Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
oke, doe ik het weer aan
goedesmorgens allen .
bym/siggy/bobbertje; waar waren jullie nou, allemaal weer moe
![]()
![]()
MMM tja heeft ook wel wat dit weer maar zonnetje is toch wel lekkerSodeju wat een weer...nweer: Gisteravond hadden we echt wel mazzel. :zon:
*gaat maar wat simmen*
MMM tja heeft ook wel wat dit weer maar zonnetje is toch wel lekker
Ook goeiemorgen
Om even serieus erop in te gaan, ondanks dat ik een knipoog zie staan....
[serieus]Er wordt een dag bepaald, zonder overleg, en dat moet zomaar in je agenda passen ...., kweenie maar volgens mij zat ik bovendien om een uur of half acht pas aan mijn warme hap, niet echt vreemd dat ik absent was dacht ik zo :fist:
Was bij mij niet moe, maar een kwestie van geen zin meer iets uit te voeren na 14 uur werk
[/serieus]
Zo, hebben jullie lekker geploeterd :rolling:
Ik stem nu voor zaterdag ,aangezien dit de enige droge dag/avond is .....;-)
Greetz junkie
Hé, plas-madame. Je hebt weer niet goed gelezen. 8Obym/siggy/bobbertje; waar waren jullie nou, allemaal weer moe
![]()
![]()
@de heren baanbeherbebouwers ...
Ik ben er niet bij gok ik zo als ik naar de klok kijk, maar als je wilt kan deze of gene een kruiwagen bij mij thuis op halen?
Wij moeten nu nog eten,Silvia is altijd pas rond 18.45 u thuis,dus weet niet of ik naar HT kom vanavond![]()
Hmmm, was al een tijdje bekend dat de meeste op woensdag konden , en btw ,ik zeg er altijd bij ,roept u maar ;-)
Dan had je dus aan kunnen geven wat je gewensde dag was...
Ht is niet verplicht,maar wel gezellig.
Ik stem nu voor zaterdag ,aangezien dit de enige droge dag/avond is .....;-)
Greetz junkie
Posted via Mobile Device
Hé, plas-madame. Je hebt weer niet goed gelezen. 8O
Lijkt mij duidelijk dat BYM en Siggy niet zouden komen of in ieder geval later. :?:lol:
*gaat met zijn Duo 50 lader spelen*
He siggery kan je mij ff een keertje helpen met afstellenhet is nu echt helemaal niks
Maar heb gezien dat jij dat wel kan dus mag je dat wel ff voor me doen![]()
Ik voel mezelf zeer vereerd,en zat er eigenlijk met smart op te wachten wanneer je het nu eindelijk eens zou vragen:lol:
Komt wel goed skatjuh![]()
stil hier....Iedereen aan het werk?... Ik ga zo maar even een bakkie halen dan. 'Ns kijken of ik og herkend word....
![]()
Zo dan, ik heb de vrijdag even voorbereid. Ik hoop niet voor niets. Wat een regen vanmorgen. Het heeft zo veel geregend in korte tijd dat ik het water onder de vloer kon horen stromen.Gelukkig viel het erg mee met de rivier. (heb een kruipruimte van goed 80 cm).
De corally is voorzien van een V2 motortje en 2e hands accu's die ik gisteren heb opgehaald. De LRP regelaar ligt nu netjes op voorraad. Niet slecht voor E 80,- dacht ik zo.
Nu alleen de FG nog even voorbereiden en dan kunnen we ervoor gaan morgen.![]()
idd stil hier maar ben idd aan het werk moet ook gebeuren bijna vakantie![]()
Ik vrees ook hier met vrezen.
Voor morgen de accu's vanavond maar weer ff wat bijladen, neem verder geen accu voertuig mee, of zal ik de scalpel proberen op de MACH :rolling:
Volgens mij zie je dat helemaal niet meer terug en heb ik na twee rondjes barstende koppijn van het turen![]()