Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd, min of meer worden wij er ook op aangekeken.

Min of meer, die blikken op het veld waren bijna dodelijk.

Ik ben bekend met "niet in je eigen nest schijten", en vind die term hier wel opgaan. Ben je nou echt zo dom, of ben je altijd zo dom .......

Hoe kom je er trouwens op om met je auto over het veld te gaan rijden?
Het schijnt dat je je Baja ook op het veld hebt laten rijden, enig idee hoe bepangrijk een vlakke baan is, voor vliegtuigwieltjes :hammer:

Voor het geval dat mensen bovenstaand bericht verkeerd opvatten.... Ik was het dus niet :wink: :rolling:

Veldje verderop waar de boer 5 minuten geleden zijn akker aan het bewerken was 8O (wat voor een bord kun je voor je kop hebben?)

hahahahahahh ik dacht het vliegveld op :D niet erg handig inderdaad :D

die mensen nemen alles wel heel strikt daar ( wat niet zo gek is als je de hobby echt serieus neemt ) dus ja ik kan me voorstellen hoe ze gekeken hebben 8O

die mensen nemen alles wel heel strikt daar ( wat niet zo gek is als je de hobby echt serieus neemt ) dus ja ik kan me voorstellen hoe ze gekeken hebben 8O

Zoiets dus
22210307.jpg

Nee maar als je op een naastgelegend veld gaat lopen kloten dan kan ik me zo voorstellen dat je daar als club op aangesproken wordt, niet bijster intelligent lijkt me :rolleyes:

ik heb even een vraagje aan sleur onze al wetende .

Ik heb een mx-12 hoe lsuit ik deze aan voor de sim?

ik heb een tutorial gevonden om dat met een jack to jack te doen op de microfoon in van mijn pc , maar ik heb laatst juist een usb dongle gekocht waar ook een jack op zit die in mijn zender past , alleen word de zender niet gezien door de pc .
Wat philliams al heeft gezegd: Je zender in PCM-mode zetten. Ik heb slechte ervaringen met dat gedoe via de geluidskaart). Voor mij een goede reden om maar een pakketje officieel te kopen. Na installatie van de software het USB-stekertje in de computer, werd gelijk herkend. Stekertje in de zender, even de juiste zender in de sim kiezen en fladderen maar. Daarvoor avonden lopen knoeien met allerlei "handige" progjes die ervoor zorgden dat keer op keer mijn computer crashte (nog voordat het vliegtuig crashte in de sim 8O).

Of hij op het vleigveld zelf heeft gereden kon ik niet helemaal uit zijn woorden opmaken maar het vermoeden bestaat dat dat wel gedaan is. De boer stelt zijn stukje grond (tegen een geringe vergoeding) beschikbaar op voorwaarde dat iedereen het netjes en gezellig houdt. Het is dus GEEN eigendom van de club. Als er dan zo'n kl**tzak dom gaat doen (stoer is het zeker niet!) dan verknalt hij het voor de hele club, ok al is hij zelf niet eens lid. Ik heb een broertje dood aan zulke maatschappelijke kneusjes. :evil: *excusez les mots*

ok bedankt sleur !!! en ook voor de uitleg over de sim:D

edit : ook jij bedankt phil

ik voel me trouwens net weer een klein kind man !!!

elke keer op de pakketjes wachten van tnt ofzo en dan weer lekker bouwen !!!

merk wel dat het zwaar verslavend werkt die hobby .

uhhh sleur .... ik wil het licht uitdoen, maar ik weet niet hoe ik deze aan moet sluiten .

Decorator_Switch_Kit.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back