PH-ILS
Forum veteraan
vraagje ; maak er dan gelijk 2 , ik betaal de materialen en verzin maar een uurloon
ik heb het zo druk met van alles en nog wat
voorstel ; 1 krat bier voor zo,n vlieger ex electronic's ed 8O
Komt goed

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
vraagje ; maak er dan gelijk 2 , ik betaal de materialen en verzin maar een uurloon
ik heb het zo druk met van alles en nog wat
voorstel ; 1 krat bier voor zo,n vlieger ex electronic's ed 8O
hoe kweek je alcoholistenroost:
Idd, deze ga ik binnenkort bouwen op de club
Correctie, hoe houdt je alcoholisme in stand :rolling:
Die gasten zijn al zwaar verslaafd aan BIERroost:
Komt goedMaar ga me niet op lopen jagen he
![]()
goedemorgen heren,
De tekening hoef je uiteraard niet te bestellen.
zoals gezegd, hij vliegt al op de ACH, dus de tekening is al aanwezig.
Gewoon de vlieger even lief aankijken en dan kan hij doorgemaild worden,
Scheelt weer een paar Euri...;-)
Ronald
sleurrrrrrrrr met een 7ah accu ,hoeveel lipo,s van 2200mah kan ik laden dan ?
@ BYM: heb jij alleen de tekening of ook een beschrijving erbij?
---tekening heb ik ook al---
EDIT
De rest van de info staat op RCPowers.com
Uitgaande van het feit dat je je LiPo's voor de heli wilt laden en deze 3S zijn, zul je minimaal een 2,5V hoger spanning moeten hebben om te kunnen laden. Dat is geen probleem voor 12V-laders want die hebben een spanningsomvormer. Alleen die omvormers hebben een beroerd rendement (in het meest extreem gunstigste geval zo'n 75%). Om te laden moet je 20% extra vermogen in de accu pompen (verlies door warmte als gevolg van interne weerstand en andere verliezen).sleurrrrrrrrr met een 7ah accu ,hoeveel lipo,s van 2200mah kan ik laden dan ?
Ik schijn vandaag een vergaardag van mijn schoonmoeder te hebben. :bday: Ik zit dus de hele middag in Velsen-Noord. Wip ik wel even bij je langs, heb ik een excuses om even weg te gaan. :lol:![]()
Ons beschikken toch over large format printers/plotters?!Het setje wat ik heb bestaat uit een 6 stuks bestandjes, varierend van *.jpg tot en met *.pdf
Tevens een afdrukje van een foefje hoe je je printer bedot om het groot uit kunt printen![]()
![]()
calmato sports 25,
de handigge neemeem versie van de calmato![]()