Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je mist blijkbaar een font, zou jij toch moeten weten drukkertje ;)

Of Sleur heeft weer wat ict-technisch raars gedaan :confused: Iets met unicode karakters ofzo (ik hoor wel een klok maar ik weet effe niet meer waar de klepel hangt)
Code:
<font color="darkorange">& #729;& #729;& #729;p& #477;& #647;& #633;& #477;& #652;u& #305; & #654;l& #607; ll& #305;& #653; & #305; & #654;& #592;p & #477;uo</font>
Het is geen font, maar inderdaad Unicode. Kennelijk heeft Philliams een oud programma geïnstalleerd (Windows 95/98) die het standaard lettertype (Arial, Times New Roman, Lucida Console etc.) door een versie die geen Unicode (16-bits lettercodes) ondersteunt. :p

Volgens mij is de siggy-EZ ook klaar om te gaan vliegen 8-)
Vanavond eerst maar even een ervaren EZ vlieger lief aankijken om het 1 en ander even uit te testen alvorens zelf het roer in handen te nemen :D ;)

................

Ben best een beetje nerveus wisten jullie dat :yes:
Maar met alle expertise op HT zal het allemaal goedkomen :thumbsup:

Kom samen met mijn meissie,dus gehoorbescherming is wel aan te raden ;)
Wij zijn er rond 19.30uur , eerst even een range-check doen :evilbat:
Ziet er goed uit Siggy. :thumbsup: >Wat heb je er allemaal van DDM op zitten, ik heb daar nog weinig kunnen vinden voor de EZ. :? :lol: ;) Met de kennis en (on)kunde op HT zit het wel goed. ;)

Ik ben wel voorstander voor een uitgebreide range-check. Als we dat even met meerdere doen, dan komt dat helemaal goed. Even alle zenders bij elkaar in de ene auto en naar het ene uiteinde van de dijk rijden, de EZ's (en Bajas en Savages) in de andere auto helemaal naar het andere einde en kijken hoe ver elk model komt (via een GSM is goed te communiceren ;)).

Het is geen font, maar inderdaad Unicode. Kennelijk heeft Philliams een oud programma geïnstalleerd (Windows 95/98) die het standaard lettertype (Arial, Times New Roman, Lucida Console etc.) door een versie die geen Unicode (16-bits lettercodes) ondersteunt. :p

Ziet er goed uit Siggy. :thumbsup: >Wat heb je er allemaal van DDM op zitten, ik heb daar nog weinig kunnen vinden voor de EZ. :? :lol: ;) Met de kennis en (on)kunde op HT zit het wel goed. ;)

Ik ben wel voorstander voor een uitgebreide range-check. Als we dat even met meerdere doen, dan komt dat helemaal goed. Even alle zenders bij elkaar in de ene auto en naar het ene uiteinde van de dijk rijden, de EZ's (en Bajas en Savages) in de andere auto helemaal naar het andere einde en kijken hoe ver elk model komt (via een GSM is goed te communiceren ;)).

Dank je wel voor de complimenten Sleur ;)

En idd,een range-check is denk ik wel aan te bevelen alvorens het vliegtuig de lucht in te gooien,jij hebt het vandaag aan den lijve ondervonden :D

Vanavond eerst maar even een ervaren EZ vlieger lief aankijken om het 1 en ander even uit te testen alvorens zelf het roer in handen te nemen :D ;)

Wat dacht je ervan om een leerling/instructeurs- kabel te gebruiken?

rof1591.jpg

Als je die wilt gebruiken kan dat natuurlijk...heb ook nog wel een 6EX te leen.;)

futk6900.jpg

Laatst bewerkt:

Windows XP Media Center Edition ;) voor de aansluiting op de XBox360 :p

ez1-1.jpg

ez2.jpg

ez3.jpg

Kom samen met mijn meissie,dus gehoorbescherming is wel aan te raden ;)
Wij zijn er rond 19.30uur , eerst even een range-check doen :evilbat:
Kijk ik zie hier toch weer Siggery Paars nou de rest van je EZ nog kom op maak me GGEEEEKKKK

och ,de schilders noemen dat een buitje voor de stof ;),stelt niet veel voor ., siggy ; ziet er mooi uit je baj eh ,eazy :p, we helpen je wel ff de lucht in ,en dan zoek je het maar uit 8-O:oops::rolleyes::p

Ach qua weer zijn wij wel wat gewend toch ;)

@ Junkie: mooie slogan, gelijk mijn onderschrift aangepast :D

Kijk ik zie hier toch weer Siggery Paars nou de rest van je EZ nog kom op maak me GGEEEEKKKK

Hahaha,deze reactie was te verwachten van Snoekie , :lol: topper he dat paars :rolling:

@ Bart

Neem dat kabeltje maar even mee,even uitzoeken hoe dat werkt :D

( vanavond genoeg It-ers op HT dus dat gaat lukken )

Als je nu ook je 7C meeneemt weten we zeker dat het gaat werken :lol:

Ik ben er trouwens al iets eerder,zo rond 19.00 uur :bday:
Het vrouwtje rijdt,dus eerst nog even een PILS voordat we weggaan :D

Foto-RNRJASO3.jpg

Foto-OGYN3TKM.jpg

Foto-PQ83BXZK.jpg

Foto-FMQZWNI4.jpg

Foto-YLUTSNT7.jpg

Foto-734J34GN.jpg

Daarnet even de vleugels een beetje kleur gegeven. De laatste twee foto's nog van de bouw (!)

burp; ziet er erg gelikt uit , die van mij lijkt wel een madmax plane, alsof ik er al jaren mee vlieg 8-O. phil ; mooi onderschrift :cool: siggy; komt wel goed....hoop ik ;), de rest ,ik ga zo maar ,wil ook de sav ff inrijden ,verder niemand thuis :p, 4 lipo's geladen,gloeiplug ,zender,en mijzelf ...goooooooooo

Ik neem 1 thermoskannetje koffie mee,wie nog meer :?:

Acu's zijn vol,koffie is doorgelopen,wij zijn onderweg .....................

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back