Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ragger ik weet nog niet of ik ga vliegen, maar als ik heenga geef ik je een belletje om te kijken of je er al bent of niet.

En anders rijdt Siggy wel even langs je huis ;) Dat kost hem hooguit 10 minuten :)

@PH-ILS: Heb je echt huisarrest of doen we nog een paar caches? :mrgreen:
Net op weg naar de campif nummer 95 en 96 gescoord. Straks nog een paar erbij in de buurt en dan de eerste mijlpaal op geocaching.com bereikt. 8)

Ik ga zo weer richting Garderen 8O, heb jij de exacte coordinaten van Schapendrift ;) Daar nog even een paar caches doen en dan op vergaardag bij mijn schoonvader op de campif. Daarna nog wat Carpoolcaches doen :yes:

Ik ga zo weer richting Garderen 8O, heb jij de exacte coordinaten van Schapendrift ;) Daar nog even een paar caches doen en dan op vergaardag bij mijn schoonvader op de campif. Daarna nog wat Carpoolcaches doen :yes:
Oh ja, da's waar. Coördinaten heb ik niet. Zit nu op de campif lekker in het zonnetje wat te niksen en de route voor vandaag te vingeren op de Oregano. Vanaf de campif zo dwars door de polder een spoor van gevonden traditionele en gisteravond en eerder opgeloste mysterieuze en multi-caches scoren.

Oh ja, da's waar. Coördinaten heb ik niet. Zit nu op de campif lekker in het zonnetje wat te niksen en de route voor vandaag te vingeren op de Oregano. Vanaf de campif zo dwars door de polder een spoor van gevonden traditionele en gisteravond en eerder opgeloste mysterieuze en multi-caches scoren.

Veel plezier vandaag... vandaag weer 31 stuks? :rolling:

De biefstuk die eraf komt is ook al niet lekker :nooo:

Bympie, hier de propmaten voor de OS 61FX:
sport: 12x6 tot 12x8 of 13x6 tot 13x7
tuned silencer used: 12x9 tot 12x11
m.v.g. Erik

Bympie, hier de propmaten voor de OS 61FX:
sport: 12x6 tot 12x8 of 13x6 tot 13x7
tuned silencer used: 12x9 tot 12x11
m.v.g. Erik

Ohwkejjj topperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt van me :thumbsup:

Dan gaat ik verder deze week met het vliegklaar krijgen van deze kist :yes: