Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als je goed dit draadje volgt ,zie je dat we vanavond gaan vliegen , omdat het nu te hard waait, vaak gaat het 's avonds liggen .
maar sleur ,als ik in dit bericht meteen jouw antwoord omkader ,en daarop weer mijn antwoord geef , ik nog niet snappe![]()
![]()
Gebruik deze functieknop eens? (rechtsonder in je berichtvenster)![]()
hier heeft Junkie weer slap zitten te lnllen
en hier doe ik het![]()
verder phil; zou jij de multiplex lader willen meenemen ,mits je hem niet meer gebruikt , dan kan ik nimh's en lipo's te gelijk laden ,met de multiplex en de robbe![]()
Junkie, dan moet je gewoon even knippen en plakken om zo verschillende berichtjes handmatig te quoten.
Ikke en Snowman , maar ja wij vliegen op onze manierIk ga gewoon heen vanavondWe zien wel :zon: hoe het op HT is.
Welke die-hard komen er nog meer vanavond?
Ikke en Snowman , maar ja wij vliegen op onze manierrespect voor diegene die zijn EZ de lucht in gooit er staat een sirieus windje
![]()
Zag net wel wat voorbij komen (kan ook een zeemeeuw met een 3S lipo geweest zijn het ging in ieder geval erg hard door de lucht)Denk wel ff om je zolderraam, straks gaat de EZ uit zichzelf vliegen :rolling:
aha ,volgende keer ff proberen , en burp kom jij vanavond ook ? om je ez op te gooien en hem vervolgens nooit meer terug te zien :rolling:
Op de sim gaat het primamet deze windkracht, lekker hooveren
![]()
En inverted hooveren
![]()
hahahahaha jij vond hem er ook wel mooi uitzien dnek ik he BYM??
Wat jij wilt doen is een reactie in een reactie, dus zoiets... Kan wel maar dan moet je heel creatief kunnen knippen en plakken. Je moet de editor dan in plat tekst zetten (A-tekentje rechtsboven).als je goed dit draadje volgt ,zie je dat we vanavond gaan vliegen , omdat het nu te hard waait, vaak gaat het 's avonds liggen .
maar sleur ,als ik in dit bericht meteen jouw antwoord omkader ,en daarop weer mijn antwoord geef , ik nog niet snappe![]()
Sleurhutje zei:Wat ik antwoordjunkie rc zei:Wat jij zegt
Ik ook, been wel een skibril mee. 8OIk ga gewoon heen vanavondWe zien wel :zon: hoe het op HT is.
Welke die-hard komen er nog meer vanavond?
Helaas is een EZ op de sim niet te pimpen met rolroeren. :?