Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahaha, had ik ook gezien (en verwachte wel zo'n opmerking). Maar dat heb je alleen bij een Graupner IFS systeem. :rolling:

Maar uh.... Houden jullie je dan even vast.... :yes: :teacher:

Alleen als ik voor een redelijke prijs een Saito 125, OS Max FS 120 of soortgelijk iets kan vinden. 8O :hammer: Want eerlijk is eerlijk, zo'n kist moet ook een echt geluid hebben en niet in stealth-mode voorbij gaan. :pim:
Gezien dit filmpje moet het ook bij ons op het veld krap aan zijn met landen maar wel kunnen. 4,7kg op 46dm² vleugeloppervlak is ruim 100gr/dm² dus snoeihard landen. :?

En geen betaalbare brommer dan voor hetzelfde geld een hele dikke brushless en een enorme lading accu's. Da's goedkoper in aanschaf en ook uiteindelijk gebruik. Hangt ook af van de mogelijkheden met ATV-vliegen op vrijdag. Dus de komende maanden gaan doorslaggevend worden voor de motorisering.

Nee, dit zijn de originele Reno Racer kleuren. :D
reno6.jpg

top , hij ziet er goed uit , leuk filmpie , mooie diepe sound :cool: , maar kwam vrij hard binnenzetten met landen , zou hij de remflaps wel gebruikt hebben ? lijkt me niet .

wat grappig om uit jouw smoelwerk te horen ,dat er wellicht een 4 tact op komt :confused: :thumbsup:

saamjes maar is met het bestuur praten ? ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
ps. Sleur heb jij toevalling die aan/uit schakelaar nog liggen die bij je nieuwe DX zat?
Heb ik wel interesse in.
Ja heb ik, eventueel ook met 4-cel ontvangeraccu. Kom is met een leuk voorstel met ruil voor een 2204-1400 en 10A regelaartje (kan ik de afrag Zeikral afmaken voor dinsdagavond). ;) Ik ben de hele dag thuis dus als je het direct nodig hebt, kom langs. :thumbsup:
2eyi8m0.jpg

top , hij ziet er goed uit , leuk filmpie , mooie diepe sound :cool: , maar kwam vrij hard binnenzetten met landen , zou hij de remflaps wel gebruikt hebben ? lijkt me niet .

wat grappig om uit jouw smoelwerk te horen ,dat er wellicht een 4 tact op komt :confused: :thumbsup:

saamjes maar is met het bestuur praten ? ;)
Je weet toch, mijn stem heb je om met 4-takters op vrijdag te vliegen. Gewoon geen speedkisten en ander lawaaibakken. Zorg maar voor een knappe demper. :yes:

En ik heb nooit gezegd dat ik niet brandstof zou gaan vliegen. Het moet alleen wel gerechtvaardigd zijn om het te doen. Voor veel kisten zal het mij een wortel zijn waarop ze vliegen. Elektro is lekker schoon (en stil). maar op een vette schaalkist komt gewoon een pruttelding. Ook voor de Jodel Robin twijfel ik nog steeds tussen elektro en 4-takt. En dat ik er droge lepra van krijg neem ik echt wel voor lief hoor. ;)

En hij gebruikt wel de remkleppen (zie taxiën na de landing) maar die staan zo te zien niet echt ver naar beneden, ik zeg zo'n 30° tot 40°. Dat kan natuurlijk veel verder naar beneden als je alles goed afstelt.

Hoi!

Ik ben relatief nieuw en nog maar net begonnen met een heli. Ik heb een solo pro 2 micro aangeschaft om de basis in de vingers te krijgen. Maar zoals elke beginner gaat er wel eens wat stuk :rolleyes: en nu wil ik vandaag wat losse onderdelen voor deze heli kopen. Uiteraard is op internet bestellen het handigst maar ik wil niet wachten tot volgende week hmmmm. Nu weet ik minicars in Zaandam maar is er nog een goed alternatief in de omgeving welke deze onderdelen op voorraad heeft?

Alvast bedankt en groeten,

Jim

In de eerste plaats gecondoleerd met de aanschaf van je solo pro. Op de tweede plaats vanwaar jouw vraag in dit topic?

Haha, nou hij is nog niet helemaal overleden dus ik ben nog optimistisch. Dit topic omdat ik zelf ook in Zaandam woon en mij probeer te oriënteren wat er hier op dit gebied te doen / krijgen / vinden is.

Mja bedankt... maar google was mij niet ontgaan. Zoals ik al aangaf zoek ik enkel iets waar ik even snel heen kan om iets te halen. Webwinkels weet ik zat ;). Ik zoek alleen een winkel waar ik vanmiddag nog heen kan zodat ik de rest van het weekend lekker kan hobbyen. Evengoed bedankt...

@ Gorby:Op die manier vind je shops die in de buurt zitten slappe. Dan kan hij erheen rijden. Gaat toc niet lukken om vandaag nog parts te krijgen. Mischien zwarte markt in Beverwijk?

Hoi!

Ik ben relatief nieuw en nog maar net begonnen met een heli. Ik heb een solo pro 2 micro aangeschaft om de basis in de vingers te krijgen. Maar zoals elke beginner gaat er wel eens wat stuk :rolleyes: en nu wil ik vandaag wat losse onderdelen voor deze heli kopen. Uiteraard is op internet bestellen het handigst maar ik wil niet wachten tot volgende week hmmmm. Nu weet ik minicars in Zaandam maar is er nog een goed alternatief in de omgeving welke deze onderdelen op voorraad heeft?

Alvast bedankt en groeten,

Jim

In de eerste plaats gecondoleerd met de aanschaf van je solo pro. Op de tweede plaats vanwaar jouw vraag in dit topic?
Waarschijnlijk omdat Jim in de buurt woont, en ons draadje rijders / vliegers zaandam heet...,

Dus welkom Jim, :yes:

ik denk dat het toch een bestelling bij een interweb shop gaat worden, voor afhalen van heli onderdelen kan je misschien nog een kans maken bij deze winkel

suc6

Dat heb je goed gegokt dat het om die rede was Ro, vooral omdat hij het zelf al zei net ;)

Ja heb ik, eventueel ook met 4-cel ontvangeraccu. Kom is met een leuk voorstel met ruil voor een 2204-1400 en 10A regelaartje (kan ik de afrag Zeikral afmaken voor dinsdagavond). ;) Ik ben de hele dag thuis dus als je het direct nodig hebt, kom langs. :thumbsup:

Gaat alleen om de schakelaar.
Ik rij straks wel FF bij je langs.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back