Sleurhutje
Forum veteraan
Zie onderstaande en het tijdelijke karakter, vandalisme en gebrek aan onderhoud (vroeger nam iedereen ook een schep mee om de baan/schansen even te hertsellen voor of na het rijden).Er zijn wel vaker plannen geweest,maar helaas is het daar bij gebleven.
Om één of andere reden komt het dan toch niet van de grond![]()
Probleem waar we in het verleden, bij DTS en ook die motorcrossers en de ACH tegenaan lopen is het geluid. De gemeente Zaanstad deed moeilijk over de milieuvergunning toen ik in Oostzaan een stuk grond kon "huren" bij een boer. De buurtjes vonden het allemaal prachtig maar de gemeente mekkerde over de geluidsproductie. Eenzelfde gebeurde bij DTS waar een clubje met een hoog grijze haren gehalte bezwaar maakte. Ook de ACH lijkt straks problemen te krijgen doordat er geen rekening is gehouden met hen bij het bepalen van het nieuwe bestemmingsplan. :evil:bym ; de baan is een leuk idee , maar hoe lang mogen we genieten van de inspanningen die we leveren , we moeten er toch een keer weg
voor het echie zou je dan een stuk grond van een boer moeten huren ,rond de 3000 E per jaar :?,net zoals die gasten die naast de ach een stuk grond huren .
maar misschien kunnen we deze baan iets uitbreiden naar de pijp toe met wat extra bochten![]()
Uiteraard gaan we dit als echte kerels oplossen.sleur; natuurlijk moeten we een beetje op elkaar passen op ht , laag overvliegen doe ik alleen met de funliner , omdat ik die vrij goed onder controle heb , en dan vlieg ik ook nog eens op loopsnelheid over
met de ez zou ik dit niet doen .
in het begin ,toen we nog amper konden vliegen ,gaf ik al aan dat ik liever had dat de auto's wat verder op zouden moeten staan .
vliegen we nou met houten kisten met de prop voorop , dan zou het een ander verhaal zijn , met mijn nitro ez ging ik ook voorzichtig te werk en op een andere locatie vliegen met maar 1 persoon erbij ( phil)
maar als er mensen zijn die moeite hebben met het laag vliegen ,schuif ik wel een stukje op :teacher:

Ja lekker, neem ik er ook één. :morning: De rest bespreken we wel op HT.zo,en nou een kusje op die lelijke kale kop van je ,en lief voor elkaar zijnroost: proost , eerst maar een bakkie koffie doen eigenlijk
![]()