Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
geen probleem lieverd , als ik je weer zie krijg je een dikke pakkerd van me :D

het kan dus echt , hier 1 van de vele fox filmpjes :D

[URL="
- Premier vol multiplex fox motorisé[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
En die opmerking van M7H begreep ik wel hoor, ik begon met uitdagen om z'n Serpent.

Wel de hele tekst lezen dames

Dank je.

Op een forum kun je verkeerd overkomen, het is ook lastig emotie te stoppen in een bericht, dus vaak wordt je verkeerd begrepen.
Normaal ben ik al iemand die zegt wat hij denk, op een forum komt dat dus nog harder over...

@M7H Heb hem verlaagd met 2,5cm en stuggere olie in de shocks

Nu nog een goeie .21 onroad motor erin, en je gaat heel hard. Goeie zeg ik, omdat er een behoorlijk verschil zit tussen een RTR motor en een zeg maar goeie motor.... :D
Maar, ik begrijp ook best dat dat niet helemaal de bedoeling is...

Vanavond wat vliegen klinkt goed. Ook naar de Ach is wel oke. Ik ben er nog nooit geweest en wil ook wel eens kijken. Op het veld of in het gebouw? Ik neem aan het veld en hoe laat zijn jullie er dan?

@BYM, sterkte.

Vanavond wat vliegen klinkt goed. Ook naar de Ach is wel oke. Ik ben er nog nooit geweest en wil ook wel eens kijken. Op het veld of in het gebouw? Ik neem aan het veld en hoe laat zijn jullie er dan?

@BYM, sterkte.

Eerst op het veld rond 19.00 uur en om 21.00 uur gaan we naar het clubgebouw om even af te pilsen :D
Ik hoop dat ik vanavond iemand zo gek kan krijgen om voor mij de Calmato voor te vliegen, ik ben namelijk erg benieuwd of alles naar behoren functioneert :rolleyes: Daarna misschien zelf proberen :yes:

@ Junkie: we houden contact

Ik wil je Calmato wel even voor vliegen hoor Phil.... :yes:

@Pieter, waarom heb je een andere zender nodig of is hij niet voor jou? De mx-12 is er prima geschikt voor.

zekers te weten , lekkerrrrrrrrrrrrr hoorrrrrrrrrrrrrr

tot vanavond phil :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu nog een goeie .21 onroad motor erin, en je gaat heel hard. Goeie zeg ik, omdat er een behoorlijk verschil zit tussen een RTR motor en een zeg maar goeie motor.... :D
Maar, ik begrijp ook best dat dat niet helemaal de bedoeling is...
Heb gewoon een 4.6cc die doet het naar behoren moet hem alleen nog even bijstellen:zon:
@ BYM en Carola sterkte

Laatst bewerkt:
hoe laat wil je gaan ?
nogmaals ik wil wel vliegen , en hoef niet zonodig naar het clubhuis , ben een beetje mensen schuw ;)

Ik ga na het eten, dus rond 18.45. We kunnen daarna evt. naar HT om te vliegen :p Maar daar mag je ook wel vliegen hoor als je daar iemand op aanspreekt :yes:

Ik ga na het eten, dus rond 18.45. We kunnen daarna evt. naar HT om te vliegen :p Maar daar mag je ook wel vliegen hoor als je daar iemand op aanspreekt :yes:

zo, jij bent vroeg ,ik ga over 10 minuten en 3 seconden eten , weet jij het adres ? ik heb zo'n tomdom ding , ik ben er rond 19;45.
wacht wel ff met vliegen ,ik wil de maiden van jouw wel ff zien ;).

burp ; kom jij ook :confused: , zou leuk zijn

routevliegveldach.jpg

airport1.jpg

Ik weet niet of ik er mee wacht, ik moet natuurlijk eerst iemand zo gek maken om te vliegen :wink:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back