Wat ouwehoer jij nou je hebt helemaal geen Baja:fuckyou2:helemaal mee eens gladoor ik doe mijn baja ook niet weg . nooit meer !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat ouwehoer jij nou je hebt helemaal geen Baja:fuckyou2:helemaal mee eens gladoor ik doe mijn baja ook niet weg . nooit meer !
Hij heeft wel interesse in mijn Baja (alleen hij weet het nog niet) 8O :lol:Wat ouwehoer jij nou je hebt helemaal geen Baja:fuckyou2:
Het werkt nog niet meneer de koekepeer. :? Ga naar Gebruikersinstellingen bovenaan, kies dan links in hte menu Opties wijzigen en vink halverwege bij Berichten & notificaties de optie Privé berichten toestaan aan en Alleen van contacten en moderatoren privéberichten ontvangen uit. Dan onderaan de knop Wijzigingen opslaan.Hé Dre-mans. Leuk dat je PB's stuurt maar dan moet je het wel bij jou zo instellen dat ik kan antwoorden. :? Ik wilde heel bevestigend antwoorden maar dat lukte dus niet. :cry:Doe maar 65 eurootjes all-inclusive. 8)
Het werkt nog niet meneer de koekepeer. :? Ga naar Gebruikersinstellingen bovenaan, kies dan links in hte menu Opties wijzigen en vink halverwege bij Berichten & notificaties de optie Privé berichten toestaan aan en Alleen van contacten en moderatoren privéberichten ontvangen uit. Dan onderaan de knop Wijzigingen opslaan.
Het werkt nog steeds niet. Ik ontvang jouw berichten wel maar mag niet antwoorden. :? Maar zoals gezegd all-inclusive. Dus helemaal compleet.@ Sleur maatje ik zit met mijn handen in het haar,maar als het goed is doet ie
het,gr.Dr.Dre.![]()
Het werkt nog steeds niet. Ik ontvang jouw berichten wel maar mag niet antwoorden. :? Maar zoals gezegd all-inclusive. Dus helemaal compleet.![]()
Ik kom morgenavond ook wel even naar HoogTij.@ snap er geen fock van, Maaru is verkocht sleurhutje,morgen avond ben ik
op hoogtij ff RIJDEN met de auto's,en mocht het lukken ff via pb en anders ff
via onze gezamelijke vriend gladoor,gr.Dr.Dre.![]()
Kom je nou ook eens die koffie ronde afmaken :-DIk kom morgenavond ook wel even naar HoogTij.Moet toch een keer weer vliegen. :?
@ Sleur maatje ik zit met mijn handen in het haar![]()
Kom vaak op de koffie ,heb je de bandjes al besteld.Als het droog blijft kom ik ook morgenavond even met de Savage rijden tijd geleden dat welKom je nou ook eens die koffie ronde afmaken :-D
Hij heeft wel haar alleen op een andere plek denk ik :rolling:Welk haar,kale neet :rolling:
Yep Bandjes zijn besteld maar denk dat ze pas in de loop van volgende week (woensdag binnen zijn)Kom vaak op de koffie ,heb je de bandjes al besteld.Als het droog blijft kom ik ook morgenavond even met de Savage rijden tijd geleden dat wel
Welk haar,kale neet :rolling:
Hij heeft wel haar alleen op een andere plek denk ik :rolling:
Wat ouwehoer jij nou je hebt helemaal geen Baja:fuckyou2:
@ Jij weet toch wel schatje dat ik lekker smoothy ben GUMMIE-BEERTJE van
me,gr.Dr.Dre.![]()
`@ ik zie jou morgen avond wel natte ZEE-STER,gr.Dr.Dre.![]()
Bespreek dit maar op een ander forum:rolling:
hmm waarom moet IK dan alleen naar bedGa jij je tanden ff poetsen en naar bed maatje,het is al lang kinder bed tijd :tank:![]()
![]()
`
Ik roep al tijden dat ik nog wel eens met jou op het strand wil rijden,maar volgens mij is die baja van jou allergisch voor brandstof ouwuh![]()