag vliegen (geen gezeur met achter de hekken vliegen, mag nl met electro overal komen).

Ga d'r zeker lid van worden. Ga alleen niet Heemskerk verlaten, want zal mijn gezellige cluppie wel gaan missen dan ;)

Straks nog even wat foto's en een klein filmpje. Er vloog een Yak54 van 2.26 mtr (werd gevlogen door Wesley) en moet zeggen... Zo'n grote startbaan is helemaal niet nodig voor zo'n kist...

Lees niets over een vliegveld oid ?????????

Veel plezier daar Junkie en hopelijk snel mooi weer !

HEY Junkie !!! Had je wel een knijper op je zender zitten ??
Twee gewonden bij noodlanding sportvliegtuigje | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ik moet de vlieg opties nog even bekijken , wel veel beschutting dmv bomen , dus even kijken
Maar gaat vast wel lukken ;-)
Phoe 3e kouwe begint in te slaan ,zo even de snackbar bezoeken !.
Hier inmiddels het zonnetje weer terug

Laters

Hier ook droog, zon is er wel maar dan moet ik eerst even de stekker erin doen en boven mijn bed hangen ;)

Eindelijk geplast? Over een paar uurtjes gaan we, slaap maar even lekker, ik maak je wel op tijd wakker goed? :mrgreen:

Zo net ff lekker ritueel vlees verbrand en een half kissie bruine pretpalen in het ruim gekieperd:yes:,visite is net weg ga nog efkes bankhangen en dan lekker slapen.

@ Siggy dat is mooi man:banana:, prijs komen wel uit of ik bestel gewoon een nieuwe voor je ik hoor het wel.

*slapen gaat*

Truste schatjes, tot volgende keer.

Ohja,

En weer thuis vanuit Nauerna. Lekker gevlogen met de 450. Eerste flips (voor en achterover), rols (links en rechts) en inverted vliegen is een feit :banana: :banana:

Daarna ook nog met de 500 even gevlogen. Foutje door hem niet in idle up te zetten en na wat pompen zakte het toerental toch zover in dat hij niet meer omhoog wilde. Ik zag het wat te laat en hop, naar beneden.

Gelukkig nog de tegenwoordigheid bij geest om pitch down te geven en het laatste stuk zo goed mogelijk opgevangen. Aleen skid gebroken, geen probleem dus.

Top man, feli. Barierre doorbroken. Zonde van de kleine schade maar wel leuk dat je flips en rols goed gingen :thumbsup:

:mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back