Sleurhutje
Forum veteraan
Goed plan, ik ben onderweg... (3 minuten 8O)Ik zal kijken of ik er rond 11.30 kan zijn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goed plan, ik ben onderweg... (3 minuten 8O)Ik zal kijken of ik er rond 11.30 kan zijn![]()
goedemorgen allemaal, rise and shine :zon::zon:
Wat een heerlijk weertje buiten.
Even lekker een pot koffie naar binnen gieten en een lekker broodje eten
Ga zometeen even bij Phil kijken op het veld van de ACH,ben er rond 11.00 uur :grin:
@ Burp
Ik zou zeker gaan varen met dit weer,je krijgt spijt als je vandaag verstek laat gaan
Kom de body v/d week wel even bij je oppikkenim:
Vanavond wel zin om even te gaan vliegen maar de bbq lonkt ook,ben eigenlijk net zo'n bbq-junk als Burp:zon:
is dat vanavond ? en op het veld of bij de ach ?
dacht dat het zondag was ?
maar ik ben nog geen lid ,dus ik sla over
( blijft steken bij het zoeken naar de verzekerings papieren , pasfoto maken ect )![]()
Algemene Voorwaarden van de meeste maatschappijen staan gewoon op de internets. Polisnummer staat op je jaarlijkse overzicht. Foto is even met Fotosjop uit een foto knippen en mailen.Ik bleef er ook bij steken, wat ik gedaan heb (gedurende die 6 weken na mijn eerste bezoek) is mijn verzekeringsmaatschappij gebeld en een exemplaar algemene voorwaarden besteld.
En een pasfoto kan je zo bij iedere fotowinkel zowat laten maken dus dat is enkelt wat wahten tot je eens geen bad-hair-day hebt![]()
Ik bleef er ook bij steken, wat ik gedaan heb (gedurende die 6 weken na mijn eerste bezoek) is mijn verzekeringsmaatschappij gebeld en een exemplaar algemene voorwaarden besteld.
En een pasfoto kan je zo bij iedere fotowinkel zowat laten maken dus dat is enkelt wat wahten tot je eens geen bad-hair-day hebt![]()
hey bym ; ik zou ff langskomen bij je vanavond ,maar ik kreeg net visite
ik heb net 4 flesjes bier naar binnen en moet nog eten :shock:
ik kan ook om 20;00u bij je langs ( ff bijkomen ) bel me anders even
schuurmachine en genoeg schuurpapier ligt al in de auto![]()
Ik weet niet hoe het bij jullie staat , maar mijn bbQ brand al lekker![]()
![]()
![]()
Ik zal vragen of ze nog even tijd heeft.Neem je de volgende keer dat andere lekkers mee Sleur wat lekkers
nou, ik ben aardig lam. :celebrate: Eerst met de GT14 wat gescheurd, toen staan te verschroeien op het veld (Danny, nog gefeli met het behalen van je brevetIk weet niet hoe het bij jullie staat , maar mijn bbQ brand al lekker![]()
![]()
![]()
@ BYM is er nog een bepaalde lengte nodig qua draden tussen de motor en regelaar,en motor en batterijen van de Scalpel
Motor\Regelaar zeg maar +\- 10cm draadlengte ofzo
vandaag feestje voor floor , word druk , dus ik zal wel meer v/d bediening zijn :bday:
vandaag feestje voor floor , word druk , dus ik zal wel meer v/d bediening zijn :bday: