Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
en lukt het een beetje nu
heb je les gehad
Nee,nog niet :???:
Op de simulator gaat het steeds beter...
Ik ben vorige week even bij de A.C.H wezen kijken en was goed te spreken over wat ik aantrof...vriendelijke mensen,clubhuis met een mooie bouwplaats en een gezellige kantine.;) Dat was een goede keuze om van die club lid te worden.

Nee,nog niet :???:
Op de simulator gaat het steeds beter...
Ik ben vorige week even bij de A.C.H wezen kijken en was goed te spreken over wat ik aantrof...vriendelijke mensen,clubhuis met een mooie bouwplaats en een gezellige kantine.;) Dat was een goede keuze om van die club lid te worden.
ha die bart ,toch maar een club in de buurt ;), want je had het laatst over een andere club ,ergens ver weg :shock:, volgens mij word het pas na 20;00 u weer droog ,volgens linkje :mad: Meteox.nl - Verwachte regenval komende 3 dagen - Verwachte neerslag - Verwachte buien

deze kant gaan we natuurlijk ook een keer op :D, volgende jaarwisseling maar wat extra vuurpijlen bewaren ;)

[URL="
- FunJet with Booster[/URL]
Lekker een lawine pijl er aan binden moet je alleen ff het knal effect eruit knutselen anders ben je in een klap:rolling:je eazy kwijt

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij gaat het wel meevallen met de wind

Klik hier

NLTodaycolor.jpg

Laatst bewerkt:
Lekker een lawine pijl er aan binden moet je alleen ff het knal effect eruit knutselen anders ben je in een klap:rolling:je eazy kwijt
hmm, dat mag jij dan voor me regelen ;)

ps; heeft iemand nog vuurpijlen op zolder liggen , ik heb ze laatst allemaal weg geflikkerd :mad:, graag zonder knal ;)

No offence, maar ik las net een uitspraak van iemand die erg interressant is, iets met hoge brandstofprijzen en dáár massaal tegen het verweer inkomen :rolleyes:
En dan? Hebben de autoloze zondagen iets uitgevreten? De wegblokkades? Andere massale protesten? Nee dus... De olieprijzen wrden bepaald door een handjevol Arabieren en Russen die zlef de prijs opdrijven of verlagen als ze willen. En de overheid zal toch weinig doen aan de accijnzen want de auto is en blijft melkkoetje numéro uno.

Niemand heeft ooit bedacht om het "Kwartje van Kok" ook op de kerosine voor vliegtuigen te doen. Niemand reageert op dingen als luchtvervuiling (en andere lokale vervuilinge) door vliegverkeer (zeker rondom Schiphol) want de overheid is aandeelhouder en je gaat jezelf nu eenmaal niet naaien.

Ik weet niet op welk buienradar jullie kijken. Hier in 0251 is geen druppel gevallen en schijnt het zonnetje heerlijk. 8O ;) Als het zo blijft, ga ik vanmiddag rond 14:00 uur even fladderen.

Not me, ik ga (moet) vanavond, eerder mag ik niet weg :nooo:
me to , word vanavond

dus sleur ,als je gezelligheid wil ,zal je toch echt vanavond moeten gaan , maar als je alleen crashed ,weet niemand dat :rolleyes:

plus staat er overdag te veel wind.....

Laatst bewerkt:
Ohw en sorry als ik mensen nu op de (leeuw z'n ) staart stap, excusez moi, was niet de bedoeling ;), maar ik ben blij dat dat hele oranje gebeuren weer voorbij is.

Nee hoor, helemaal niet. Het was erg leuk allemaal het voetbal maar ik vind het niet erg dat Nederland nu is uitgeschakeld, Rusland was echt de betere partij gisteren :yes:

@ Kevertje: ga je dan vanmiddag of vanavond?

dus sleur ,als je gezelligheid wil ,zal je toch echt vanavond moeten gaan , maar als je alleen crashed ,weet niemand dat :rolleyes:

plus staat er overdag te veel wind.....
Kan ik mooi oefenen zonder dat iemand het ziet. Ik ga eens kijken of ik meskant kan vliegen (op z'n kant). Je moet dan ook het richtingsroer gebruiken. Als ik crash, heb ik voor vanavond altijd nog een extra EZ liggen. :p

En sinds wanneer maak jij je druk om een beetje wind? 8O

Kan ik mooi oefenen zonder dat iemand het ziet. Ik ga eens kijken of ik meskant kan vliegen (op z'n kant). Je moet dan ook het richtingsroer gebruiken. Als ik crash, heb ik voor vanavond altijd nog een extra EZ liggen. :p

En sinds wanneer maak jij je druk om een beetje wind? 8O

je hebt gelijk ,voor de ez is wind geen probleem ;), maar ik wil ook graag met de funliner vliegen ,met zijn flinke vleugel afmeting ,is hij denk ik gevoeliger voor wind + wil ik hem heel houden :turn-l:.

dus ik begrijp dat je 's middags en vanavond gaat vliegen :confused: ,moet ik niet flikken ,woon ik gelijk alleen :rolleyes:

je hebt gelijk ,voor de ez is wind geen probleem ;), maar ik wil ook graag met de funliner vliegen ,met zijn flinke vleugel afmeting ,is hij denk ik gevoeliger voor wind + wil ik hem heel houden :turn-l:.

dus ik begrijp dat je 's middags en vanavond gaat vliegen :confused: ,moet ik niet flikken ,woon ik gelijk alleen :rolleyes:
De funliner zou minder last van de wind moeten hebben door de vlakke vleugels. Alleen valt de wind meer op omdat je niet die rare opstaande punten hebt en dus een wat "nerveuzer" toestel krijgt. Bi de clubs vliegen ze nog met windkracht 6 en gewoon 3D/kunstvlucht dus dat kan het probleem niet zijn.

En als je op jezelf woont, heb je wel weer genoeg tijd voor de hobby. Veel meer heb je dan toch niet te doen. 8O :lol: ;) :oops:

Nee hoor, helemaal niet. Het was erg leuk allemaal het voetbal maar ik vind het niet erg dat Nederland nu is uitgeschakeld, Rusland was echt de betere partij gisteren :yes:

@ Kevertje: ga je dan vanmiddag of vanavond?
Rusland is verdiend door waren stukken beter en nog even met moeders en de kleine op stap vanavond vliegen met de sav dan he
Begint hier in 023 wel behoorlijk te waaien

Laatst bewerkt:
En dan? Hebben de autoloze zondagen iets uitgevreten? De wegblokkades? Andere massale protesten? Nee dus... De olieprijzen wrden bepaald door een handjevol Arabieren en Russen die zlef de prijs opdrijven of verlagen als ze willen. En de overheid zal toch weinig doen aan de accijnzen want de auto is en blijft melkkoetje numéro uno.

Niemand heeft ooit bedacht om het "Kwartje van Kok" ook op de kerosine voor vliegtuigen te doen. Niemand reageert op dingen als luchtvervuiling (en andere lokale vervuilinge) door vliegverkeer (zeker rondom Schiphol) want de overheid is aandeelhouder en je gaat jezelf nu eenmaal niet naaien.

Ik denk dat als we massal nederland platleggen, en massaal gaan staken de overheid weinig keus heeft dan de accijns te verlagen of lnl ik nou zo slap?

Niet om het een of ander, maar de brandstofprijzen in NL zijn hoger dan waar ook ter wereld :shock: en dat heeft niks met de sjeiks el Arabiri te maken ;)

De funliner zou minder last van de wind moeten hebben door de vlakke vleugels. Alleen valt de wind meer op omdat je niet die rare opstaande punten hebt en dus een wat "nerveuzer" toestel krijgt. Bi de clubs vliegen ze nog met windkracht 6 en gewoon 3D/kunstvlucht dus dat kan het probleem niet zijn.

En als je op jezelf woont, heb je wel weer genoeg tijd voor de hobby. Veel meer heb je dan toch niet te doen. 8O :lol: ;) :oops:

Ik heb gewoon toestemming om vanmiddag te vliegen :shock: ,maar ik houd het wel op vanavond ,hoe meer zielen ,meer vreugde ;), en ben druk a/h solderen v/d 9 cel nimh's ,de stekkertjes dan ,zodat ik met de funliner kan doorvliegen terwijl de lipo's v/d ez dan a/d lader kunnen ;)

dit word ook wel het doorvlieg effect genoemd onder de professionele vliegers :cool::lol: , nu maar hopen dat er geen piepschuim moeheid optreed :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back