Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
*plop*

Hé, Sleur is online. 8O Het was even lastig om extra gratis op een anders naam via Telfort te WiFi-HotSpotten maar het is gelukt: gratis internets. :D

Gelijk weer een hele berg achterstand ingehaald:
@BYM+: Sterkte met jullie verlies :cry:
@Burp: Welkom terug ;)
@philliams: Succes met de maiden :thumbsup:

Bij aankomst zaterdag had ik het gevoel dat een 480mm-formaat bootje beter was geweest, enorme plassen op het campingterrein. Uit eerdere ervaringen hadden we gelukkig in november 2007 al een hoger gelegen plek uitgekozen. ;) Maar gaande de dagen is het veel beter geworden en vandaag korte broek/zwembroeken-weer. Dus ik heb me prima vermaakt in het buiten zwembad en in de speelvijver met dijken en dammen bouwen (bijgestaan door zo'n 15 ettertjes tussen de 4 en 8 jaar :?).

Qua modelbouw had een klein brushless speedbootje wel gaaf geweest. Die hele vijver is overal maar 60-80cm diep en enorm groot. Volgend jaar dus toch maar een bootje (weten jullie dat alvast :p).

:bye: :zon: :bye:

*plop*

Hé, Sleur is online. 8O Het was even lastig om extra gratis op een anders naam via Telfort te WiFi-HotSpotten maar het is gelukt: gratis internets. :D

Gelijk weer een hele berg achterstand ingehaald:
@BYM+: Sterkte met jullie verlies :cry:
@Burp: Welkom terug ;)
@philliams: Succes met de maiden :thumbsup:

Bij aankomst zaterdag had ik het gevoel dat een 480mm-formaat bootje beter was geweest, enorme plassen op het campingterrein. Uit eerdere ervaringen hadden we gelukkig in november 2007 al een hoger gelegen plek uitgekozen. ;) Maar gaande de dagen is het veel beter geworden en vandaag korte broek/zwembroeken-weer. Dus ik heb me prima vermaakt in het buiten zwembad en in de speelvijver met dijken en dammen bouwen (bijgestaan door zo'n 15 ettertjes tussen de 4 en 8 jaar :?).

Qua modelbouw had een klein brushless speedbootje wel gaaf geweest. Die hele vijver is overal maar 60-80cm diep en enorm groot. Volgend jaar dus toch maar een bootje (weten jullie dat alvast :p).

:bye: :zon: :bye:
En op welke camping bevinden wij ons ouwe knutselaar:zon:

Zo, vanavond de Maiden van de Calmato :yes: en hij vliegt :thumbsup:
Marcel van de club had ik zo gek gekregen om mijn Calmato voor te vliegen (hoefde daar nauwlijks moeite voor te doen), eerst alles flink gecheckt of alles in orde was en een rangecheck gedaan. Nadat alles accoord bevonden was bracht Marcel hem in de lucht, na een paar aerobatics 8O en uitgetrimd te hebben mocht ik de knuppels overnemen :cool: en wat vliegt dat anders dan een EZ :zon: Ik deed lekker mijn rondjes en vervolgens zette Marcel hem weer aan de grond. Marcel bedankt :bday: :p (ik weet alleen niet of je meeleest op dit forum)
Dit kissie is echt supergaaf en ik stond nu al verbaast van wat hij allemaal kan.
Straks volgen de filmpjes nog (Junkie bedankt voor het filmen, de Calmato is nog redelijk te zien op de film, op sommige punten heb je wel een loep nodig :lol:). Ook Junkie deed lekker zijn rondjes met de Funliner, deze kist werd door iedereen flink bewondert :D.

Het is overigens niet de bedoeling dat iedereen van Hoogtij daar komt 'wildvliegen'. Een enkel keertje is het toegestaan, mits er iemand anders (met brevet) van de club bij is, om te gaan vliegen. Uiteraard is het wel de bedoeling dat als je vaker komt, dat je dan gewoon lid wordt. Dus niet moeilijk doen en lekker lid worden mensen, draag je ook nog bij aan de club en kun je ook nog lekker afpilsen (voor weinig) in het clubgebouw.
Helaas kwam ik daar vanavond net te laat aan, ze waren al aan het afsluiten dus een pilsje zat er voor mij niet meer in :nooo:, de tent openhouden voor 3 man is ook niet alles :puppydogeyes: hoezo vakantietijd?
Kortom, al met al was het weer een gezelligavondje. Nu ff een filmpje inelkaar zetten :rolleyes:

was zekere leuk daar ,mooie omgeving,kundige mensen.
Phil heeft lekker zijn rondjes gevlogen ,en ik de blits gemaakt met de funliner,jammer dat dat je geen zoom funktie op je camera had phil ;-)
Verder moet ik ff nadenken of ik wel wil vastzitten aan een club met regeltjes,op zich goed natuurlijk ,maar zolang ht toegankelijk is vind ik dat ook prima.
En ben ik verslaafd aan piepschuim,en ben ik bang dat als ik lid word ,nog minder tijd voor het gezin heb,omdat je dan snel doorstroomt naar grotere brandstof vliegers,en weer flink gaat bouwen enz.....
Dus ik zie wel,maar het was zeker leuk ;-)
Posted via mijn nest [/ i]

Hier het filmpje

Maar ik ga nu naar bed :rolleyes: Doen jullie het licht uit :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry heren dat ik niet ben geweest, maat kwam langs om mijn vers aangeschafte fustje beertender leeg te drinken tijdens het kijken naar Star Trek :D

Ik kon natuurlijk niet weigeren :mrgreen:

Lid worden vind ik geen probleem ook niet als ik maar weinig vlieg op die plek. Gezelligheid heeft ook zijn waarde.

Sleur, veel plezier daar, ik ben inmiddels alweer vol aan het werk, valt even tegen na drie weken luieren...

phil dat ziet er heel gaaf uit , en je vliegt hem zomaar even rond .

Knap hoor !!

Sleur veel plezier met de etterbakjes ,en uhh je kan toch even een bootje bestellen op je grais wi fi :D

Sorry heren dat ik niet ben geweest, maat kwam langs om mijn vers aangeschafte fustje beertender leeg te drinken tijdens het kijken naar Star Trek :D

Ik kon natuurlijk niet weigeren :mrgreen:

Lid worden vind ik geen probleem ook niet als ik maar weinig vlieg op die plek. Gezelligheid heeft ook zijn waarde.

Sleur, veel plezier daar, ik ben inmiddels alweer vol aan het werk, valt even tegen na drie weken luieren...

Ja, waar was je nou ??;)
maar het is daar best leuk ,en je krijgt er genoeg info ,en iedereen helpt elkaar .
maar wat ik bedoel ,is dat ik mijzelf moet beschermen dat het uit de hand loopt met de vlieg hobby :teacher:.
er zijn er daar genoeg die amper nog contact met het gezin hebben ,omdat het vliegen /bouwen erug verslaafd is ,en om nou steeds met die piepschuimen gevallen rond te vliegen tussen de serieuse kisten :).
wat me wel erg trekt zijn die depron vliegertjes ,kosten weinig om te bouwen en daar kan je leuk mee fladderen :D

phil; leuk filmpie ,maar koop ff een echte camera ,dan had ik mooi kunnen inzoomen ;)

straks maar even de funliner nalopen ,deze heeft zoveel vlieguren gemaakt dat de rolroeren loskomen ( piepschuim moeheid ) , dus ff tapen en of scharnieren plaatsen .

vrijdag de servo's ophalen in amsterdam voor de fox , en daarna maar even in het amsterdamse bos de funliner loslaten , ga je mee dealmitri :confused:
als er nog meer meewillen ,laat maar weten , is weer eens een andere locatie :D

Laatst bewerkt:
godsamme heb ik gisteren m,n nieuwe heli zitten bouwen , want wilde zo graag vliegen met dat ding . Uren bezig geweest heb ik het verkeerde tandwiel op mijn motortje zitten :(

heeft niet iemand anders een tandwiel 9 of 11 of 13 tands voor een 2.3mm asje ?

En op welke camping bevinden wij ons ouwe knutselaar:zon:
Landgoed De Berenkuil. ;)

Mooie vijver, met een flink stuk strand, een enorme bult zand en daarachter nog eens twee voetbalvelden. Kortom: Het mekka voor een modelrijder/-vlieger/-vaarder en dan gewoon niets meer dan wat wegwerppiepschuim mee hebben. :evil:

berenkuil_vijvertje.jpg

Hier het filmpje
[ youtube]tghulRZniSo[/youtube]

Maar ik ga nu naar bed :rolleyes: Doen jullie het licht uit :wink:
*Sleur gaat nog anderhalve week verveeld zitten denken aan philiams maiden* :cry: ;)

Landgoed De Berenkuil. ;)

Mooie vijver, met een flink stuk strand, een enorme bult zand en daarachter nog eens twee voetbalvelden. Kortom: Het mekka voor een modelrijder/-vlieger/-vaarder en dan gewoon niets meer dan wat wegwerppiepschuim mee hebben. :evil:

*Sleur gaat nog anderhalve week verveeld zitten denken aan philiams maiden* :cry: ;)

je kunt natuurlijk ook gewoon ff op en neer rijden? :D

Meneer Snoek voor u snotneus Pieter-B(pieter-baan??);)
gewoon een beetje gekkigheid voor in de woonkamer(planten snoeien)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back