Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé Dre-mans. Leuk dat je PB's stuurt maar dan moet je het wel bij jou zo instellen dat ik kan antwoorden. :? Ik wilde heel bevestigend antwoorden maar dat lukte dus niet. :cry: ;) Doe maar 65 eurootjes all-inclusive. 8)
Het werkt nog niet meneer de koekepeer. :? Ga naar Gebruikersinstellingen bovenaan, kies dan links in hte menu Opties wijzigen en vink halverwege bij Berichten & notificaties de optie Privé berichten toestaan aan en Alleen van contacten en moderatoren privéberichten ontvangen uit. Dan onderaan de knop Wijzigingen opslaan.

Het werkt nog niet meneer de koekepeer. :? Ga naar Gebruikersinstellingen bovenaan, kies dan links in hte menu Opties wijzigen en vink halverwege bij Berichten & notificaties de optie Privé berichten toestaan aan en Alleen van contacten en moderatoren privéberichten ontvangen uit. Dan onderaan de knop Wijzigingen opslaan.

@ Sleur maatje ik zit met mijn handen in het haar,maar als het goed is doet ie

het,gr.Dr.Dre.;)

Het werkt nog steeds niet. Ik ontvang jouw berichten wel maar mag niet antwoorden. :? Maar zoals gezegd all-inclusive. Dus helemaal compleet. :yes:

@ snap er geen fock van, Maaru is verkocht sleurhutje;),morgen avond ben ik

op hoogtij ff RIJDEN met de auto's,en mocht het lukken ff via pb en anders ff

via onze gezamelijke vriend gladoor,gr.Dr.Dre.;)

@ snap er geen fock van, Maaru is verkocht sleurhutje;),morgen avond ben ik

op hoogtij ff RIJDEN met de auto's,en mocht het lukken ff via pb en anders ff

via onze gezamelijke vriend gladoor,gr.Dr.Dre.;)
Ik kom morgenavond ook wel even naar HoogTij. ;) Moet toch een keer weer vliegen. :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back