Sleurhutje
Forum veteraan
Die buizen liggen er al ruim srie maanden maar iedereen moest zonodig in de zandkuil rijden en niet op de baan. Ik heb ze 's avonds bij mij achter staan overladen van sime's karretje in mijn karretje. De volgende dag op HoogTij was er slechts een enkeling die de moeite nam om te helpen met de buizen uit de aanhanger te helpen want rijden was belangrijker.Misschien had je er eerder over moeten beginnen, dat had er wellicht al een knappe baan gelegen en had ik mijn baja misschien nog![]()
![]()
Ik begrijp sime's standpunt volledig. In al die tijd dat er op HT gereden werd, kwam het werk altijd op dezelfde schouders te liggen. Het is treurig maar heel kenmerkend voor hobby-clubs dat de last van de club altijd door dezelfde schouders gedragen moet worden en de rest het maar "vanzelfsprekend" vindt dat dat gedaan wordt. Dat gevoel heb ik er nu ook een beetje bij. Het is al zo vaak gebeurd dat er op zondagochtend om 10:00 uur wordt afgesproken iets te doen en wie staan er dan? Degene die het initatief toonde en de rest komt om 12:00 uur aansukkelen om te kijken of het werk al gedaan is. :evil:
Dat van de rijdersstelling is al iets van vorig jaar oktober dus er was ruim voldoende tijd om dat te regelen. BYM heeft samen met sime nog e.e.a. proberen te ondernemen maar ook daarbij was weinig response.
Dus bij deze een schone kans voor diegene die tot nu toe enkel kwamen rijden om eens wat meer initatief te tonen.
*wacht met sime af hoeveel modder er nu gegooid gaat worden...

Laatst bewerkt: