Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
fok :confused: gaan we die piepschuimen ez'tjes nou echt de lucht in gooien :), dit is bijna orkaan kracht , en spanje /italie is ook spannend :cool:, ik verwacht niet dat het over een half uurtje windstil is :rolleyes:

Gewoon komen :yes: Al is het alleen om te ouwenelen en je lader op te halen ;)

Hier het bewijs van de rolroeren :D
rolroer.jpg

Gewoon komen :yes: Al is het alleen om te ouwenelen en je lader op te halen ;)

Hier het bewijs van de rolroeren :D
:evil: Ik wil ook AeroFly... ;) Of ik moet mijn EZ even pimpen met rolroeren in Phoenix (zit een editor bij :D). En tuurlijk gaat het ook om de ouwehoerdinges. Waaien doet het in ieder geval aardig...

21ov4vs.jpg

Ik heb je nog gezocht op het vliegveld, maar kon je niet vinden. Waar sta je precies. :rolling: BTW, de EZ die over gaat met 42m/s... 8O Gelukkig heb ik wel carbon staven in de vleugels (moest ik wel instellen anders knapten de vleugels inderdaad af :?).

2zizlzn.jpg

Laatst bewerkt:
Posted via Mobile Device

Aardig windje hier, dus voor twijfelaars , niet doen, , oogjes zitten vol zand en praten is niet te doen

Ik zie dat het nog steeds behoorlijk waait. Ik blijf ook thuis en leg de laatste hand aan het wegwerken van de kabels van de rolroeren. Maak wel even een foto hoe ik het gedaan heb. Wel netjes al zeg ik het zelf. Misschien straks even de nieuwe zender met AFPD aan de gang krijgen. Kan ik straks ook nog even simmen met de heli, dat moet ook weer gebeuren. Pieter is me inmidddels wel voorbijgesteeft denk ik. Die gek gaat gewoon in huis lopen hooveren :D

Ik zie dat het nog steeds behoorlijk waait. Ik blijf ook thuis en leg de laatste hand aan het wegwerken van de kabels van de rolroeren. Maak wel even een foto hoe ik het gedaan heb. Wel netjes al zeg ik het zelf. Misschien straks even de nieuwe zender met AFPD aan de gang krijgen. Kan ik straks ook nog even simmen met de heli, dat moet ook weer gebeuren. Pieter is me inmidddels wel voorbijgesteeft denk ik. Die gek gaat gewoon in huis lopen hooveren :D

hahahahah , wat geeft het man ? je kan hoogstens een rotorblad in je smoeltje krijgen of door je romp heen :D

Stoere mannen (en enorme dwazen) gaan vliegen bij windkracht 6+... :? Heeft wel gevolgen als je heel snel hoogte maakt en nog sneller neer gaat (ogenschijnlijk ging het niet zo hard).

Nu nog maar effe ouwenelen. :p

080622-storm_crash.jpg

Zonde, veel werk voor zo kort vliegen. het is wel leuk maar het moet wel leuk blijven! Zo krijg je net als met de auto's meer sleutel uren dan vlieg uren :D

ahahahahha toy story op tv nu, komt er opeens een t rex 450 langs vliegen met van die poppetjes erin l :D

HHAHAHH HIJ ZIT OOK TE KIJKEN !!

hoe is het met je poes ?

mijn poes is ziek dat was dus niet aaien van het weekend , gelukkig zijn de katten wle gezond!!:D

HHAHAHH HIJ ZIT OOK TE KIJKEN !!

hoe is het met je poes ?

mijn poes is ziek dat was dus niet aaien van het weekend , gelukkig zijn de katten wle gezond!!:D

Ik had vanmorgen de poes in de Kliko gegooid.
Voorgebakken ciabatta broodjes en nu al groen uitgeslagen :shock:

Mijn poes is superlief, en morgen avond hebben we weer een afspraak bij de dierenarts, ogenschijnlijk is ze opgeknapt, ik weet alleen niet of dat blijvend is, of als het vocht toedienen door onderhuids vloeistof te spuiten wordt gestaakt ze het zelf weer redt of we de nieren dan moeten helpen op een of andere wijze :confused:

Morgen raad vragen ......

Zonde, veel werk voor zo kort vliegen. het is wel leuk maar het moet wel leuk blijven! Zo krijg je net als met de auto's meer sleutel uren dan vlieg uren :D
Veel werk??? Uh, die snap ik niet. Zojuist thuisgekomen, blik bier opengetrokken, tube POR opengetrokken, wat lijm gesmeerd, blik leeggedronken, piepschuim op elkaar gedrukt, stukje tape erop, antwoordje sturen op het MBF. Veel werk....? Neeeeeee!!!! :nooo: :lol: ;)

hoe is het met je poes ?

Mijn poes kwam vanmorgen redelijk bezopen thuis en had vanmorgen een kater. Eens kijken of de poes zo weer aaibaar is... 8O :oops: :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back