K
knaller
Guest
Ragger ik weet nog niet of ik ga vliegen, maar als ik heenga geef ik je een belletje om te kijken of je er al bent of niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ragger ik weet nog niet of ik ga vliegen, maar als ik heenga geef ik je een belletje om te kijken of je er al bent of niet.
@PH-ILS: Heb je echt huisarrest of doen we nog een paar caches?
Net op weg naar de campif nummer 95 en 96 gescoord. Straks nog een paar erbij in de buurt en dan de eerste mijlpaal op geocaching.com bereikt. 8)
En anders rijdt Siggy wel even langs je huisDat kost hem hooguit 10 minuten
![]()
@ Siggy ik ga nu inladen en neem nog een bakkie pleur en dan kom ik eraan.
@ Ragger jij hebt een pb.
Of anders haalt Spikkel je wel even op![]()
Beter lezen.. Ik ga niet vliegen vandaag...
Anders had ik hem best even op willen halen hoor..
Okie dokie zie je zo op het veld.
thanks gorb ragger heeft al transploft![]()
Oh ja, da's waar. Coördinaten heb ik niet. Zit nu op de campif lekker in het zonnetje wat te niksen en de route voor vandaag te vingeren op de Oregano. Vanaf de campif zo dwars door de polder een spoor van gevonden traditionele en gisteravond en eerder opgeloste mysterieuze en multi-caches scoren.Ik ga zo weer richting Garderen 8O, heb jij de exacte coordinaten van SchapendriftDaar nog even een paar caches doen en dan op vergaardag bij mijn schoonvader op de campif. Daarna nog wat Carpoolcaches doen
![]()
Oh ja, da's waar. Coördinaten heb ik niet. Zit nu op de campif lekker in het zonnetje wat te niksen en de route voor vandaag te vingeren op de Oregano. Vanaf de campif zo dwars door de polder een spoor van gevonden traditionele en gisteravond en eerder opgeloste mysterieuze en multi-caches scoren.
Ik denk het niet. Okidoki is niet meer.:cry:
Bympie, hier de propmaten voor de OS 61FX:
sport: 12x6 tot 12x8 of 13x6 tot 13x7
tuned silencer used: 12x9 tot 12x11
m.v.g. Erik