Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vaste prijs. :D Hoeft niet weg, mag wel. :lol: ;) AMB Transponders zijn redelijk schaars op de markt en 70 euri is de going price voor nette tweedehands uitvoeringen (incl. originele zakje en handleiding).

idd 70 euro is een redelijke prijs , maar heb ik even mazzel ;)

meteen maar even gereserveerd :yes:

*Edit*
sleur als je toch even naar de link kijkt, is die regelaar goed voor de scalpel?

*Edit*
sleur als je toch even naar de link kijkt, is die regelaar goed voor de scalpel?

Een ander die er meer verstand van heeft dan mij , mag natuurlijk ook even zijn mening geven over de regelaar :D ;)
Ik heb er een optie op genomen:rolleyes:

ow volgens mij heeft de regelaar geen achteruit, is dat handig?

Laatst bewerkt door een moderator:

*Edit*
De transponder is niet duur, alleen wel vragen of hij je de login van MyLaps.com geeft en/of zelf de transponder wil de-registreren. Anders kun je je persoonlijke pagin aniet instellen. :?

Die regelaar weet ik niet. Deze wordt niet meer gemaakt. Wel de opvolger, die is in ieder geval geschikt voor 4 cellen. Informeer even bij Gladoor wat een nieuwe LRP kost (niet de dure Quantum Competion 2). Ik heb voor mijn A.I. Runner Reverse een jaar geleden 59 euro betaald, nu zijn ze zelfs nog wat goedkoper geloof ik. Heb je een helemaal nieuwe. ;)

De transponder is niet duur, alleen wel vragen of hij je de login van MyLaps.com geeft en/of zelf de transponder wil de-registreren. Anders kun je je persoonlijke pagin aniet instellen. :?

Die regelaar weet ik niet. Deze wordt niet meer gemaakt. Wel de opvolger, die is in ieder geval geschikt voor 4 cellen. Informeer even bij Gladoor wat een nieuwe LRP kost (niet de dure Quantum Competion 2). Ik heb voor mijn A.I. Runner Reverse een jaar geleden 59 euro betaald, nu zijn ze zelfs nog wat goedkoper geloof ik. Heb je een helemaal nieuwe. ;)

De deregistratie komt goed en ik neem idd een regelneef bij peter vandaan ;)

700club_Logo.jpg
:D

Ha, ik open de 700 reeks!,

Voor de vliegliefhebbers onder jullie, ik heb even een impressie van het afgelopen weekend in Lehrte (D) op mijn home page gezet.

Voordat jullie afreisen naar de ACH weet je waar we het dan over hebben... ;-)

Ronald's homepage ==> knopje Lehrte2008

Gr. ronald

Voor de vliegliefhebbers onder jullie, ik heb even een impressie van het afgelopen weekend in Lehrte (D) op mijn home page gezet.

Gr. ronald

Dat gekke knopje lijkt niet helemaal jofel te werken. Hier de direkte link. ;)

-edit-
Indrukwekkend. :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Zo ik ben ook weer online.
Gisterenavond een heel erg gezellige avond gehad bij Peter, de scalpel opnieuw leren kennen en opnieuw kennis gemaakt.

Bij thuiskomst zei mijn pc vlak na het opstarten joh, doe het lekker zelf maar ik geef je geen beeld meer. Videokaart naar de klnte :shock:

Helaas betreft het hier een low-profile model, die ik al eens voorzien had van nieuwe condensatoren echter bleken deze kennelijk ook niet van goeie kwaliteit, waardoor ik me genoodzaakt zag de in planning staande interne verhuizing versneld uit te voeren.

Voordeel is nu wel dat ik een split screen voor me heb (laptoppie en gewone monitor ernaast) en een externe keyboard en muis erop heb aangesloten :thumbsup:, meteen mijn dikke labtec speakerset teruggehaald bij mijn moeder vandaan :thumbsup: krijgt ze morgen een nieuwe :p

Annnnyway, ja de Scalpel, dat was weer ff wennen :rolling:
Wat ook wennen was, was de baan bij peter binnen, dat was weer even directer zeg :shock:
Maar ik zag sleur een paar rondjes rijden, toen snoeksel, en toen zag ik pieter b een rondje scheuren en dacht, KRRRRRIEBEL! ik wil ook ik wil ook :p
Man het wordt tijd dat we gaan beginnen met de scalpel weer tevoorschijn te halen in HT-onroad club verband, reuze gezellig en reuze leuk weer ik heb er weer zin in :thumbsup:

Gr. ronald

Wauw wat een mooie kisten zeg :shock:
Ik ga er vanuit dat dit een jaarlijks terugkerend evenement is, ik vermoed dat ik volgend jaar mee ga als ik het zo zie WAUW!

Ik kan het ook niet laten om even een berichtje te plaatsen op pagina 700 alweer.

Knopje werkt bij mij prima sleur.
Erg mooie foto's, vooral de boeing is niet van echt te onderscheiden.

Scalpel rijden wordt wel een keer tijd ja, de mindere dagen gaan er straks weer aankomen dus oefen maar vast een end weg, ik kom dan wel iets laten (blijft het nog spannend :twisted:)

Ik kan het ook niet laten om even een berichtje te plaatsen op pagina 700 alweer.

Knopje werkt bij mij prima sleur.
Erg mooie foto's, vooral de boeing is niet van echt te onderscheiden.

Scalpel rijden wordt wel een keer tijd ja, de mindere dagen gaan er straks weer aankomen dus oefen maar vast een end weg, ik kom dan wel iets laten (blijft het nog spannend :twisted:)

van mij ga je in ieder geval winnen :???: , ik zal hooguit 1 keer per week gaan ,dus in die avond wil ik mijn x-ray rijden ,als zowel de scalpel .
dus word gewoon lekker aanklooien voor de fun ;) en voornamelijk bitterballen vreten :p

funliner = klaar ,alleen is het piepschuim een beetje opgevreten door de ( verkeerde lak ):???: ,dus hij is wat slanker :eek:

Probleem gevonden met de funliner? Roer en/of servo(s)?

Overigens ben ik er ook niet meer dan 1 x per week hoor. Teveel andere leuke dingen.

Probleem gevonden met de funliner? Roer en/of servo(s)?

Overigens ben ik er ook niet meer dan 1 x per week hoor. Teveel andere leuke dingen.

servo's voor de zekerheid vervangen , hoogteroer opnieuw gemaakt van balsahout .
originele roer was wat krom van een valpartij:?

en nog een klein beetje gewicht in de neus geplaatst

morgen avond op ht ff checken ;):D

van mij ga je in ieder geval winnen :???: , ik zal hooguit 1 keer per week gaan ,dus in die avond wil ik mijn x-ray rijden ,als zowel de scalpel .
dus word gewoon lekker aanklooien voor de fun ;) en voornamelijk bitterballen vreten :p
Wat is er dan anders dan vorig seizoen? 8O :rolling: ;)

Me too, waarschijnlijk op donderdag- of vrijdagavond. Maar tot eind september op maandagavond. Alleen jammer dat de decoder nog niet aanwezig is.

Ik wil gaan kijken of we ook wat op zaterdagavond of zondagmiddag kunnen gaan doen. We hebben nog een flinke kantoorruimte van 10x7 meter over met daarnaast een presentatieruimte met 8 grote tafels om te sleutelen. Toch maar eens gaan kijken voor wat sponsors om 1200 euro op te hoesten en dan zoiets neer te leggen.

PN%20Racing%20SO%20CAL%20Championship.jpg

Wat is er dan anders dan vorig seizoen? 8O :rolling: ;)

Me too, waarschijnlijk op donderdag- of vrijdagavond. Maar tot eind september op maandagavond. Alleen jammer dat de decoder nog niet aanwezig is.

Ik wil gaan kijken of we ook wat op zaterdagavond of zondagmiddag kunnen gaan doen. We hebben nog een flinke kantoorruimte van 10x7 meter over met daarnaast een presentatieruimte met 8 grote tafels om te sleutelen. Toch maar eens gaan kijken voor wat sponsors om 1200 euro op te hoesten en dan zoiets neer te leggen.

PN%20Racing%20SO%20CAL%20Championship.jpg

Goeie idee-en die sleur :thumbsup:

Betreft de "raceavonden" donderdag of vrijdag avond komt mij persoonlijk ook het beste uit.
Door de weeks wil ik toch wat bijtijdser naar bed toe, begint langzaam aan op te breken :p

Laatst bewerkt:
Die baan zou je aan moeten kunnen komen. Ze worden nog steeds geleverd door Kyosho. Het gaat om de 87051 (Mini-Z Grand Prix Circuit 50 96pcs) en 87051-04 (MINI-Z Grand Prix Circuit 50
Oval Expansion Set 32pcs).

*zoekt zijn sponsorverhaal van vorig jaar op*

Ik zit me alleen wel af te vragen, is dat "baantje" niet te klein voor de scalpel ?

Mensen de rust, volgens mij kunnen jullie voorlopig nog ff niet bij de lichtschakelaar (tenzij :hammer: )

lightswwww.jpg

zwaai zwaai

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back