Sleurhutje
Forum veteraan
Jaja, die heeft wel ge-PB't maar nog niets concreets. Er zijn meer kapers op de kust.Oh ja?! 8O En wie claimt dan die Bak-Baja???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jaja, die heeft wel ge-PB't maar nog niets concreets. Er zijn meer kapers op de kust.Oh ja?! 8O En wie claimt dan die Bak-Baja???
Wel netjes een dagvergunning aanvragen he Burp ,en tussen de gele boeien blijven hoor anders wordt het een duur uitje
Ik hou mezelf aanbevolen voor een rondje mono,zal wel weer even wennen zijn :turn-l:![]()
Ja, de sticker duidelijk plaatsen anders heb je zo een prent te pakken. :evil: Kom ik je vast wel een keer tegen als ik met de buurman mee ben op zijn Rib.
Weet niet of je van vissen houdt maar met dat motortje zeer geschikt voor te snoeken\snoekbaarsen zeker in mooie kleine slootjes![]()
Ter uwer informatie:Ik begrijp dat je daar een aparte vergunning voor moet hebben ja. Ijsselmeer kan ook natuurlijk. Met VBII is dat geen probleem. mono ritje staat man
Sticker voor de dagvergunning begrijp ik. Wat kost zo'n asociale belasting om wat sneller te mogen varen dan normaal?
Ter uwer informatie:
Snelvaren/waterskiën
Op het Alkmaardermeer kunt u in het gebied De Deilings, nabij recreatieterrein De Woudhaven met ontheffing snelvaren/waterskiën.
Hieraan zijn bepaalde voorwaarden verbonden.
Een jaarontheffing hiervoor kunt u schriftelijk aanvragen bij:
Recreatieschap Alkmaarder- en Uitgeestermeer
Lagendijk 33
1911 MT Uitgeest
Deze is de gehele week geldig in het waterskiseizoen (1 mei t/m 31 oktober), behalve tijdens de vlaggendienstregeling van de waterskiclub op zondagen van 11.30 uur tot 16.00 uur. Hiervoor kunt u lid worden van de waterskiclub Akersloot.
Ook is de ontheffing niet geldig tijdens,nationale zeilwedstrijden en zeilwedstrijden tijdens Alkmaar Open.
Een weekontheffing (maandag t/m vrijdag geldig) kunt u vanaf 5 mei 2008 verkrijgen op afspraak bij:
Telefoonnummer (0251) 31 14 10
Bereikbaar tussen 9.00 en 12.00 uur.
Ophaaladres:
Lagendijk 33
1911 MT Uitgeest
De kosten voor 2008 bedragen € 15,00 per weekontheffing (graag met gepast geld betalen). U dient daarbij een geldig vaarbewijs en registratiebewijs van de boot, beiden op uw naam, en een verzekeringsbewijs van de boot, waaruit blijkt dat de boot voor WA van ten minste € 453.780,- verzekerd is, te tonen.
Bovenstaande regeling kan nog dit jaar wijzigen. Wij raden u aan de website te raadplegen alvorens een weekontheffing aan te vragen of te halen.
De weekontheffing is van maandag tot en met vrijdag geldig in het waterskiseizoen, behalve tijdens feestdagen, nationale zeilwedstrijden en zeilwedstrijden tijdens Alkmaar Open.
Lid worden van de Waterski Vereniging Akersloot. Is mijn buurman ook. Die gaat bijna elke zondag Wakeboarden met zijn kids. 8)Ook lekker, een ontheffing voor de hele week behalve op zaterdag en zondag.... IJsselmeer of de zee dus![]()
Ook lekker, een ontheffing voor de hele week behalve op zaterdag en zondag.... IJsselmeer of de zee dus![]()
Lid worden van de Waterski Vereniging Akersloot. Is mijn buurman ook. Die gaat bijna elke zondag Wakeboarden met zijn kids. 8)
En als je op zee gaat varen, zou ik maar zorgen voor een oliedrum in de tuin zodat je daar schoon water in kunt doen om hem goed te spoelen na een dagje varen. Al dat aluminium in de motor vindt dat zoute water niet zo prettig. :nooo:
Voor mij nog even geen mono op zee hoor Burp,laten we eerst weer even oefenen bij jou achter in de sloot ok :rolling:
Hoever ben je met de EZ![]()
Scalpel is een min of meer serieuzere auto, zo gaan we er ook mee rijden (dus niet elkaar moedwillig van de baan knallen). Goed oefenen dus![]()
Laat ik het zo zeggen, ik zou het leuk vinden als we gaan racen en niet volgas moedwillig vol op de kop elkaar de race uitknallen. Is ook leuk maar niet met deze auto. Ongelukken gebeuren, geen probleem maar niet zoals met de TamTech...
Optie is om de TT ook mee te nemen en de laatste minuten lekker los :rolling: (jammer sleur dat jij hem niet meer hebt)
Laat ik het zo zeggen, ik zou het leuk vinden als we gaan racen en niet volgas moedwillig vol op de kop elkaar de race uitknallen. Is ook leuk maar niet met deze auto. Ongelukken gebeuren, geen probleem maar niet zoals met de TamTech...
Optie is om de TT ook mee te nemen en de laatste minuten lekker los :rolling: (jammer sleur dat jij hem niet meer hebt)
phil; klopt het dat je 4 platen piepschuim overhoud van de holidayhet zijn 6 platen waarvan 2 de vleugels,toch ?
Wel raar want ik rij vanaf het begin al met de alu A-armpjes en die van mij zijn nog kaarsrecht. 8O Je kunt niet zeggen dat ik nooit wat geraakt heb. Veel meer dan happen uit de velgen heb ik niet gehad. Je moet gewoon meer oefenen. :lol:Ik ben er trouwens met de scalpel vandaag achter gekomen dat deze onderdelen niet echt goed tegen een stootje kunnen.
Na een ietwat harde aanraking van de zijkant, Pieter-B had net de zender weer teruggegeven aan mij omdat hij bang was hem te slopen :rolling: en vervolgens sloop ik hem zelf, was een wiel ietswat vreemd komen te staan.
Dus of het nou slim is om net als met de tamtechs te gaan springen, ik weet het niet?
Uiteraard wordt er niet moedwillig geragd. Tijdens het rijden is "trekken en duwen" niet uitgesloten. Maar dat is dus niet vol frontaal of op de zijkant erin knallen. :nooo: Alleen als je met de Scalpel een klein tikje krijgt of zo'n oranje dop meenemeemt, ben je toch wel enige tijd stuurloos en is alleen hard remmen nog een optie als je richting de kant of latjes gaat. :?Laat ik het zo zeggen, ik zou het leuk vinden als we gaan racen en niet volgas moedwillig vol op de kop elkaar de race uitknallen. Is ook leuk maar niet met deze auto. Ongelukken gebeuren, geen probleem maar niet zoals met de TamTech...
Ter aanvulling: Hulde voor Tito voor het per direct langsbrengen van een echte stofzuiger.Ohw en hulde voor Pieter-Baanschoonmaakster trouwens, die heeft vanmiddag het zweet in z'n naad staan stofzuigen om de baan netjes te krijgen, ziet er weer super uit man toppie!!!!
weet niet of het bij jullie ook gehageld heeft
![]()
was hier aardig wat gevallen verder niets te melden
weet niet of het bij jullie ook gehageld heeft
![]()
![]()
was hier aardig wat gevallen verder niets te melden