Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als de POR droog is in ieder geval. En ik neem ook mijn Depron vliegertje mee (de Pico Raven, voor de F117 wacht is nog steeds op de accu's).

ik begreep van peet (rc spdwrld) dat jij de tekening had voor de F117,
kan ik die ook van je overnemen?

Gr Danny

zo net ff m,n heli aan puin gevlogen bij peet .

was weer als vanouds :D

heb hem alweer helemaal opgebouwd , maar helaas heb ik de tandwielen van m,n staart servo ook gestript .

Bym bedankt voor het lenen van je staartservo :D

morgen weer vliegen !

totale schade :

rotorbladen 15.50 euri
carbon staartbuis : 9.95 euri
main shaft : 1.10 euri
tail shaft : 1.65 euri
tail rotor controle arm : 3.95 euri
tail servo gear : 9.40 euri
gebroken hart : onbetaalbaar :(:(

totaal : crash kosten : 41.55 euri :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
totale schade :

rotorbladen 15.50 euri
carbon staartbuis : 9.95 euri
main shaft : 1.10 euri
tail shaft : 1.65 euri
tail rotor controle arm : 3.95 euri
tail servo gear : 9.40 euri
gebroken hart : onbetaalbaar :(:(

totaal : crash kosten : 41.55 euri :cool:
Dure hobby man, kun je beter gaan autorijden. De kans dat je daarmee neerstort is redelijk klein (tenzij je ermee gaat schansspringen :lol:). Kennelijk ben je wat overmoedig geworden na de laatste paar keer. :oops:

*PORt de servo's nog even op z'n plek en hangt de ontvanger in de nieuwe EZ*

Zo, burpie dacht even te pinnen bij het ophalen van zijn boot. Helaas zit er een limiet op het bedrag wat je mag pinnen. Aangezien de eigenaar er niet was kon ik de boot ook niet meenemen en haal ik hem van de week wel op (2 minuten bij mijn werk vandaan)

Wel de strandwielen en het boekje mee van de motor, kan ik weer ff lekker lezen. De motor even laten lopen daar (met de koptelefoon) wat een beest man!!!

Pieter, even weer een stapje terug na een crash, is slecht voor het zelfvertrouwen :D Mooi dat hij al weer opgebouwd is.

Heeft Peter inmiddels ook al zwarte depron voor de F117?

Ohja, vraagje van de vorige pagina, welke pignon is het beste voor de standaard Scalpel?

ja idd , ik wilde lekker gaan piroutte'en. ging even goed maar 1 keer was ik hem ff kwijt . les geleerd dus .

mwa stapje terug niet , gewoon niet meer pirouette'en voorlopig. zelfvertrouwen is er gewoon nog . morgen weer rossen :)

Heeft Peter inmiddels ook al zwarte depron voor de F117?
Ja, maar het is wel heel licht zwart. In het zonlicht doet het pijn aan je ogen, zo licht. :rolling: Nee dus, je kunt kiezen uit wit.

Ohja, vraagje van de vorige pagina, welke pignon is het beste voor de standaard Scalpel?
Gaan we jou vertellen. Zoek dat lekker zelf uit. :fuckyou2:

Okay, vooruit dan maar. ;) Pinion 15 tands, grootste spur gear, groene veertjes voor (optie), pod veer flink aangedraaid, voor soft banden, achter supersoft (gesmeerd). Bodemspeling rondom 3mm.

Zo, de scalpel werkt nog ,moet ff worden nagelopen ,en afgesteld .

fritsie ; zo kun je de normale ontvanger plaatsen , ik vind het nog mooi staan ook .
en zonde van je kap is het niet ,want na 1 of 2x rijden ,beschadigd de kap toch wel ;)

krijg er ook langzaam zin in ...:lol:

ps ; vrijdag is een mindere dag voor mij want 2x in de maand werkt vrouwtje op vrijdag :puppydogeyes:

IMG_1677.jpg

IMG_1671.jpg

Zo, de scalpel werkt nog ,moet ff worden nagelopen ,en afgesteld .

fritsie ; zo kun je de normale ontvanger plaatsen , ik vind het nog mooi staan ook .
en zonde van je kap is het niet ,want na 1 of 2x rijden ,beschadigd de kap toch wel ;)

krijg er ook langzaam zin in ...:lol:

ps ; vrijdag is een mindere dag voor mij want 2x in de maand werkt vrouwtje op vrijdag :puppydogeyes:

Hoeven toch ook niet iedere vrijdag ?

Ik krijg net via via een aantal wereldschokkende foto's binnen :rolling:
Ik weet niet welke weg ze hebben afgelegd voor ze bij mij waren, of wie ze gemaakt heeft maar ik wilde ze jullie niet onthouden (volgens mij stonden ze ook al eens in deel 4 orf 5 ??)

speedworld_gamemode.jpg

speedworld_joehoe.jpg

Zojuist de knoop doorgehakt. Ik ga meedoen aan de M-Auto Wintercompetitie met een Carisma GT14. Da's schaal 1:14 (bijna 1:16) maar wel volledig verstelbaar, vol carbon chassis en standaard al met brushless motor en regelaar. Servo en accu erin en knallen maar.

De M-Auto Wintercompetitie wordt gereden in Heemskerk, in België en nog ergens. Nog meer geïntresserden? Leuk als we een team hebben. Gladoor gaat ook meedoen. Dus twee rijders gaan gegarandeerd (als de klasse door gaat).

BzfoW6SV2rk[/media] (In de US van A heet dat ding een SportWerks Recoil)

Laatst bewerkt door een moderator:
bym ; ik bedoel als de comp op vrijdag avond is ,dan is de kans aanwezig dat ik soms niet kan .
vrouwtje werkt dan vanaf 16;00 tot de volgende morgen .
das alles ;)

Ik krijg net via via een aantal wereldschokkende foto's binnen :rolling:
Ik weet niet welke weg ze hebben afgelegd voor ze bij mij waren, of wie ze gemaakt heeft maar ik wilde ze jullie niet onthouden (volgens mij stonden ze ook al eens in deel 4 orf 5 ??)
Die kun je allemaal bekijken als je beschik over de juiste software voor het zogenaamde Open Dir Protocol. 8O :mrgreen: Even surfen naar mijn wepside. Geen fratsen, gewoon Sleur's plaatjesarchief recht voor zijn raap open en bloot op de internets. 8)

Zojuist de knoop doorgehakt. Ik ga meedoen aan de M-Auto Wintercompetitie met een Carisma GT14. Da's schaal 1:14 (bijna 1:16) maar wel volledig verstelbaar, vol carbon chassis en standaard al met brushless motor en regelaar. Servo en accu erin en knallen maar.

De M-Auto Wintercompetitie wordt gereden in Heemskerk, in België en nog ergens. Nog meer geïntresserden? Leuk als we een team hebben. Gladoor gaat ook meedoen. Dus twee rijders gaan gegarandeerd (als de klasse door gaat).

We gaan al een Scalpel competitie rijden, ik heb net een Twister gehad voor mijn verjaardag, ik heb net mijn HYPER GPX4 ingereden, anderhalve week terug een heli erbij gekocht, heb nog een EZ* op de plank liggen, een abbonementje bij de ACH in de maak, een brandstof kist om brevet mee te gaan halen ......

Ik denk dat de 1e Assendelftse wereldoorlog uitbreekt als ik er nu NOG iets bij ga doen .....

Hey Sleur, wat is dat nou.... niet gekozen voor de Calmato? :D

Verder blijft de ACH zeker mijn thuisbasis ;) maar voor het echte knalwerk (holiday met brushless) kom ik toch zeker op HT knallen :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back