Sleurhutje
Forum veteraan
Het is geen font, maar inderdaad Unicode. Kennelijk heeft Philliams een oud programma geïnstalleerd (Windows 95/98) die het standaard lettertype (Arial, Times New Roman, Lucida Console etc.) door een versie die geen Unicode (16-bits lettercodes) ondersteunt.Je mist blijkbaar een font, zou jij toch moeten weten drukkertje
Of Sleur heeft weer wat ict-technisch raars gedaanIets met unicode karakters ofzo (ik hoor wel een klok maar ik weet effe niet meer waar de klepel hangt)
Code:<font color="darkorange">& #729;& #729;& #729;p& #477;& #647;& #633;& #477;& #652;u& #305; & #654;l& #607; ll& #305;& #653; & #305; & #654;& #592;p & #477;uo</font>

Ziet er goed uit Siggy.Volgens mij is de siggy-EZ ook klaar om te gaan vliegen
Vanavond eerst maar even een ervaren EZ vlieger lief aankijken om het 1 en ander even uit te testen alvorens zelf het roer in handen te nemen![]()
................
Ben best een beetje nerveus wisten jullie dat
Maar met alle expertise op HT zal het allemaal goedkomen
Kom samen met mijn meissie,dus gehoorbescherming is wel aan te raden
Wij zijn er rond 19.30uur , eerst even een range-check doen :evilbat:

Ik ben wel voorstander voor een uitgebreide range-check. Als we dat even met meerdere doen, dan komt dat helemaal goed. Even alle zenders bij elkaar in de ene auto en naar het ene uiteinde van de dijk rijden, de EZ's (en Bajas en Savages) in de andere auto helemaal naar het andere einde en kijken hoe ver elk model komt (via een GSM is goed te communiceren