Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, je denkt toch niet dat ik zo'n zware kopieermachine mee ga nemen. :? :lol: ;) Heb je je Baja ook als vermist opgegeven? 8O :oops: :nooo:

Hehe nee ik hou het eerlijk ;)

Beton schaar was ook niet van mij hoor,
het was er wel één van dit kaliber :shock:

Betonschaar30=75cm276.JPG

@Gladoor: Ben je vanavond open? :? Zo ja, dan kom ik, als het van het vrouwtje mag 8O, even de Scalpel testen en wat onderste delen voor de Scalpel bestellen. :yes: 8)

Zitten we zomaar toch al op 40 cellen.
Afname is verplicht, ik herhaal het nog maar een keer ;)

@Ferry :

Ferry de Alu A arms (RA2082) voor de Scalpel

Dit kun je beter apart bestellen bij Peter, de bovenstaande inkoopactie lijst geld alleen voor de accu's.

Gladoor, bij deze, en mocht je het niet lezen dan bel ik je nog wel om je op deze post te wijzen. :rolleyes:

@Gladoor: Ben je vanavond open? :? Zo ja, dan kom ik, als het van het vrouwtje mag 8O, even de Scalpel testen en wat onderste delen voor de Scalpel bestellen. :yes: 8)
Lief vrouwtje heb ik toch. :thumbsup: Vanavond rond 20:15/20:30u bij RC Speedworld present. :pim: Nog meer rijders...? :? 8O :oops:

Sleur, was je weer stiekem op de ACH gaan vliegen zonder instructeur ;)

http://i73.photobucket.com/albums/i210/philliams_photos/hoogspanning.jpg

Bericht
Ja, zag je het. ;) Bij ons werden de twee jongens die hun echte vliegbrevet hebben al thuis gebeld of ze niet ergens in de touwen hingen. :rolling:

-edit-
Zo zijn ze eruit gehaald... Het vliegtuigje was een kitje en waarschijnlijk was dit (één van) de eerste vlucht(en). Meer info: Twee bejaarden van 63 en 65 jaar.
13757.jpg

Laatst bewerkt:
Ze is lief,maar is ie alweer open dan

Volgens de internets wel... :?
Code:
Vaste openingstijden winkel en indoor circuit 
Maandag :   15:00-22:00 
Dinsdag :   Gesloten 
Woensdag :  13:00-18:00 
Donderdag : 15:00-22:00 
Vrijdag :   13:00-18:00 
Zaterdag :  11:00-17:00 
Zondag :    Gesloten

Hoei, dat was wel weer even wennen. :D Maar de Scalpel ging als de brandweer. Eerst het diff wat af moeten stellen en vervolgens de (iets vergane) achterbandjes gesmeerd want anders was het "drifting all the way". :? De eerste rondjes kant en wal geraakt maar uiteindelijk lukte het aardig. Waarschijnlijk nog wat alcohol in het lijf. 8O :celebrate:

De Elite accuutjes hielden het waanzinnig lang uit. Ruim 10 minuten (als het niet langer was) flink doorgereden met één accu pack die al een nachtje gelegen had. 8) Uiteindelijk ging er 1238mAh in na het rijden.

BYM, Snoeksel en pieter-b ook even laten rijden. Die gaan dus ook meedoen. :lol: :?

@Ferry: Er ligt een set A-arms klaar voor je. Tevens ook eventueel de alu turn knuckles. ;)

sleur mag ik die foto van je van het plaatje depron met knipsels erop ?
Ja dag, ik heb het je net laten zien hoe het moest. Had je maar beter op moeten letten. :fuckyou2: :rolling: :p (anders hier klikken) Er zijn diverse manieren om het erop te passen. Het kan nog wat efficiënter, dan hou je nog wat over voor het bommenluik (optie). 8)

Hoei, dat was wel weer even wennen. :D Maar de Scalpel ging als de brandweer. Eerst het diff wat af moeten stellen en vervolgens de (iets vergane) achterbandjes gesmeerd want anders was het "drifting all the way". :? De eerste rondjes kant en wal geraakt maar uiteindelijk lukte het aardig. Waarschijnlijk nog wat alcohol in het lijf. 8O :celebrate:

De Elite accuutjes hielden het waanzinnig lang uit. Ruim 10 minuten (als het niet langer was) flink doorgereden met één accu pack die al een nachtje gelegen had. 8) Uiteindelijk ging er 1238mAh in na het rijden.

BYM, Snoeksel en pieter-b ook even laten rijden. Die gaan dus ook meedoen. :lol: :?

@Ferry: Er ligt een set A-arms klaar voor je. Tevens ook eventueel de alu turn knuckles. ;)

Jammer dat ik nog niet zo ver ben, maar het duurt niet lang en dan kom ik je vergezellen ;)

Ik dacht dat bym al een scalpel had :confused:
mijn scalpel heeft nog een grote beurt nodig ,en mist nog wat onderdelen in het div :confused:, moeten de kenners maar ff naar kijken ;)

de funliner is flink nagelopen en is opties weer in orde, maar wat ik nog wel tegenkwam was het hoogte roer dat vrij scheef was , misschien dat hij daarom zo raar reageerde ?
deze eruit gesneden ,en van balsahout een nieuw ( recht) roer gemaakt , vanavond ff bevestigen en woensdag avond op ht testen of hij weer als vanouds vliegt :cool:

daarna weer een keer op de ach een herkansing wagen met wk 6 a 7 ,want dat moet hij aan kunnen :shock: ;)

voor de vliegers vanavond ,veel sterkte met het windje vanavond :shock::D

Ik dacht dat bym al een scalpel had :confused:
mijn scalpel heeft nog een grote beurt nodig ,en mist nog wat onderdelen in het div :confused:, moeten de kenners maar ff naar kijken ;)
Dat heeft-ie ook. Maar de kriebels kwamen weer aardig naar boven. Toch wel leuk dat je na een paar rondjes rijden alles weer redelijk op weet te pakken. an de week even de andere veertjes op de voorwielen proberen en kijken of de achtervering is slapper te zetten is (glasfiber T-bar inslijpen 8)).

voor de vliegers vanavond ,veel sterkte met het windje vanavond :shock::D
Ik ben er vanavond niet bij op de ACH. Even te druk met bezighedenbinnenshuishebbende (slaapkamertje likje verf, garage winterklaar maken als knutselruimte etc.).

*wacht op de coureur met zijn pakje uit Hong Kong voor de F-117*

@scalpel rijders

Welk dikte draad word er gebruikt?
Zowel voor de batterijen en tussen de motor en regelaar.

@scalpel rijders

Welk dikte draad word er gebruikt?
Zowel voor de batterijen en tussen de motor en regelaar.
Ik gebruik 1,5mm² siliconen draad. Dat is wel de minimale dikte, daar beneden loop je snel het risico dat je de draad gaat warm stoken t.g.v. de weerstand van het draad (dikkere draad -> lagere weerstand -> minder warmte). En 1,5mm² past nog prima in de meeste kleine connectoren/stekertjes. ;)

Ik gebruik 1,5mm² siliconen draad. Dat is wel de minimale dikte, daar beneden loop je snel het risico dat je de draad gaat warm stoken t.g.v. de weerstand van het draad (dikkere draad -> lagere weerstand -> minder warmte). En 1,5mm² past nog prima in de meeste kleine connectoren/stekertjes. ;)

Thanks ;)
Maar nu heb ik wat siliconedraad liggen, van onbekende dikte
de dikte die men geeft aan draad heeft te maken met de kern? , mag ik aan nemen toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back