Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
EZ is leeg.

Deans heb ik voldoende geloof ik :D

nu de Twin* even een laatste check geven.

Morgen eerst met de nieuwe boot varen, even de sporen geven (figuurlijk want je mag maar zachtjes natuurlijk ;))

Denk dat ik ook wel even langs rij morgenmiddag :grin:

Denkt iedereen tijdens het boodschappen doen even aan het bbq vlees,
schijnt er morgen vreselijk mooi weer voor te worden :pim:

( burp krabt achter zijn oor en denkt: Ja duh,hier ben ik altijd op voorbereid ) :celebrate::rolling:

Denkt iedereen tijdens het boodschappen doen even aan het bbq vlees,
schijnt er morgen vreselijk mooi weer voor te worden :pim:
Tsja, daar lig ik niet van wakker omdat de BBQ bij de ACH is. :p ;)

Dan is het vlieggebeuren alweer afgelopen, alle toestellen aan stront :rolling: ;)
Mooi, dan kan ik ook nog even de EZ thuis ophalen en alsnog vernietigen tijdens de maiden van versie 2.0. Ik ga lekker op de fiets 8O, anders weet ik het wel weer. :celebrate: :hammer: Ik heb al 19 euro gespaard de laatste twee weken, dus ik ga vreselijk teveel nuttigen. :rolling:

Zo, hoelang kan je zoeken waarom de motoren niet draaien en de servo's normaal werken....

Accu uiteraard goed opgeladen.......

Ik zal jullie uit de droom helpen, als je een regelaar gebruikt voor 3 cellen LiPo en je zet er een keurige 5000mah LiPo 2S op 8O8O

Duurde toch een 10 minuten dat ik het door had :twisted::twisted:

Marcel, als je langs komt, bel dan even, misschien ben ik even varen :D (zie pb)

Twinstar keurig afgeregeld met de DX7, flaps enzo ook meteen even erin gezet. Zal zomaar kunnen dat de maiden niet morgen is ivm varen en bbq :D (gelijk heb je Marcel dat ik daar altijd gereed voor ben)

Goedkoop hoor, geen eens een fail-over geconfigureerd... :turn-l: :lol: Altijd fijn dit soort dingen op vrijdagmiddag. Zit je dan met je Big Mac achter je kiezen. :rolling:

Maar mij smaakte hij uitstekend.

Bleken op een stack van 8 TWEE koperloops te zitten :shock: :onweer:
Ik zeg, broadcaststorm op driedubbel zeker ........
Gek he dat de hele boel niet te bereiken was :nooo:
En daar offer ik mijn vrije avond en begin van mijn vakantie voor op, omdat een of andere g*^&:hammer::mad:[cenzuur] losse stekkertjes zag en dacht goh laat ik goed doen die stekkertjes zullen vast wel aangesloten moeten worden.

!!!BLIJF ER MET JE FIKKEN VANAF ALS JE ER NIKS TE ZOEKEN HEBT!!!

15 uur gewerkt vandaag .....
(dit klopt niet, ben twee uurtjes op de baan in Gouda geweest :P )

[/werk]

[vakantie]

Zow, nu eerst calibreren .....
Misschien morgen de funfly ff bezoeken, beetje vlees eten ofzo, zie wel ga me in ieder geval ff onthaasten!

Laatst bewerkt:
Zo het scalpetje is er klaar voor :thumbsup: dus misschien vanmiddag even bij peter een paar rondjes maken om de boel af te stellen .

dus niemand naar ht vanavond ?
is ook zo ouderwets om daar rond te hangen :nosmile:

gisteravond ff een uur het werkboek van de blizzard bestudeerd en de servo's verzameld ,onderdelen bekeken ,waar en hoe alles zit :nosmile: best nog aardig wat werk
maar ziet er allemaal erg degelijk uit :cool:
denk elke avond een uurtje knutselen ,en dan zou hij het eind v/d week toch klaar moeten zijn :D

daarna de holiday bouwen , ik denk dat ik daar een 480 motor in zet ,moet voorlopig genoeg zijn :)

dus dan zijn we weer een paar weken verder, daarna maar is in de scalpel verdiepen .
hopend dat de rondetijd meet ding dan weer werkt , maakt het rijden wel zo leuk ;)

dus niemand naar ht vanavond ?
is ook zo ouderwets om daar rond te hangen :nosmile:

gisteravond ff een uur het werkboek van de blizzard bestudeerd en de servo's verzameld ,onderdelen bekeken ,waar en hoe alles zit :nosmile: best nog aardig wat werk
maar ziet er allemaal erg degelijk uit :cool:
denk elke avond een uurtje knutselen ,en dan zou hij het eind v/d week toch klaar moeten zijn :D

daarna de holiday bouwen , ik denk dat ik daar een 480 motor in zet ,moet voorlopig genoeg zijn :)

dus dan zijn we weer een paar weken verder, daarna maar is in de scalpel verdiepen .
hopend dat de rondetijd meet ding dan weer werkt , maakt het rijden wel zo leuk ;)
Zit de rest aan de BBQ vanavond bij de ACH :confused: Wil wel vanavond als er nog meer gaan

Zit de rest aan de BBQ vanavond bij de ACH :confused: Wil wel vanavond als er nog meer gaan

is dat vanavond ? en op het veld of bij de ach ?

dacht dat het zondag was ?

maar ik ben nog geen lid ,dus ik sla over ;)

( blijft steken bij het zoeken naar de verzekerings papieren , pasfoto maken ect ) :)

Wel moet je de rolroeren wat groter maken, origineel zijn ze veel te klein bleek na de maiden van Jasper

Misschien een idee om zelf nog een beetje vlees mee te nemen? Ik weet namelijk niet op hoeveel mensen zij gerekend hebben.

is dat vanavond ? en op het veld of bij de ach ?

dacht dat het zondag was ?

maar ik ben nog geen lid ,dus ik sla over ;)

( blijft steken bij het zoeken naar de verzekerings papieren , pasfoto maken ect ) :)

Nope, het is vandaag :zon: en iedereen is welkom maar denk aan het vlees :thumbsup:

phil; welke maten betreft de rolroeren ?

is de bbq op het veld ?

Is beter dat ik niet ga , mag tenslotte ook niet vliegen :mad: ,en kijken naar anderen is leuk ,maar zelf vliegen nog veel leuker :)

eerst maar eens rustig lid worden ..

phil; welke maten betreft de rolroeren ?

is de bbq op het veld ?

Is beter dat ik niet ga , mag tenslotte ook niet vliegen :mad: ,en kijken naar anderen is leuk ,maar zelf vliegen nog veel leuker :)

eerst maar eens rustig lid worden ..

Ik ga ze vanaf de originele plek naar het eind v/d vleugel maken, beter te groot dan te klein.

BBQ is bij het clubhuis en vanavond gaan ze nog nachtvliegen :p

Misschien een idee om zelf nog een beetje vlees mee te nemen? Ik weet namelijk niet op hoeveel mensen zij gerekend hebben.

Nope, het is vandaag :zon: en iedereen is welkom maar denk aan het vlees :thumbsup:
Als je je ingeschreven had toch niet? :? ;) Thenminste, meer dan twee weken terug op de lijst heb ik niet gedaan. Nou ja, zit ook een shoarmazaak om de hoek. :D

Zo het scalpetje is er klaar voor :thumbsup: dus misschien vanmiddag even bij peter een paar rondjes maken om de boel af te stellen .
Jippie, meer concurrentie... :banana:

Hoe laat ben je daar ong
Ik ben om 11:00 uur in Heemskerk. Even twee accu's leegrijden met de GT14 (zo goed en zo kwaad als dat lukt).

Laatst bewerkt:
goedemorgen allemaal, rise and shine :zon::zon:

Wat een heerlijk weertje buiten.
Even lekker een pot koffie naar binnen gieten en een lekker broodje eten :)

Ga zometeen even bij Phil kijken op het veld van de ACH,ben er rond 11.00 uur :grin:

@ Burp

Ik zou zeker gaan varen met dit weer,je krijgt spijt als je vandaag verstek laat gaan ;)
Kom de body v/d week wel even bij je oppikken :pim:

Vanavond wel zin om even te gaan vliegen maar de bbq lonkt ook,ben eigenlijk net zo'n bbq-junk als Burp :cool::zon:

Ja ik kom even langs om wat onderdelen te bestellen,misschien heeft ie wat op voorraad.Zal rond een uur of 11 zijn,vanmiddag lekker in de tuin kleine in het bad papa aan de pils prima toch.

Ik zal kijken of ik er rond 11.30 kan zijn ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back