Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit me alleen wel af te vragen, is dat "baantje" niet te klein voor de scalpel ?
>Wat je op dat plaatje ziet is de 30-size. De tegels zijn 30x30cm. Maar de 50-size is dezelfde baan alleen zijn de tegels 50x50cm. Standaard is de baanbreedte dus 1 meter. Dat is voor een 1:18 baantje acceptabel, veel 1:18 circuits zijn niet veel breder. En je leert lekker kort sturen en remmen. Goed voor de bochtentechniek. :lol: Mocht alles te smal blijken dan kun je atijd nog overal extra 50cm tussen prikken. 8)

Zo net terug van de ACH :celebrate: was weer beregezellig :yes:
Ook ben ik sinds een paar uur de trotse bezitter van een Holiday, dat ding gaat straks echt snoeihard vliegen :D Met een speed-400 loopt het al snel maar met een brushless 2500 Kv loopt het helemaal hard :rolleyes: (eerst maar op 60% throttle-uitslag ofzo)
Junkie, jij moet ook even contact opnemen met Look want de jouwe ligt ook klaar :thumbsup: Dit kan je doen via Speedmodels.nl en dan de email-button.
Dus de komende dagen lekker de Holiday inelkaar zetten en binnenkort de maiden :zon:

Ik ga te nest, tot morgen :lol:

Zo net terug van de ACH :celebrate: was weer beregezellig :yes:
Ook ben ik sinds een paar uur de trotse bezitter van een Holiday, dat ding gaat straks echt snoeihard vliegen :D Met een speed-400 loopt het al snel maar met een brushless 2500 Kv loopt het helemaal hard :rolleyes: (eerst maar op 60% throttle-uitslag ofzo)
Junkie, jij moet ook even contact opnemen met Look want de jouwe ligt ook klaar :thumbsup: Dit kan je doen via Speedmodels.nl en dan de email-button.
Dus de komende dagen lekker de Holiday inelkaar zetten en binnenkort de maiden :zon:

Ik ga te nest, tot morgen :lol:

worthless20thread20without20pics.gif

ziet er goed uit ,die holiday :D
alleen is daar nog wel van verpakkings piepschuim , gaat hij hem nog in epp maken ?

en oei, ik moet niet de blizzard en de holiday tegelijk voor me hebben liggen ,dan draaf ik door = ruzie thuis :rolleyes:

ligt die van mij al klaar ?:???::grin:

alleen is daar nog wel van verpakkings piepschuim , gaat hij hem nog in epp maken ?

en oei, ik moet niet de blizzard en de holiday tegelijk voor me hebben liggen ,dan draaf ik door = ruzie thuis :rolleyes:

Ziet er zeker goed uit. Je kunt heb beplakken met Oracover (tot 110°C op piepschuim gaat goed, getest op mijn oude EZ-romp). Of anders Orastick, de zelfklevende versie van Oracover. Of misschien Oralight, de licht gewicht versie. ;)

Maar als junkie geen interesse heeft, dan wil ik hem wel overnemen. :p :lol:

De romp is van overwoestbaar EPP, om de vleugels van EPP te maken ging niet lukken :nooo: maar deze zijn ook bijna onverwoestbaar :yes:
Mocht je ze breken dan kunnen er zo weer nieuwe gemaakt worden :thumbsup:

Je had hem al toegezegd, hij ligt al klaar.... lekkere afspraken zijn dat ;)
(zie onderstaand bericht)

Maar als junkie geen interesse heeft, dan wil ik hem wel overnemen. :p :lol:

Even contact opnemen met Look via het emailadres, lijkt mij geen probleem :thumbsup:

Ik kom ff kijken ;)

Niet rijden hoor, want dan ben je gelijk verkocht :rolling:
Wel verstandig om nu al vast alles bij elkaar te sprokkelen, loop je tenminste een keer mee met de rest van de hype-meelopers ;) :rolling:

Serieus, het is ff wennen zo'n klein karretje maar bijzonder leuk :yes:

Wel verstandig om nu al vast alles bij elkaar te sprokkelen, loop je tenminste een keer mee met de rest van de hype-meelopers ;) :rolling:

Huh? 8O Weer wat nieuws? :? Na de Hype 4004Kv binnelopers had philliams ook een Hype buitenloper gekocht. Maar nu gaan we ook meelopers aanschaffen? :lol: ;)

Je mag wel even met mijn ding spelen hoor Fritsie. 8O :oops: :D

een paar dingetjes en de scalpel is zo ver ;)

een paar dingetjes en de scalpel is zo ver ;)

Leuk man dat je er ook actief bijbent :thumbsup:

(moeten we alleen wat gaan verzinnen met actieve baaninzetters, maximaal 4 rijders ofzo?)

Hoeveel mensen gaan er scalpel rijden trouwens?
Is daar al een aantal van bekend ?

Een aantal weet ik, hieronder in willekeurige volgorde :

1:sime
2:Ferry
3:Fritsie
4:sleurhutje
5:BYM
6:gladoor
7:snoeksel
8:burp
9:junkie-rc
10:Pieter-B
11: ....?
12: ....?
13: ....?
14: ....?

Acht mensen dus definitief al, snoeksel en Pieter-B hebben nog geen auto.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back