Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Natuurlijk hebben we daar zin in ;) Evt zo`n ijzeren bakje met een plaatje ijzer met allemaal brede sleuven erin met van die grijs/zwarte bolletjes eronder :rolleyes: En natuurlijk iets om er op te leggen, een koe ofzo 8-O
MMM de BBQ plannen klinken ook wel goed nog wat te drinken er bij en we zijn er helemaal klaar voor.

Vliegen is leuk,

Ga maar lekker vossejagen. 1 met een lint aan z'n staart en kijken wie het grootste stuk er af kan halen met de prop. Een stuk of 10 vliegtuigjes in de lucht, net echt.
Word wel druk in de lucht en de grond komt snel dichterbij.

Dus als jullie gaan vossejagen kom ik gezellig kijken met stoffer en blik...............

Greetz ME ;-)
Tja probleem is alleen dat bij een easystar de prop aan de achterkant zit :-)
Lintjes doorvliegen is zo 2007... :? Gewoon elkaars vleugels aan stukken vliegen is veel hipper en moeilijker. 8O Tevens goed voor de handel. :lol: ;)

easy-sleur_bashed_philliams_wing.jpg

Maar ik wil zeker nog wel een keer op het strand gaan rijden en voordeel als het mooi weer is daar dat je ook andere dingen ziet :-)
En dan kunnen ook de easystars meenemen als de wind het toelaat en dan een camera er in lijkt me heel gaaf om dat te zien.
Duss...iedereen die zin heeft om eens op het strand te gaan rijden of te vliegen laten we eens wat afspreken (wel weersafhankelijk)

Greetz,

Gladoor.
ik kom dan wel naar de vrouwtjes kijken :D
Vliegen is dan nog leuker, vooral met de camera erop. Hoogte maken, dan lekker zwevend over het strand, terug vliegen, foto's op de notebook bekijken en een mooie "landing spot" bepalen om daar vervolgens je EZ per ongeluk neer te laten komen. Gelijk vragen of ze willen knuffelen is ook zo bot. :showass:

eerlijk gezegd wild eik ook een auto gaan aanschaffen over een aantal weken .........lekker rossen !!!
Er staan nog wat Baja 5b's te koop. :rolling:

peet kan jij niet voor een mooi prijsje aan een flightcam komen voor in de heli ?

kan iemand mij via msn een flightsim toesturen alsjeblieft ?

burp heeft me er 1 gestuurd maar die heb ik per ongeluk verwijderd vand e pc.

traumahelicopter vloog erg laag over .....

Zojuist nog even op HT een 3S lipootje leeggefladderd :zon:
Ik zat aardig op hoogte toen ik ineens een hoop herrie achter mij hoorde :confused:

Het was een trauma helicopter die van achter laag over mij heen scheerde,ik schrok mezelf de pl.e.ris :lol:

De vliegers moeten mijn EZ wel van heel dichtbij gezien hebben want door de turbulentie sodemieterde hij in 1 keer een meterje of 15 naar beneden :(

Gelukkig kon ik hem nog net op tijd recht krijgen,anders was het wederom een avondje por -ren geworden :lol: ;)

@ Gladoor

Toppie idee man :thumbsup:

@ Phil

Goed bezig man,ook maar eens wat fotootjes uploaden denk ik ;)

Zojuist nog even op HT een 3S lipootje leeggefladderd :zon:
Ik zat aardig op hoogte toen ik ineens een hoop herrie achter mij hoorde :confused:

Het was een trauma helicopter die van achter laag over mij heen scheerde,ik schrok mezelf de pl.e.ris :lol:

De vliegers moeten mijn EZ wel van heel dichtbij gezien hebben want door de turbulentie sodemieterde hij in 1 keer een meterje of 15 naar beneden :(

Gelukkig kon ik hem nog net op tijd recht krijgen,anders was het wederom een avondje por -ren geworden :lol: ;)
Zo jammer van pieter-b dat hij niet even netjes gedag zegt en dan wat gaat oefenen maar je gelijk voor de sokken vliegt. 8O :lol: ;)

Wel spektaculair om je EZ te versnipper in die grote rotorbladen of de turbine (dat was helemaal sensatie). Voor schade aan een full-size heli ben je toch verzekerd (tot, 2,5 miljoen eurootjes). :D

-edit-
Ik ben rond 19:30 uur op het veld. :bye:

Laatst bewerkt:
Zo jammer van pieter-b dat hij niet even netjes gedag zegt en dan wat gaat oefenen maar je gelijk voor de sokken vliegt. 8O :lol: ;)

Wel spektaculair om je EZ te versnipper in die grote rotorbladen of de turbine (dat was helemaal sensatie). Voor schade aan een full-size heli ben je toch verzekerd (tot, 2,5 miljoen eurootjes). :D

-edit-
Ik ben rond 19:30 uur op het veld. :bye:

dit was nog maar een voorproefje Marcel :evilbat::evilbat:

Ook leuk om te maken als je geen zin meer hebt in auto's of vliegtuigen... Proost!!! :proost:

Laatst bewerkt door een moderator:
joepie , net de regelaar phoenix/60 opnieuw geprogrammeerd,nog ff via de stick´s , bleek hij op very sensitive te staan ,tja , staat nu op normaal dus recommended , nog maar ff niet op <disabled :rolleyes:. dus de motor draaid gewoon weer volgas :D, ik had net windkracht 10 in mijn tuin :cool: . ik heb wel de castle link kabeltje besteld , zo kan je via je pc nog veel meer afstellen ,en rondsurfen in je regelaar ;). net nog een brushless buiten lopertje gekocht voor de cessna of de extra ez , kijken hoe dat bevalt , de rustigere variant dan .

Vanavond weer even gezelli staan ouwenelen op de vliegclub met philliams, BYM, Gladoor en Danny (ben je nickname even kwijt) en wat ander volk van de club. ;) Daarna nog even met philliams een afzakkertje gehaald in het clubhuis. Jammer dat er verder niemand was want de BBQ stond gezellig aan... 8O Hehe, not... :p ;) Even de knutselruimte aanschouwt, maar ik denk dat ik toch de Monsun lekker thuis/op kantoor in de avonduurtjes ga fröbelen. :yes:

@Danny: Jouw actie met de auto werd absoluut niet gewaardeerd en mocht je dergelijke acties nogmaals uithalen dan ben je zeker niet meer welkom daar. :evil:

joepie , net de regelaar phoenix/60 opnieuw geprogrammeerd,nog ff via de stick´s , bleek hij op very sensitive te staan ,tja , staat nu op normaal dus recommended , nog maar ff niet op <disabled :rolleyes:. dus de motor draaid gewoon weer volgas :D, ik had net windkracht 10 in mijn tuin :cool: . ik heb wel de castle link kabeltje besteld , zo kan je via je pc nog veel meer afstellen ,en rondsurfen in je regelaar ;). net nog een brushless buiten lopertje gekocht voor de cessna of de extra ez , kijken hoe dat bevalt , de rustigere variant dan .

Waar kabel waar ;) tell me :yes:

ik heb even een vraagje aan sleur onze al wetende .

Ik heb een mx-12 hoe lsuit ik deze aan voor de sim?

ik heb een tutorial gevonden om dat met een jack to jack te doen op de microfoon in van mijn pc , maar ik heb laatst juist een usb dongle gekocht waar ook een jack op zit die in mijn zender past , alleen word de zender niet gezien door de pc .

ik heb even een vraagje aan sleur onze al wetende .

Ik heb een mx-12 hoe lsuit ik deze aan voor de sim?

ik heb een tutorial gevonden om dat met een jack to jack te doen op de microfoon in van mijn pc , maar ik heb laatst juist een usb dongle gekocht waar ook een jack op zit die in mijn zender past , alleen word de zender niet gezien door de pc .

In het geval van Jack-to-jack:

Smartpropoplus en PPjoy downloaden, dan als onderstaand instellen.

Zender JR (PCM)
Wel PCM, dus ook ff een sim-model aanmaken op je zender... anders gaat het niet werken :nooo:
voorbeeldjoy.jpg

Laatst bewerkt:
en dan werkt het met usb ?

edit : dus ik moet normaal rijden bij de club met m,n auto ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back