Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is goed. Kun je een 2204-1400 (gouden) brommer en een 10A ESC meenemen, krijg je met anderhalve week weer terug (of reken hem af in de shop).Gaat alleen om de schakelaar.
Ik rij straks wel FF bij je langs.![]()
Is goed. Kun je een 2204-1400 (gouden) brommer en een 10A ESC meenemen, krijg je met anderhalve week weer terug (of reken hem af in de shop).
@Knaller: lekker tactvol ben je weer.. Dit is wel een manier om eventuele potentiele nieuwe leden te weren van de club he, door je zo lomp op te stellen..
Jim, welkom en let maar niet op knaller.. Ze kan er niet veel aan doen dat ze zo is.. :lol:
Ik ben helemaal niet tactvol, en heb ook nog nooit leden gewerft voor de club. Ik ben de meest asociale figuur hie rop het draadje en op de club.
+1, let maar niet op Knaller.
Jim, welkom. Voor deze heli is er in de buurt geen winkel waar je direct onderdelen op kunt pikken.
Helaas geen weer om lekker te vliegen. Dan de Acromaster maar even af maken.
Goede zelfdunk heb je wel.. dat dan weer wel
@BYM: Ik heb een Speedtouch 780 liggen voor je. Neem hem a.s. dinsdagavond wel ff mee naar het indoor vliegen.. Kom je ook?
Hahahaha.... :rolling:Hier op schiphol nog steeds zonnig en wordt vollop gevlogen.....jullie ???
Attentie alwetende computer goeroes hier op het forum,ik moet toch aan een andere router er zitten te veel mensen op het zelfde kanaal en dat geeft toch wat storing en ik kan helaas mijn kanaal niet veranderen,mijn vraag word dus, wat kan ik het beste lope legge kopen.
Moet natuurlijk wel makkelijk in te stellen zijn(Ben niet zo heel handig met computers) goed bereikhebben en betrouwbaar zijn en niet meteen aankomen met sisco etc want dat trek mijn portomoniks niet.