marcelsiggery
Forum veteraan
we zijn een uitstervend ras![]()
Dan hebben we in ieder geval lekker de ruimte op HT :lol:

Ben in onderhandeling met dit toestelletje:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
we zijn een uitstervend ras![]()
Dan hebben we in ieder geval lekker de ruimte op HT :lol:
Ben in onderhandeling met dit toestelletje:
Ik heb ook al 15 jaar internets maar had deze nog niet gezien. 8O Verder een foeilelijk ding dus geen interesse. :? :nooo:Ja Danny ,wij hebben ook internet,dus wat bedoel je met deze posting![]()
Ik heb ook al 15 jaar internets maar had deze nog niet gezien. 8O Verder een foeilelijk ding dus geen interesse. :? :nooo:
Ik heb een handje vol LiPo Checkers 2-6S en Model Finder piepertjes besteld, voor diegene die graag in hoog mais of riet landen en houden van speurtochten met kapmessen. 8)
djeez , waar ga je nu aan beginnen ??
dus toch een serieuze kist op nitro
ziet er spannend uit , word dan wel ff lid worden v/d ach![]()
Ook al een CalmatofreakMaar wordt je dan ook lid van de club?
Ik heb een handje vol LiPo Checkers 2-6S en Model Finder piepertjes besteld, voor diegene die graag in hoog mais of riet landen en houden van speurtochten met kapmessen. 8)
Welke dikte Depron platen gebruiken ze voor die F117Ik zal morgen even een paar plans van de f117 uitprinten op het werken dan wel op A3 formaat.
@ BYM: u heeft thans een PB gehad(lekker gereden trouwens?)
Welke dikte Depron platen gebruiken ze voor die F117
Volgens mij was het 6 mm dik Depron peter![]()
Ik weet het wel zeker
Graag voor mij een zwarte plaat
Gaan er straks nog mensen naar HT?
Ik zou nog wel even naar HT willen komen, ware het niet dat ik nog moet eten en mijn accu's nog niet geladen zijn
Dus dat gaat dan wel erg laat worden.
Ik weet het wel zeker
Graag voor mij een zwarte plaat
Gaan er straks nog mensen naar HT?
Wat voor accu's en welke aansluiting?
Baja accu ,minimaal 2000 mah met tamiya aansluiting.
Want met vliegen bij windkracht 5 heb ik tot op heden geen goede ervaringen en laat dit dus even voor wat het is :lol:
Heb ik niet meer liggen, dinsdag dan maar weer naar Heemskerk
Nu lekker met vrouwtje op de bank zitten![]()
Ht? Was dat?
Ik geloof dat daar niet veel animo meer voor is .
Posted via Mobile Device
nou , als ze hier zo doorgaat zet ik de bank op het vrouwtje .![]()
Hoe moet ik dit opvatten ?
In de zin van: Ik ga mijn huis verkopen,en de bank zoekt het maar uit met mijn vrouwtje.
Of:
Ik vond die bank al jaren lang niet meer lekker zitten en was haar al een tijdje zat,dus twee vliegen in 1 klap :rolling::rolling: