marcelsiggery
Forum veteraan
morgen avond op ht ff checken![]()
Hoe laat ga je fladderen Junkie,kom ik ook even die kant op

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
morgen avond op ht ff checken![]()
Hoe laat ga je fladderen Junkie,kom ik ook even die kant op![]()
19;30 ofzo ?
neem wel je protech mee,en een biertje .....
>Wat je op dat plaatje ziet is de 30-size. De tegels zijn 30x30cm. Maar de 50-size is dezelfde baan alleen zijn de tegels 50x50cm. Standaard is de baanbreedte dus 1 meter. Dat is voor een 1:18 baantje acceptabel, veel 1:18 circuits zijn niet veel breder. En je leert lekker kort sturen en remmen. Goed voor de bochtentechniek. :lol: Mocht alles te smal blijken dan kun je atijd nog overal extra 50cm tussen prikken. 8)Ik zit me alleen wel af te vragen, is dat "baantje" niet te klein voor de scalpel ?
Zo net terug van de ACH :celebrate: was weer beregezellig
Ook ben ik sinds een paar uur de trotse bezitter van een Holiday, dat ding gaat straks echt snoeihard vliegenMet een speed-400 loopt het al snel maar met een brushless 2500 Kv loopt het helemaal hard
(eerst maar op 60% throttle-uitslag ofzo)
Junkie, jij moet ook even contact opnemen met Look want de jouwe ligt ook klaarDit kan je doen via Speedmodels.nl en dan de email-button.
Dus de komende dagen lekker de Holiday inelkaar zetten en binnenkort de maiden :zon:
Ik ga te nest, tot morgen :lol:
Alsjeblieft...
Alsjeblieft...Die van Speedmodels is wel iets aangepast geloof ik. 8)
http://www.modelbouwforum.nl/forums/newreply.php?do=newreply&p=983869
Ziet er zeker goed uit. Je kunt heb beplakken met Oracover (tot 110°C op piepschuim gaat goed, getest op mijn oude EZ-romp). Of anders Orastick, de zelfklevende versie van Oracover. Of misschien Oralight, de licht gewicht versie.ziet er goed uit ,die holiday
alleen is daar nog wel van verpakkings piepschuim , gaat hij hem nog in epp maken ?
en oei, ik moet niet de blizzard en de holiday tegelijk voor me hebben liggen ,dan draaf ik door = ruzie thuis
ligt die van mij al klaar ?:???::grin:
ziet er goed uit ,die holiday
alleen is daar nog wel van verpakkings piepschuim , gaat hij hem nog in epp maken ?
en oei, ik moet niet de blizzard en de holiday tegelijk voor me hebben liggen ,dan draaf ik door = ruzie thuis
ligt die van mij al klaar ?:???::grin:
Maar als junkie geen interesse heeft, dan wil ik hem wel overnemen.:lol:
Zeg het maar junkie...Je had hem al toegezegd, hij ligt al klaar.... lekkere afspraken zijn dat
(zie onderstaand bericht)
Even contact opnemen met Look via het emailadres, lijkt mij geen probleemMaar als junkie geen interesse heeft, dan wil ik hem wel overnemen.:lol:
![]()
Zeg het maar junkie...
Vanmiddag ga ik rond 13:00 uur even een paar accuutjes leegknallen met de Scalpel in Heemskerk.![]()
![]()
Ik kom ff kijken![]()
Huh? 8O Weer wat nieuws? :? Na de Hype 4004Kv binnelopers had philliams ook een Hype buitenloper gekocht. Maar nu gaan we ook meelopers aanschaffen? :lol:Niet rijden hoor, want dan ben je gelijk verkocht :rolling:
Wel verstandig om nu al vast alles bij elkaar te sprokkelen, loop je tenminste een keer mee met de rest van de hype-meelopers:rolling:
Serieus, het is ff wennen zo'n klein karretje maar bijzonder leuk![]()
Je mag wel even met mijn ding spelen hoor Fritsie. 8O![]()
![]()
Niet rijden hoor, want dan ben je gelijk verkocht :rolling:
Wel verstandig om nu al vast alles bij elkaar te sprokkelen, loop je tenminste een keer mee met de rest van de hype-meelopers:rolling:
Serieus, het is ff wennen zo'n klein karretje maar bijzonder leuk![]()
een paar dingetjes en de scalpel is zo ver![]()