Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemorgen heren,

De tekening hoef je uiteraard niet te bestellen.
zoals gezegd, hij vliegt al op de ACH, dus de tekening is al aanwezig.
Gewoon de vlieger even lief aankijken en dan kan hij doorgemaild worden,
Scheelt weer een paar Euri...;-)
Ronald

Idd, deze ga ik binnenkort bouwen op de club :yes:

Wat vloog dat ding van Jasper waanzinnig gistermiddag he Phil :grin:
Zelfs met een dikke 5 ging dat ding superstabiel door de lucht,
echt amazing "jack" ;)

(tellsell verkoper gaat uit z'n dak )

Heb jij de tekeningen al phil ?

Laatst bewerkt door een moderator:
goedemorgen heren,

De tekening hoef je uiteraard niet te bestellen.
zoals gezegd, hij vliegt al op de ACH, dus de tekening is al aanwezig.
Gewoon de vlieger even lief aankijken en dan kan hij doorgemaild worden,
Scheelt weer een paar Euri...;-)
Ronald

Wie de bouw tekening van de F117 wil kan mij een pb sturen met e-mail adres, ik heb hem namenlijk ook :thumbsup:

@ BYM: heb jij alleen de tekening of ook een beschrijving erbij?

---tekening heb ik ook al ;)---

EDIT
De rest van de info staat op RCPowers.com

Laatst bewerkt:
@ BYM: heb jij alleen de tekening of ook een beschrijving erbij?

---tekening heb ik ook al ;)---

EDIT
De rest van de info staat op RCPowers.com

Het setje wat ik heb bestaat uit een 6 stuks bestandjes, varierend van *.jpg tot en met *.pdf

Tevens een afdrukje van een foefje hoe je je printer bedot om het groot uit kunt printen :)

@Depron F117: Platen Depron van 3mm en 6mm zijn aanwezig naar de ons welbekende modebouwwinkel in Heemskerk. ;) Dus dat komt goed. ;)

Ik ben ook wel geïntresseerd in een kopietje van de tekening. Mocht er iemand kosten gemaakt hebben voor een origineel dan wil ik uiteraard delen in die kosten of een kleine vergoeding (al dan niet in natura :proost:) er tegenover stellen. :thumbsup:

sleurrrrrrrrr met een 7ah accu ,hoeveel lipo,s van 2200mah kan ik laden dan ?
Uitgaande van het feit dat je je LiPo's voor de heli wilt laden en deze 3S zijn, zul je minimaal een 2,5V hoger spanning moeten hebben om te kunnen laden. Dat is geen probleem voor 12V-laders want die hebben een spanningsomvormer. Alleen die omvormers hebben een beroerd rendement (in het meest extreem gunstigste geval zo'n 75%). Om te laden moet je 20% extra vermogen in de accu pompen (verlies door warmte als gevolg van interne weerstand en andere verliezen).

- Vermogen beschikbaar: 7Ah (capaciteit laadaccu) x 12V (nominale accuspanning) = 84Wh x 75% = 63Wh
- LiPo vermogen: 2,2Ah x 11,1V = 24,4Wh x 120% = 29Wh

Dus na 2 accu's laden op 1C laadstroom heb je al 58Wh gebruikt. Je mag blij zijn als je de tweede accu dus vol weet te krijgen. :? ;)

Graupner raadt voor de Ultramat 14 (max. laadstroom 5A) al een accu aan van tenminste 20Ah.

Laatst bewerkt:
Ik schijn vandaag een vergaardag van mijn schoonmoeder te hebben. :bday: Ik zit dus de hele middag in Velsen-Noord. Wip ik wel even bij je langs, heb ik een excuses om even weg te gaan. :lol: ;)

Oei, een hele middag??? Dan heb je wel een pauze:D nodig. Ik zie je wel verschijnen. Waarschijnlijk ben ik de hele dag wel thuis. Weer is toch niet veel en ik geloof ook niet veel mensen naar HT gaan. ;)

Het setje wat ik heb bestaat uit een 6 stuks bestandjes, varierend van *.jpg tot en met *.pdf

Tevens een afdrukje van een foefje hoe je je printer bedot om het groot uit kunt printen :)
Ons beschikken toch over large format printers/plotters?! ;) :yes: En anders op A3'tjes gaat het ook lukken. 8)

Ik vind het droog genoeg, ik ga mijn NITRO uitlaten op de MACH.
Mocht iemand zin hebben, ik heb een "leen-nitro" bij me.....

Spektrum stuurwielzender mee, even binden en rijden maar ;)

11752.jpg

calmato sports 25,

de handigge neemeem versie van de calmato:p

lekker windje idd , maar moet de schade nog herstellen van de vorige rietlanding :???:

gaan er nog veel mensen naar ht vanavond :confused:, volgens mij niet , we zijn een uitstervend ras ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back