Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
main.php
Verkopen jullie ook het straatjournaal lijkt wel een club van dak en thuislozen

Olieveren is oke, die had ik gemist. Als je nog een schokbrekertje over hebt dan wil ik er ook wel een. Ga eerst eens kijken of ik jullie met de standaard schokbreker ook al zoek kan rijden :D

Verkopen jullie ook het straatjournaal lijkt wel een club van dak en thuislozen
Op hoogtij keken ze nooit zo somber. :rolleyes:
Dit was net na de mededeling dat het bier op zou zijn. 8O :lol: ;)

Even een mededeling van serieuze aard voor de Scalpel rijders (en voor wie nog meer indoor gaat rijden bij Speedworld).
- Het gebruik van de indoor baan is kostenloos indien gebruik gemaakt wordt van een auto gekocht bij RC Speedworld (waarbij het jaar van aanschaf en jaar van gebruik van de baan hetzelfde zijn, dus niet meer een auto uit 2006);
- Indien bovenstaande niet van toepassing is dient men lid te worden van de club welke de faciliteit ter beschikking stelt (RC Speedworld). Kosten hiervan bedragen EUR 40,00 voor het winterseizoen. Dit geeft je tevens recht op korting bij diverse aankopen in de winkel;
- In het geval geen geldig lidmaatschapsbewijs overlegd kan worden, kan men tegen betaling één enkele dag of dagdeel gebruik maken van de baan. Betaling dient te geschieden alvorens de baan te betreden;
- Wanneer aan geen van deze voorwaarden wordt voldaan, zal helaas toegang tot de baan en eventuele faciliteiten als de sleuteltafels en gebruik van de spanningsvoorziengen worden geweigerd.

Wij van HT zijn geen uitzondering op de andere gebruikers van de baan. Dus bij deze is dat afgesproken. Dit is tevens een onderdeel van het reglement voor de Scalpel Cup welke deze week zal worden gepubliceerd. 8) Voor de Scalpel Cup zal apart een kleine vergoeding worden gevraagd om zaken als prijzen te kunnen bekostigen. Er komt een aparte regeling voor diegene die alleen de Scalpel Cup willen rijden en niet denken te hoeven trainen (dus enkel de 7 wedstrijdavonden rijden).

*zo, het hoge woord is eruit* :?

Op maandagen trainen is voor mij niet handig, ik heb dan tennisles. Bij slecht weer wel mogelijk natuurlijk. Welke andere dagen kan er nog getrained worden? Volgens mij vrijdag...en donderdag?

@Sleur, regelementen zijn toch niet anders dan vorig seizoen? (ikke lekker lid en auto bij speedworld gekocht dus no problemo :D)

Op maandagen trainen is voor mij niet handig, ik heb dan tennisles. Bij slecht weer wel mogelijk natuurlijk. Welke andere dagen kan er nog getrained worden? Volgens mij vrijdag...en donderdag?

@Sleur, regelementen zijn toch niet anders dan vorig seizoen? (ikke lekker lid en auto bij speedworld gekocht dus no problemo :D)
Je was toch clubkampioen? 8O Zeker een leuke tennislerares... :oops: ;)

De reglementen verschillen niet zo heel veel t.o.v. vorig jaar. Alleen wat meer gedragsregeltje en over instellingen. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back